Alle motorleveranciers maken toch ook personenauto's?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mercedes heeft natuurlijk het voordeel dat ze ook personenauto's maken en daarvoor ook een ontwikkelingsafdeling hebben. Voor hun moet het makkelijk zijn om daar onderdelen voor de F1 te laten ontwikkelen en vervolgens bij het Formule 1 naar binnen te laten schuiven zonder dat er een factuur aan te pas komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe FIA dat soort constructies heeft afgedekt.
Ik heb het niet alleen over motoren. En niet ieder team maakt zijn eigen motor.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle motorleveranciers maken toch ook personenauto's?
Elk onderdeel zal verantwoord moeten worden, zowel qua ontwerp als constructie of inkoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mercedes heeft natuurlijk het voordeel dat ze ook personenauto's maken en daarvoor ook een ontwikkelingsafdeling hebben. Voor hun moet het makkelijk zijn om daar onderdelen voor de F1 te laten ontwikkelen en vervolgens bij het Formule 1 naar binnen te laten schuiven zonder dat er een factuur aan te pas komt. Ik ben nog steeds benieuwd hoe FIA dat soort constructies heeft afgedekt.
Mooie manier om budget cap te omzeilen dan. RB de voorkant, AT de achterkant van de autoquote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef RAVW het volgende:
Zo Helmut Marko haalt even uit naar de Fia![]()
https://www.nu.nl/formule(...)-met-alphatauri.html
dat gaat leuk worden als het legaal word verklaar van de Rose Mercedessen![]()
volgend jaar 4 Mer 4 RB 6 Fer op de start grid
of even veel foto's maken van de Merc van dit jaar en vorlgende jaar egwoon dezelfde auto neer zetten
dus dan rijd straks iedereen met een 2020 Mercedes![]()
Zou mooi zijn. Het was vroeger altijd één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gerucht/speculatie: mogelijk ook een race op Imola https://www.gpblog.com/nl(...)rcuit-woensdag-.html
Misschien in plaats van Spanje. Die race staat na de tweede Covid-19 uitbraak weer op losse schroeven, las ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gerucht/speculatie: mogelijk ook een race op Imola https://www.gpblog.com/nl(...)rcuit-woensdag-.html
Ik heb het idee dat verschil tussen Mercedes en Honda wat groter is geworden, maar tussen Mercedes en Renault juist kleiner.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
De smoesjes van Ferrari worden niet geslikthttps://www.racefans.net/(...)wer-since-last-year/
Ligt meer aan het chassis. Honda loopt nog steeds voor op Renault. Al beginnen die betrouwbaarheidsissues nu wel een beetje zorgen te baren. Vorig jaar hadden ze dat nog prima voor elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat verschil tussen Mercedes en Honda wat groter is geworden, maar tussen Mercedes en Renault juist kleiner.
Zeker in de eerste ronde komen die McLarens goed naar voren.
Gasly viel uit met een kapotte versnellingsbak.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ligt meer aan het chassis. Honda loopt nog steeds voor op Renault. Al beginnen die betrouwbaarheidsissues nu wel een beetje zorgen te baren. Vorig jaar hadden ze dat nog prima voor elkaar.
Inmiddels is er een spionagefoto opgedoken van de eerste testsquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari zou (gerucht!) een compleet nieuwe bolide aan het bouwen zijn die tijdens de GP van Spanje zijn debuut moet maken:
https://racingnews365.nl/(...)ch-seizoen-te-redden
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staatquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari zou (gerucht!) een compleet nieuwe bolide aan het bouwen zijn die tijdens de GP van Spanje zijn debuut moet maken:
https://racingnews365.nl/(...)ch-seizoen-te-redden
Buiten gpupdate dan, want dat is gewoon van motorsport.com.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staat
maar dan nog kan je beter het origineel lezenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Buiten gpupdate dan, want dat is gewoon van motorsport.com.
Het wordt gewoon door motorsport.com zelf vertaaldquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:
maar dan nog kan je beter het origineel lezen
en, dan heb je dat lost in translation toch nog niet opgelost, maar verder prima als jij het liever in het Nederlands leestquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het wordt gewoon door motorsport.com zelf vertaald
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
en, dan heb je dat lost in translation toch nog niet opgelost, maar verder prima als jij het liever in het Nederlands leest
quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.
Gpupdate betrouwbaar? Die nemen vaak klakkeloos welke onzin dan ook over. Beste kan je er nog altijd zelf bij zijn en zelf inschatten wat en wat je niet of wel met een vrachtwagenlading zout moet nemen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Met mijn Engels is niks mis. Maar het best fijn dat er voor mensen die het Engels niet (goed) machtig zijn een betrouwbare .nl formule1 site is. Daar hoef jij niet zo denigrerend over te doen.
Je bent vast abuis met gpblog of gptoday oid. Dat zijn idd typische copy/paste en clickbait sites.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
Gpupdate betrouwbaar? Die nemen vaak klakkeloos welke onzin dan ook over. Beste kan je er nog altijd zelf bij zijn en zelf inschatten wat en wat je niet pf wel met een vrachtwagenlading zout moet nemen.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
is weer typisch zo'n copy/paste lost in translation site, niet serieus te nemen als er .nl achter staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |