Jawel hoor. Zoals ik het beschrijf is het perfect.quote:
HALLO ZEG.quote:
Vet grappig in always sunny in Philadelphia heeft dennis altijd al een rpg gewild. Ik heb ook altijd al een rpg gewild.quote:
Dat kreeg ik net in 40+ ook al te horen.Waar moet ik heen dan?quote:
Me2quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:42 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Vet grappig in always sunny in Philadelphia heeft dennis altijd al een rpg gewild. Ik heb ook altijd al een rpg gewild.
Nee dit was tegen de luchtvaart gericht.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kreeg ik net in 40+ ook al te horen.Waar moet ik heen dan?
Niet op stang laten jagenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kreeg ik net in 40+ ook al te horen.Waar moet ik heen dan?
Ik snap jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Snap je. Gelijk geen gelazer meer van die kut vliegtuigen.
Nou daar zorgen we met onze RPG wel voor mwuahahahquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:44 schreef Zeroku het volgende:
KUT vliegtuigen. Blijf maar lekker aan de grond.
Behalve als ik moet vliegen hequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:45 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou daar zorgen we met onze RPG wel voor mwuahahah
Oh jij bent dus één van hun?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behalve als ik moet vliegen he
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:45 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou daar zorgen we met onze RPG wel voor mwuahahah
Nu nog door mijn naamquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt een streepje achter je naam.
Wellicht binnenkort door de naam.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt een streepje achter je naam.
quote:
quote:
Whut?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
WTF zeg,ik mag Poezel en Zero niet mentionen.Het wordt steeds gekker.
Ik ook voor Seb.quote:
Wiequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Iemand moet Pharkie alleen nog ff uit bed trekken.
Small minds also do.quote:
@puzziepie loopt weer te huilen zie ik.quote:
Nou,ik best wel een beetje.quote:
Jij houdt ook alles in de gaten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
@:puzziepie loopt weer te huilen zie ik.
Echt hoor,waar komt dat vandaan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
@puzziepie geniet bescherming van de goden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zei mijn zusje ook over jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
En wie het kleine niet eert is het grote niet weert
Loopt al langer te zeiken op alles wat met DTS te maken heeft. Zal wel jaloers zijn. Of onzeker.quote:
Immer scherpquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt ook alles in de gaten.
KOEKOEKquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loopt al langer te zeiken op alles wat met DTS te maken heeft. Zal wel jaloers zijn. Of onzeker.
Je was er live bij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch niet omdat DTS op slot zit?
Ik moest vannacht echt vreselijk lachen om de hele situatie.
Er is maar één God. @Zerokuquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
@:puzziepie geniet bescherming van de goden.
Pfoe. De limiet is mijn sig is eindig helaasquote:
Hoop niet de Jongequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ttrekker?utm_source=(direct)&utm_medium=webpush
Livestream wie lijsttrekker gaat worden.
Nee ik kwam kijken net nadat het op slot was gegooid. Het is ook apart maar de onderlinge onverdraagzaamheid tussen sommige users heeft dit wel over zichzelf afgeroepen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je was er live bij?
Ik vind het nogal apart allemaal.
Heb je ook een livestream van opdrogende verf?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ttrekker?utm_source=(direct)&utm_medium=webpush
Livestream wie lijsttrekker gaat worden.
Alles natuurlijk. Jij hebt het over 'Goden'.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wat heeft Zeroku daar mee te maken?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook een livestream van opdrogende verf?
Ga ik voor je zoeken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook een livestream van opdrogende verf?
Omtzigt is juist een geschiktequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef noodgang het volgende:
Zolang het maar niet die flapdrol met die lelijke schoenen of die Omtzigt wordt vind ik het allang best
Kniert, heb ik geloof ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef Zeroku het volgende:
Zerokus klinkt nog steeds wel lekker. Maar niet ¤15,- lekker.
Na het debacle van vannacht gun ik fok geen euro meer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kniert, heb ik geloof ik al eerder gezegd
Ach, CDA is sowieso niet mijn partij, dus t maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omtzigt is juist een geschikte
In de ogen van Kronos waren Zeus Poseidon en Hades ook geen goden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles natuurlijk. Jij hebt het over 'Goden'.
Kniert?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kniert, heb ik geloof ik al eerder gezegd
Ieder de helft?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef Zeroku het volgende:
Zerokus klinkt nog steeds wel lekker. Maar niet ¤15,- lekker.
Nee mijne ook niet. Al jaren VVD.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ach, CDA is sowieso niet mijn partij, dus t maakt me niet zoveel uit
Mona is al afgevallen dus weinig keuze meer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:57 schreef noodgang het volgende:
Zolang het maar niet die flapdrol met die lelijke schoenen of die Omtzigt wordt vind ik het allang best
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zo lief,Mario denkt dat hij geband is.
Arme Mona toch.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mona is al afgevallen dus weinig keuze meer.
Hi Noodgang
Je hoort er gewoon in thuis.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mijne ook niet. Al jaren VVD.
Je hebt @PoezeligDing toch nog? Kan jou DTS boeien als je de bijvrouw van je leven hebt gevonden ❤️quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Na het debacle van vannacht gun ik fok geen euro meer.
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |