Nee, waarom zou hij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
Denken jullie dat Omtzigt het CDA gaat verlaten?
Gebeurt wel vaker bij verliezers van een lijsttrekkersverkiezing.quote:
Hadden we maar meer volksvertegenwoordigers.......beroepspolitici hebben al veel te veel van.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Hij komt over als volksvertegenwoordiger en niet als politicus.
Dat is het verschil.
Geen idee wat zijn ambitie is. Ik zou niet graag het hulpje worden van mijn rivaal, die ik minder geschikt vind dan mijzelf. Maar een eigen partijtje beginnen zie ik hem niet doen, wat zou daar het nut van zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
Denken jullie dat Omtzigt het CDA gaat verlaten?
Flikker op met die groene waanzin.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
De Jonge is populair, maar vist wel in hetzelfde vijvertje als Rutte denk ik.
Weg ligt open voor Rutte 4 met VVD+CDA+(PvdA/D66/GroenLinks).
Persoonlijk vind ik dat GroenLinks het maar eens moet doen, niet omdat ik er fan van ben, maar omdat het bij deze tijd hoort en ze maar eens moeten laten zien hoe ze het doen in een coalitie. Als je het in deze tijd niet kunt doen, kan het nooit.
Dat is echt ongekend idd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toch heeft Omtzigt het bijna gehaald. Een flink deel van de CDA’ers heeft voor iemand met een ruggengraat gestemd. Dat zou je toch als vooruitgang kunnen zien.
Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen. Het is voor GroenLinks dan afgelopen van de zijkant te roepen. Ze moeten met iedereen rekening gaan houden en verantwoordelijkheid nemen.quote:
Laten we dat maar niet doen. Dan krijgen we de identiteitspolitiek door de strot geduwd en wordt er helemaal niks meer gedaan aan echte problemen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is min of meer wat ik probeer te zeggen. Het is voor GroenLinks dan afgelopen van de zijkant te roepen. Ze moeten met iedereen rekening gaan houden en verantwoordelijkheid nemen.
Nee, juist niet. Ze moeten een land gaan besturen dan en krijgen te maken met veel meer andere belangen. Dit is juist precies de manier realiteitszin door te laten dringen bij GroenLinks.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dan krijgen we de identiteitspolitiek door de strot geduwd en wordt er helemaal niks meer gedaan aan echte problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |