Die van die abo's? Check het bericht hierboven!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je op mijn goede opmerking reageren?
Ah oké. Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is en blijft 7 dagen, die info daar lijkt iets verouderd te zijn.
Ze zijn niet zo lyrisch over deze zomer haha.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het ja.
Vanavond vast weer hittegolf des doods.
Geen peil op te trekken
Wat doe je uit de hoogtequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Fok zou mij moeten betalen voor mijn prachtige posts
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lieve Lenny_Leonard,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken.
Lieve Lenny
DannyGOD vindt me lief en vindt dat ik een voorbeelduser ben.
quote:Lieve Danny,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
quote:Lieve Yvonne,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport (onderlichaam)
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
leg curls?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys