herkenbaar ....quote:Op zondag 26 juli 2020 18:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat ik een beetje Google maps moe begin te worden...ben hier zeker 4 a 5 keer overheen gescrolt zonder het te zien...![]()
Ite Boeremastraat
Schippersstraat (volgens mij was deze in een eerdere reeks al aan bod gekomen).quote:Op zondag 26 juli 2020 18:40 schreef Jappie het volgende:
Ah well...een nieuwe dan maar dan heb ik ff rust..graag dit niet keer niet in 2 sec![]()
[ afbeelding ]
Zal ik dan ook maar weer met de stand doen ? Maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit...het scheelt een copy paste actie thats all.quote:
Tilanusstraatquote:
Moet toch vaker in dit topic kijken. Woon hier 100m vandaan.quote:
Al zoekende naar een andere opdracht vind je soms een volgendequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je inzoomt kun je het mooie glaswerk van de gekleurde raampjes van de trapportalen zien.![]()
Klinkt bijna alsof je alle 423 kinderdagverblijven van Amsterdam stuk voor stuk heb opgezocht... respect.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Al zoekende naar een andere opdracht vind je soms een volgende
Gemiste kansquote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet toch vaker in dit topic kijken. Woon hier 100m vandaan..
Ja was wel een erg duidelijke aanwijzing vond ik zelf ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind 1 dag wel voldoende na de aanwijzing!.
Bentinckstraat
Dat kon het al niet zijn vnaf het moment dat je zei dat het binnen de ring was.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:39 schreef stokj het volgende:
Het is in ieder geval geen Geuzenveld (dit is gelijk de laatste hint voor deze dag).
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kon het al niet zijn vnaf het moment dat je zei dat het binnen de ring was.
Had dit eigenlijk ook wel zonder de hint af moeten kunnenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:24 schreef Jappie het volgende:
Deze straat bevind zich op en is genoemd naar een kunstmatig eiland in het oosten van de binnenstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |