Jij bent wel lekker direct mop. Je hebt m'n telefoonnummer, maar het overleg is nog in volle gang blijkbaar.quote:
Jij reageert ook echt op elk kutje hier hequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:13 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker direct mop. Je hebt m'n telefoonnummer, maar het overleg is nog in volle gang blijkbaar.
Oefff can't handle the shinequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt op elk kutje hier he
Jij meer op piemels hè. Geen zorgen, we weten het.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt op elk kutje hier he
Is goed Blondje_93quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:26 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Jij meer op piemels hè. Geen zorgen, we weten het.
Nou euhm.........quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:30 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Sst verraad het nou niet. Straks stroomt mn dm weer vol
Van alle zaken in m'n leven die sneu zijn scoort dit geen top 10 notering.quote:
Echt niet, haatbaardquote:
Hallonquote:
Van vlees en bloedquote:
Nou dat lijkt me zijnde een auto al knap lastig. Van welk subforum ben je mod vriend? Credentials!!quote:
Van het flitsende en altijd behulpzame DIG vriendquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me zijnde een auto al knap lastig. Van welk subforum ben je mod vriend? Credentials!!
Kun je niet ff hacken in ONZ en DTS voor ons unlocken met je mad digitale skillsquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van het flitsende en altijd behulpzame DIG vriendnooit problemen bij ons.
Ben liever blankquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat je inferieure genen hebt een geen baard kan groeien @:solotovski
Omdat daar wel 3 man en een halve paardenkop komt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van het flitsende en altijd behulpzame DIG vriendnooit problemen bij ons.
Heel KLB weet het, nu hijzelf nog.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:26 schreef bellahadid het volgende:
Jij meer op piemels hè. Geen zorgen, we weten het.
Ik kan het ook gewoon via een knopje doen hoor (lol). Nee laat ze maar even afkoelen want dit is echt TE GEK!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kun je niet ff hacken in ONZ en DTS voor ons unlocken met je mad digitale skills
Meer dan je denkt maatquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat daar wel 3 man en een halve paardenkop komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |