ja in de settings weet ik het wel maar @D. had het over een kruisje.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
settings/overig vinkje in het 2e veld iets met blok volgens mij idd
Roze is zo jouw kleurquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren. Dan ga ik roze![]()
die van klik mij weg in de rechtsbovenhoek of zo ?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jeweetwel, 2 diagonale streepjes die elkaar halverwege doorkruisen
Ik ben geneigd die balk weer aan te zetten om dat kruisje te kunnen zienquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jeweetwel, 2 diagonale streepjes die elkaar halverwege doorkruisen
wutquote:
Hehe, zo belangrijk is FOK! ook weer nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je een nieuwe iPad hebt gekocht omdat FoK! niet meer werkte ... Het moet niet gekker worden
Zo eentjequote:Op woensdag 15 juli 2020 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
die van klik mij weg in de rechtsbovenhoek of zo ?
ohhh hele oude IOS? Had ik ook op ene gegeven moment. Dan dwingen ze je.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hehe, zo belangrijk is FOK! ook weer niet![]()
De aanleiding was dat ik geen betalingen meer kon doen. De betaalapp werkt niet meer op mijn oude iPad en telefoon.
Neuh dat is iets too muchquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Roze is zo jouw kleurmaar...klein glittertje erbij?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben geneigd die balk weer aan te zetten om dat kruisje te kunnen zien
een héle kleintje dan. Subtiel doch smaakvolquote:
Grijp eens in in dagbaggerquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grijp eens in in dagbagger![]()
![]()
Tering wat een ellende dit
Oh en goedemorgen
Gaat dit weer over poep?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
een héle kleintje dan. Subtiel doch smaakvol
welnee tegenwoordig kan alles (behalve zwart of wit). leuk! past ook wel bij die winterjas die je gemaakt heb.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik de wereld al genoeg laat schrikken met mijn roze haar.
Ja, 9.3.5quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh hele oude IOS? Had ik ook op ene gegeven moment. Dan dwingen ze je.
Ik had precies hetzelfde. Kan bijna niet anders bankieren meer, dus je moet wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, 9.3.5
Werkt verder nog redelijk dus ik hou hem nog een tijdje.
En ja, ik word in feite gedwongen door mijn bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |