quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
en dat allemaal in 40-45 minutenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
Onderlichaam ben ik altijd wel redelijk vlot klaar ja, maar niet in 40-45 minuten helaasquote:
watsdezequote:Lieve aTypisch,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook al gesmeekt om voor belasting te betalen?
Wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook al gesmeekt om voor belasting te betalen?
NEEEEEEEEE. Nu moet ik weer een hele dag wachten op die leuke plaatjes.quote:Dat waren ze voor vandaag. Heb je een onderschrift bedacht bij een foto? Heb je commentaar op een van de plaatjes? Zet het in de comments hieronder. Delen op je social of met vrienden is welkom!
Wat is dat voor rare vraag. Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of ik moet geen 2 dingen tegelijk doen. *om meer belasting te betalen
ANNOUNCE leuke sexy random plaatjes. @Dannyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE. Nu moet ik weer een hele dag wachten op die leuke plaatjes.
Wat squat je maat?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Squat 3x8
Romanian DL 3x10
Leg Press 3x12
Leg Curl 3x12-15
Back extension (3x10)
Kuiten
Buik
Jazeker
Ik zit nu op 110, die gaat eigenlijk wel het hardst vooruit ook. Al blijft daar form altijd wel een ding bij mij bij zwaarder omdat ik wat lengteverschil (3 cm) heb in mijn benen. Krijg je tegen failure aan zo’n fijn knikje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit nu op 110, die gaat eigenlijk wel het hardst vooruit ook. Al blijft daar form altijd wel een ding bij mij bij zwaarder omdat ik wat lengteverschil (3 cm) heb in mijn benen. Krijg je tegen failure aan zo’n fijn knikje.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:29 schreef Caland het volgende:
En ik kwam er vandaag achter dat die barbell die uit mijn klauwen valt bij deadliften door dat scheurtje in m’n pols komt. Op een gegeven moment voelde ik hem weer en toen pakte ik hem andersom ging dat al een stuk beter
Maar ga dus wel aan die flikkerstraps anders schiet dat echt niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |