komt omdat je lelijk bent denk ikquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouwen op tinder doen er soms een dag over om te reageren en jij wordt na tien minuten al woest
Lol. Ik ben een van de knapste mensen in mijn regio.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat je lelijk bent denk ik
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol. Ik ben een van de knapste mensen in mijn regio.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouwen op tinder doen er soms een dag over om te reageren en jij wordt na tien minuten al woest
Eens.quote:
Hallo vriend. Hoe staat het met de (racetechnische) zaken?quote:
Jammer dat je zo’n raar figuur bent hequote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol. Ik ben een van de knapste mensen in mijn regio.
Tenminste geen saaie lul.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat je zo’n raar figuur bent he
Wat is dit nu?!quote:
quote:
Ze lachen dus niet met jequote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Vrouwen moeten altijd om me lachen vriend. In gezelschap ben ik altijd het middelpunt.
Klopt, daarom typ ik ook "om".quote:
Een dag niet uitgelachen is een dag niet geleefdquote:
Ach, hij is in ieder geval niet zo raar en wereldvreemd als jij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of dit veel waarde heeft als je zo raar bent als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |