Is het daar ook al zo ergquote:
Dank je. Het is wel een verademingquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Kan bijna niet anders bankieren meer, dus je moet wel.
Maar veel plezier met de nieuwe iPad!
quote:
Nog erger , DTS is dichtgegooid , en nu is dagbagger overgenomen door DTSquote:
Ik heb geen ipad. Wel ooit mee gespeeld omdat ik een app aan het maken was voor op de ipad voor een klant. Zit nu al jaren te twijfelen of ik zoiets moet aanschaffen. Ik red het nog goed met laptop en telefoon.quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog erger , DTS is dichtgegooid , en nu is dagbagger overgenomen door DTS
Zijn ze weer verhuisd? Eerst KLB SCquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doenquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op man , dit is gewoon treurig
owjjj ik heb daar iets over meegekregen jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in dagbagger gelurkt om te kijken of dat iets voor mij was en ik ken er wat mensen vanquote:
Paar maanden zonder kan geen kwaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj ik heb daar iets over meegekregen jaIk snap je. Het gaat wel goedkomen als DTS weer open gaat.
Edit: oh wacht ik dacht dat men naar KLB was verhuisd..
Ja, mee eens. Ik typ ook niet graag op mijn telefoon.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen ipad. Wel ooit mee gespeeld omdat ik een app aan het maken was voor op de ipad voor een klant. Zit nu al jaren te twijfelen of ik zoiets moet aanschaffen. Ik red het nog goed met laptop en telefoon.
maar soms is laptop onhandig en phone nét te klein.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in dagbagger gelurkt om te kijken of dat iets voor mij was en ik ken er wat mensen van
Haaaggggssss @TillyB had ene mooie nieuwe look voor je gevonden. We nemen je binnenkort weer onderhanden als je stil zit. Dit gaat geweldig zijn, sprankelend groen.geel, you're gonna love itquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar maanden zonder kan geen kwaad.
Pics,!quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Haaaggggssss @:TillyB had ene mooie nieuwe look voor je gevonden. We nemen je binnenkort weer onderhanden als je stil zit. Dit gaat geweldig zijn, sprankelend groen.geel, you're gonna love it
Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan het ook weg lachen natuurlijk
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:34 schreef chufi het volgende:
Zelfs in Nieuws NWS / ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Mooi! Dan kan het gezeik over DTS en gekaapte topics hier wegblijven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:34 schreef chufi het volgende:
Zelfs in Nieuws NWS / ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Als het weer opengaat. Dat is nog niet zeker.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj ik heb daar iets over meegekregen jaIk snap je. Het gaat wel goedkomen als DTS weer open gaat.
Edit: oh wacht ik dacht dat men naar KLB was verhuisd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |