quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een paar experts bij.
@:nober
@:rambodirk
hij denkt volgens mij dat er achter elk stukje kritiek een complot zit om zijn inkomsten af te pakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg soms het idee dat Danny niet heel goed met kritiek om kan gaan.
Zo zijn er wel meer!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg soms het idee dat Danny niet heel goed met kritiek om kan gaan.
Wat heeft dat met ons te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/buitenl(...)ruimte-25849633.html
Je voelt hem al aankomen.
Goede vraagquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, Frankrijk. En waarom lees jij de lc?
Dit is in België al het geval, vond het vrij kut om telkens mijn mondkapje af en aan te doen toen ik daar was.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/buitenl(...)ruimte-25849633.html
Je voelt hem al aankomen.
Als het overal is hoef je hem ook niet af te doen, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit is in België al het geval, vond het vrij kut om telkens mijn mondkapje af en aan te doen toen ik daar was.
Juist daar hoeft het niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
elan zit alleen binnen
dus voor hem is het overal
Nouja zo zou je de slaapkamer van zijn moeder wel kunnen noemen.quote:
Rutte zag ook absoluut geen heil in mondkapjes in het OV. Schijnveiligheid noemde hij dat. Twee weken later alsnog verplicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overal is blijkbaar in Elan's hoofd Frankrijk.
wat flauw zegquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zo zou je de slaapkamer van zijn moeder wel kunnen noemen.
Oh ja dan zal het wel overal komen. Maar kun je even antwoord geven op mijn vraag?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Rutte zag ook absoluut geen heil in mondkapjes in het OV. Schijnveiligheid noemde hij dat. Twee weken later alsnog verplicht.
Nicequote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgesloten publieke ruimtes. Dus inrichting zal wel meetellen.
7/10quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuke maat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar keer tegengekomen maar die komt bij mij tot mijn navelquote:
Makkelijk tijdens het pijpen toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer tegengekomen maar die komt bij mij tot mijn navel
is toch handigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook een keer op een feestje. Dacht een minuut dat ik aan het hallucineren was aangezien ik al 137 keer eerder die avond dacht dat er een bekende voor me stondquote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Macaroni.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Net schaamteloos een pond kibbeling op zitten vreten dus denk dat een bak soep later op de avond wel volstaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze dikzak.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Net schaamteloos een pond kibbeling op zitten vreten dus denk dat een bak soep later op de avond wel volstaat.
Lekker man.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Net schaamteloos een pond kibbeling op zitten vreten dus denk dat een bak soep later op de avond wel volstaat.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Genot.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb niks aan. Oprotten.quote:Lieve Zipportal,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
Wil jij FOK! nog dieper de grond in trappen? En met negatieve aannames andere leden hierin meenemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
Ik betaal verdomme en dan nog zo’n balk. Doodleuk zeggen dat ik nergens aanspraak op maak.
#zondermijngeldgeenFOK!wat kost dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef GGMM het volgende: @:rambodirk je wordt gementiont door @:fetx en @:lenny_leonard hierboven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is vooralsnog een vrouw.zolderkamergenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je maar wat kost FOK?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitzetten kost niks meer, het kruisje is er.
Niet zoveel. Om en nabij een tientje voor een half jaar (afhankelijk van welk abbo je hebt, maar die duurste voegen niet zoveel extra toe imo).quote:
Zag het ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:elan de pluim is aardig in elkaar gepleurd
23 graden is zat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:elan de pluim is aardig in elkaar gepleurd
Peilquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het ja.
Vanavond vast weer hittegolf des doods.
Geen peil op te trekken
Die van die abo's? Check het bericht hierboven!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je op mijn goede opmerking reageren?
Ah oké. Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is en blijft 7 dagen, die info daar lijkt iets verouderd te zijn.
Ze zijn niet zo lyrisch over deze zomer haha.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het ja.
Vanavond vast weer hittegolf des doods.
Geen peil op te trekken
Wat doe je uit de hoogtequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Fok zou mij moeten betalen voor mijn prachtige posts
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lieve Lenny_Leonard,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken.
Lieve Lenny
DannyGOD vindt me lief en vindt dat ik een voorbeelduser ben.
quote:Lieve Danny,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
quote:Lieve Yvonne,
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport (onderlichaam)
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
leg curls?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Boys
Squat 3x8quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
en dat allemaal in 40-45 minutenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
Onderlichaam ben ik altijd wel redelijk vlot klaar ja, maar niet in 40-45 minuten helaasquote:
watsdezequote:Lieve aTypisch,
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook al gesmeekt om voor belasting te betalen?
Wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook al gesmeekt om voor belasting te betalen?
NEEEEEEEEE. Nu moet ik weer een hele dag wachten op die leuke plaatjes.quote:Dat waren ze voor vandaag. Heb je een onderschrift bedacht bij een foto? Heb je commentaar op een van de plaatjes? Zet het in de comments hieronder. Delen op je social of met vrienden is welkom!
Wat is dat voor rare vraag. Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of ik moet geen 2 dingen tegelijk doen. *om meer belasting te betalen
ANNOUNCE leuke sexy random plaatjes. @Dannyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE. Nu moet ik weer een hele dag wachten op die leuke plaatjes.
Wat squat je maat?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
Ik zit nu op 110, die gaat eigenlijk wel het hardst vooruit ook. Al blijft daar form altijd wel een ding bij mij bij zwaarder omdat ik wat lengteverschil (3 cm) heb in mijn benen. Krijg je tegen failure aan zo’n fijn knikje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit nu op 110, die gaat eigenlijk wel het hardst vooruit ook. Al blijft daar form altijd wel een ding bij mij bij zwaarder omdat ik wat lengteverschil (3 cm) heb in mijn benen. Krijg je tegen failure aan zo’n fijn knikje.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef Caland het volgende:
En ik kwam er vandaag achter dat die barbell die uit mijn klauwen valt bij deadliften door dat scheurtje in m’n pols komt. Op een gegeven moment voelde ik hem weer en toen pakte ik hem andersom ging dat al een stuk beter
Maar ga dus wel aan die flikkerstraps anders schiet dat echt niet op
https://www.volkskrant.nl(...)-veel-geld~bdcd7652/quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare vraag. Waarom zou ik dat doen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:tagliano @:caland
Niet gelezenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:tagliano @:caland
Je gaat er weer voor zitten? Het helpt je herinneren niet te naief te zijn in deze wereld waar niet iedereen lief is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:20 schreef Zipportal het volgende:
GROOT NIEUWS.
De foto van @:3rr0r komt straks voorbij bij Opsporing Verzocht.
Zijn dit vrouwen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
BartVriendsGod @:deslimstemens
#voetballerszijnnietdom
Die Claudia Schoemacher is goed verbouwd door die man van haar, prima vakman.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn dit vrouwen?
https://www.ad.nl/show/be(...)dit-ben-ik~a3544685/
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat er weer voor zitten? Het helpt je herinneren niet te naief te zijn in deze wereld waar niet iedereen lief is.
Gelachen om de reacties.twitter:KaagPremier twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 07:08:31Vandaag op verkiezingscampagne in het mooie Brabant.
Om blokkerende @FarmersDefence boeren te ontwijken hebben we het vliegtuig vanuit Den Haag naar Eindhoven genomen https://t.co/gSxB93mvyB reageer retweet
Zeker androidquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
FOK! is op mijn mobiel niet meer normaal te lezen.
Ik normaal ook nooit, alleen sinds een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
Dacht ik al
Heb daar op mijn iphone namelijk nooit last van
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
Dacht ik al
Heb daar op mijn iphone namelijk nooit last van
Een rondje om samen met @onlogisch ?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net weer een heerlijk rondje gelopen
Klasse maat. Nog omlaag gegaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net weer een heerlijk rondje gelopen
Leuk draadjetwitter:Johnny_SZN twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 19:13:04Eredivisietrainers als vrouwen: een draadje. 👇 reageer retweet
Waardeloosquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef JanCees het volgende:
Lieve JanCees,
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
Leuk draadjetwitter:Johnny_SZN twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 19:13:04Eredivisietrainers als vrouwen: een draadje. 👇 reageer retweet
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe Slobeend wordt gefileerd in de WLR SC
Arme Arie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe Slobeend wordt gefileerd in de WLR SC
Hoe weet jij dat Anneloos daar graag heen wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 1 dollar boeken we een reisje Hawaii maat. @:Anneloos mag dan ook wel mee.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Anneloos daar graag heen wil![]()
Hoeveel heb jij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 1 dollar boeken we een reisje Hawaii maat. @:Anneloos mag dan ook wel mee.
@DonRajatwitter:_Koenie twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:42:18Read this slowly and let it sink in:,
Hier onze minister van Volksgezondheid. Maggie De Block. Dit fucking circus mag stilletjes aflopen denk ik dan. https://t.co/TtLpSRcrGy reageer retweet
Echt een ranzig wijf, iemand werd net woedend toen ik dat benoemde op twitter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:00 schreef Elan het volgende:
@:Donrajatwitter:_Koenie twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:42:18Read this slowly and let it sink in:,
Hier onze minister van Volksgezondheid. Maggie De Block. Dit fucking circus mag stilletjes aflopen denk ik dan. https://t.co/TtLpSRcrGy reageer retweet
url?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een ranzig wijf, iemand werd net woedend toen ik dat benoemde op twitter.
Link?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een ranzig wijf, iemand werd net woedend toen ik dat benoemde op twitter.
Belgie is een parodie op een land. @Belgquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:00 schreef Elan het volgende:
@:Donrajatwitter:_Koenie twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:42:18Read this slowly and let it sink in:,
quote:
Ik kreeg ook nog een complimentje van Eduard:twitter:jongejonga twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:53:53@telegraaf Dat snap ik, ze ziet er namelijk sowieso al belachelijk uit. reageer retweet
twitter:Eduard80134282 twitterde op woensdag 15-07-2020 om 09:22:06@SyllSalseras @jongejonga @telegraaf Ik kan je zeggen; als een man moet kiezen tussen haar of de minister op basis van uiterlijk, de minister zal nooit winnen reageer retweet
Ergens wel benieuwd hoe hun minister van Landbouw eruit ziet dan. #dtvquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:00 schreef Elan het volgende:
Hoe kan zo iemand ooit mininster worden met zo'n kop en dan ook nog eens van gezondheid en sport.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ik kreeg ook nog een complimentje van Eduard:twitter:jongejonga twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:53:53@:telegraaf Dat snap ik, ze ziet er namelijk sowieso al belachelijk uit. reageer retweet
twitter:Eduard80134282 twitterde op woensdag 15-07-2020 om 09:22:06@:SyllSalseras @:jongejonga @:telegraaf Ik kan je zeggen; als een man moet kiezen tussen haar of de minister op basis van uiterlijk, de minister zal nooit winnen reageer retweet
Wat een landtwitter:_Koenie twitterde op woensdag 15-07-2020 om 09:45:31Hier onze vice-eersteminister en minister van Justitie. Koen Geens. Nog zo'n clown. https://t.co/bbSh9mX6FV reageer retweet
Wie is dat vrouwtje in je profielfoto eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ik kreeg ook nog een complimentje van Eduard:twitter:jongejonga twitterde op woensdag 15-07-2020 om 08:53:53@:telegraaf Dat snap ik, ze ziet er namelijk sowieso al belachelijk uit. reageer retweet
twitter:Eduard80134282 twitterde op woensdag 15-07-2020 om 09:22:06@:SyllSalseras @:jongejonga @:telegraaf Ik kan je zeggen; als een man moet kiezen tussen haar of de minister op basis van uiterlijk, de minister zal nooit winnen reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook wel moeten lachen om deze reactieWat een landtwitter:_Koenie twitterde op woensdag 15-07-2020 om 09:45:31Hier onze vice-eersteminister en minister van Justitie. Koen Geens. Nog zo'n clown. https://t.co/bbSh9mX6FV reageer retweet
Dat huistwitter:brunostruys twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 12:39:11In februari vorig jaar bracht ik de naziverheerlijking van G. B. uit Keerbergen aan het licht. Hij is vandaag veroordeeld voor inbreuken op de negationisme- en antiracismewet. https://t.co/eXXAy2e5Pn reageer retweet
De dochter van de Trinity killer uit Dexter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is dat vrouwtje in je profielfoto eigenlijk?
Zal wel komen doordat je niet zo herkenbaar op je profielfoto staat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:33 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heb ik in het verleden wel eens ruzie gehad met @:Zoraya_tb aangezien ze me al geblokkeerd had.
Dit ter info
ah jij bent ook al zo'n twitterheld geworden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:Zoraya_tb’s Tweets.
Reageer dan niet op mij, snol.
Joined October 2018quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah jij bent ook al zo'n twitterheld geworden?
Gewoon een mooi huis, lekker retro.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:19 schreef Elan het volgende:
Dat huistwitter:brunostruys twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 12:39:11In februari vorig jaar bracht ik de naziverheerlijking van G. B. uit Keerbergen aan het licht. Hij is vandaag veroordeeld voor inbreuken op de negationisme- en antiracismewet. https://t.co/eXXAy2e5Pn reageer retweet
@:Caland
@:4045
Poezel mamaSmiling cat face with heart-shaped eyes Vrijwilliger💪🏻quote:
Ik begon het gesprek niet hoor, dus targets uitkiezen is niet echt van toepassing. En ik heb haar niet beledigd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Poezel mamaSmiling cat face with heart-shaped eyes Vrijwilliger💪🏻
Bezet👱🏻♂️Revolving heartsWoman
Open over mijn leven met chronische depressie Black heart En andere kwalen Brain 🌫 Elektro Convulsie Therapie⚡⚡⚡
je kiest je targets wel uit
Verworpen.quote:
maar eigenlijk zegt poezelmama dat jij #viesdik bentquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begon het gesprek niet hoor, dus targets uitkiezen is niet echt van toepassing. En ik heb haar niet beledigd.
Dan zit poezelmama er behoorlijk naast, ik kan wel wat kilo's gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar eigenlijk zegt poezelmama dat jij #viesdik bent
is Arie gay?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dennis zegt dat Arie Boomsma mannen afwerkt achter benzinestations.
Man, man, man.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
@:klaasweetalles
KlaasGod is vrij allen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:Fetx
@:Wereldgozer
@#ANONIEM
Oh nee tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Lok je mij nu gewoon naar VBL SC?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:52 schreef Nikonlover het volgende:
@:Paul Met je avatar hoor je hier thuis
Ja, DTS is dicht dusjaquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
staat nog steeds een streep door z'n naamquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Denk trouwens dat @GurneyIsBestOke hier ook erg 'blij' mee is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Met dank aan GGMM.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
staat nog steeds een streep door z'n naam
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.quote:
#schuldvandeusersquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
Zonet niet, nu wel weer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
staat nog steeds een streep door z'n naam
@Dannyquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf Danny niet meer een mention te geven. Die gast zit dicht bij een meltdown.
Dichtbij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een ervaringsdeskundige bij met bans van een jaar.
@:zipportal
Laat me met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..
@:GGMM
Laat @GGMM met rust.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mention ik nog een paar namen..
@:GGMM
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Rot op met je frontpage.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef Paul het volgende:
Ik volg dit even voor eventueel een nieuw frontpageberichtje (you never know)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Goed om te zien dat, net als bij mij, vakantie een helende werking heeft voor Scrummie.
Joo vriend! Alles goeD?quote:
Heb je in de tussentijd nog lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems voor me?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:15 schreef Paul het volgende:
Ik volg dit even voor eventueel een nieuw frontpageberichtje (you never know)
Zo is dat vriend.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vakantie of geen vakantie, je moet mensen wel de waarheid blijven zeggen toch.
Wat een onzin domme debiel. Heb je weer tienertjes aan je deur gehad?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op. Elke SC waar jij post gaat langzaam naar de verdoemenis he.
Zoek hulpquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-veiligheidswet.html
EN WAT DOEN WIJ ALS EU OF NEDERLAND? HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin domme debiel. Heb je weer tienertjes aan je deur gehad?
Terecht. Applegoden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/tech/eu(...)ng-betalen~a7a10b3b/
@:Scrummie2.1
Ik ga niet kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
@:Tjacka even op zijn plaats gezet in het weertopic
Er is een post verdwenenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Elan het volgende:
@:Tjacka even op zijn plaats gezet in het weertopic
@Aldusquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die constant met allemaal weersvoorspellingen bezig zijn hebben een klein piemeltje.
@dick_laurentquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die constant met allemaal weersvoorspellingen bezig zijn hebben een klein piemeltje.
Ik zou kogelwerende ramen nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk trouwens dat @:gurneyisbestoke hier ook erg 'blij' mee is.
Het was altijd twee weken lachen en daarna wordt het ontzettend irritant.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Klaas was altijd wel lachen, snap niet hoe je die man oprecht kunt haten.
https://frontpage.fok.nl/(...)laapmutsje-nsfw.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd nog lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems voor me?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)laapmutsje-nsfw.html
quote:
Goed filmpje. Nu kan ik naar bed, om eeeeh, te slapen natuurlijk.
Staat nog steeds een streep door zijn naam hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@#ANONIEM
Kan jou dat schelen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef JanCees het volgende:
ik twijfel over tosti's maar dan gaat GGMM weer zaniken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |