SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Ligt er maar net aan waar je hem zetquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef MarcoD het volgende:
Kun je in Limburg je auto een week onbeheerd laten staan Bizkit?
Zeker. En anders kom je hem bij mij in de straat zetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef MarcoD het volgende:
Kun je in Limburg je auto een week onbeheerd laten staan Bizkit?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
85km met 1500hm: https://www.strava.com/routes/2718193879818515606
100km met 1700hm: https://www.strava.com/routes/2718194306550263922
Parkeren en start bij AGR gebouw in Valkenburg op de Oda parkeerplaats.
Edit:
Ik heb alle klimmen bij de routes ingevoegd.
Edit2:
En de de lengte en percentages van de meeste klimmen zijn te vinden bij deze route:
https://www.strava.com/routes/2796645
Heb de kortste route ook even doorgestuurd naar een maat van me, die nu ook een paar dagen in Limburg is.. had gisteren ook een rondje gemaakt van 60km met 700hm, met die van 88 kan hij nog een keer helemaal kapot gaanquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:01 schreef Landgeld het volgende:
Even een herhaling, leuke routes door Limburg:
Kudo's voor @:RealBizkit666 +1
[..]
Je moet hem deze geven: 56km met 1000 hoogtemters: https://www.strava.com/activities/3588252199quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb de kortste route ook even doorgestuurd naar een maat van me, die nu ook een paar dagen in Limburg is.. had gisteren ook een rondje gemaakt van 60km met 700hm, met die van 88 kan hij nog een keer helemaal kapot gaan
Dan misschien niet een strava link doen, maar er even gpxjes van maken. Lijkt me wel zo chillquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:14 schreef Leonos het volgende:
Wat voor de OP misschien, raken ze niet meer kwijt.
Instagram.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens hoe heet ook alweer die site waar iedereen foto's van hun fietsen kan uploaden?
Als je ergens bent en mooi wilt fietsen, dan kijk ik op Strava naar ritjes in de buurt, vaak vind je dan wel de plaatselijke fietsclub de avond of middagritten zijn dan vaak de mooisten in die omgeving.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens met @:Fretwork. GPX maken en opslaan. Strava is bij mij ook vluchtig, ik bewaar niet alle routes voor eeuwig.
Onze avondritten van mijn club zijn niet echt briljant anders.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ergens bent en mooi wilt fietsen, dan kijk ik op Strava naar ritjes in de buurt, vaak vind je dan wel de plaatselijke fietsclub de avond of middagritten zijn dan vaak de mooisten in die omgeving.
Dan die route openen in de browser (niet in de app!) en dan staat in de kaart get gpx. Et Viola je hebt een mooi rondje (meestal)
Ja maar dit hangt wel af van het premium gebruik van Strava denk ik? Terwijl met GPX files iedereen ze in zijn eigen programma naar een gps-device kan zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ergens bent en mooi wilt fietsen, dan kijk ik op Strava naar ritjes in de buurt, vaak vind je dan wel de plaatselijke fietsclub de avond of middagritten zijn dan vaak de mooisten in die omgeving.
Dan die route openen in de browser (niet in de app!) en dan staat in de kaart get gpx. Et Viola je hebt een mooi rondje (meestal)
Nou ja onze ook soms niet, maar wel goed fietsbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onze avondritten van mijn club zijn niet echt briljant anders.
Nog erg geschrokken of viel dat mee?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:13 schreef -Ferb- het volgende:
Ik ben zojuist expres bijna aangereden door een auto. Mijn 1e “kutwielrenners”actie.Maar ik had toch echt voorrang, ik kwam namelijk van rechts.
Ik heb geen spier vertrokken, heb de auto compleet genegeerd (na de actie) en ben doorgereden.
Viel mee qua schrik. Ondanks getoeter van ‘m. Ik ben wat dat betreft een kouwe kikker, trek me er niet zoveel van aan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:34 schreef papert het volgende:
[..]
Nog erg geschrokken of viel dat mee?
Wel irritant zeg, is niet lekker fietsen.
Mijn langste fietsrit is tot nu toe 18 km.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet hem deze geven: 56km met 1000 hoogtemters: https://www.strava.com/activities/3588252199
Dan kan die echt even diep gaan.
Snelheid is niet belangrijk, je moet met plezier op de fiets stappen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn langste fietsrit is tot nu toe 18 km.Ik heb een conditie van 0,0. Ben benieuwd wanneer het me lukt om 30+ km te rijden. En mijn gemiddelde snelheid is 20 km/u.
Fiets je voor de snelheid of voor het plezier?quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:53 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn langste fietsrit is tot nu toe 18 km.Ik heb een conditie van 0,0. Ben benieuwd wanneer het me lukt om 30+ km te rijden. En mijn gemiddelde snelheid is 20 km/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |