Straks naar de fisio denk maar ff extra fappen voordat ze overal aan gaat zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Dreamer! Heb je het niet druk met Geerdje zijn fluit?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks naar de fisio denk maar ff extra fappen voordat ze overal aan gaat zitten![]()
![]()
awkward boner
hey schatje gmquote:
en die paarse straks op 1quote:
mooi zo? beetje jammer hier geen gezeik willen daar kapenquote:
nee gewoon jammer zijn ook nachtspelers die de dt spelen... ik niet ik sliepquote:
Er zitten mensen die er niet horen. Had al veel langer dicht gemoeten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo? beetje jammer hier geen gezeik willen daar kapen
Ach jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee gewoon jammer zijn ook nachtspelers die de dt spelen... ik niet ik sliep
gewoon die gasten eruit gooien.. nu iedereen de dupe die bijvb wel het spel spelenquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten mensen die er niet horen. Had al veel langer dicht gemoeten.
Mag het hopen want zie dat er mensen voor weggaan en blijven.. spel wordt nu niet meer door iedereen fanatiek meer gespeelt.... zeer zondequote:
quote:
waarom dan niet zoals jij blauw en gooide wel rap dichtquote:
Ja liep uit de hand of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom dan niet zoals jij blauw en gooide wel rap dicht
mod kon waarschuwen had ook geholpen beide heren sbe en engine zijn niet echt rellersquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja liep uit de hand of zo.
Jacq laat het rusten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mod kon waarschuwen had ook geholpen beide heren sbe en engine zijn niet echt rellers
goed dan maar. lekker geslapen?quote:
Mwah jij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goed dan maar. lekker geslapen?
snap ik dat mwah is je lag niet naast mij dus hier ook mwahquote:
je weet helemal niks,het ging om 1 00 zuquote:
ik ookquote:
schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet helemal niks,het ging om 1 00 zu
en hoezo had het erder moeten schliessen,waarom zeg je dat??
Maak je druk zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet helemal niks,het ging om 1 00 zu
en hoezo had het erder moeten schliessen,waarom zeg je dat??
snap mario wel zit altijd snachts te spelenquote:
Misschien moet hij dan gewoon eens slapen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap mario wel zit altijd snachts te spelen
als het op slot ging was ik niet het zijn engine en seb gewezenquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap mario wel zit altijd snachts te spelen
daar kunnen wij niet over oordelen mopquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan gewoon eens slapen.
nee engine en superbadeendquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
als het op slot ging was ik niet het zijn engine en seb gewezen
wat zeur je? ik ben niet schuld dat op slot gingquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan gewoon eens slapen.
nee schatje niet jou schuldquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
als het op slot ging was ik niet het zijn engine en seb gewezen
Laten we er gewoon over ophouden. Het is gesloten, klaar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeur je? ik ben niet schuld dat op slot ging
quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeur je? ik ben niet schuld dat op slot ging
Wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar kunnen wij niet over oordelen mop
dat is maar wel betje kinderachtig,wanneer gaat het verder ?quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we er gewoon over ophouden. Het is gesloten, klaar.
Weet ik niet. Hopelijk nooit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is maar wel betje kinderachtig,wanneer gaat het verder ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |