Ja tenenkrommend was datquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef amaranta het volgende:
Oh en jongens. Als een dode om je hand vraagt moet je nee zeggen.
Yorien is nog niet in beeld geweest ofwel?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Boven hem geen broer, alleen zus Danique. Na Miguel komt Yoriën, dat is die lapzwans die niets uitvoerde tijdens het werken, en met Yoriën erbij deed Miguel ook bijna niets werd er verteld terwijl Miguel wanneer hij zonder Yoriën mee is wel hard werkt.
Ik vind die familie totaal niet boeiend meer, de eerste 2 seizoenen dat ze meededen vond ik ze nog wel oké maar daarna draaide alles om Samantha koekjes imperium, verder heeft ze in 1 van de reeksen bijna in alle afleveringen verteld hoe sober ze begin jaren 90 getrouwd is en dat het overnieuw moet en dat het haar dag moest worden en verder draaide het alleen maar om de vele talenten van de kinderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:41 schreef Pedroso het volgende:
De fanilie Baumgard is wel een leuke familie, alleen van moeders zou ik een beetje gek worden.
Pa Baumgard heeft weinig in te brengen denk ik
Gister even kortquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Yorien is nog niet in beeld geweest ofwel?
Ik ken ze alleen uit deze serie dus heb alleen een oordeel van wat ik nu zie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:45 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ik vind die familie totaal niet boeiend meer, de eerste 2 seizoenen dat ze meededen vond ik ze nog wel oké maar daarna draaide alles om Samantha koekjes imperium, verder heeft ze in 1 van de reeksen bijna in alle afleveringen verteld hoe sober ze begin jaren 90 getrouwd is en dat het overnieuw moet en dat het haar dag moest worden en verder draaide het alleen maar om de vele talenten van de kinderen.
Af en toe komt die even in beeld maar zegt niet veel, en als die al wat zegt (in de andere afleveringen) is het veelal geklaag zoals bijna iedereen inmiddels van van hem gewend is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Yorien is nog niet in beeld geweest ofwel?
De Buddenbrucks zijn niet zo vol van zichzelf zoals de Baumgards, de Baumgards vinden zichzelf helemaal geweldig. Check op npo.nl maar eens de afleveringen van seizoen 1 t/m 6.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen uit deze serie dus heb alleen een oordeel van wat ik nu zie.
Dat zal bij de Buddenbruckjes niet anders zijn denk ik.
Ja, die was op haar 18e al vertrokken voordat het gezin meedeed aan de serie. Ze is ook niet vaak te zien in de serie, vorig seizoen zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:50 schreef Tegan het volgende:
Die oma Baumgard haha.
Zus Danique is de oudste en verstandigste. Jong uit huis gegaan en lekker haar eigen leven leiden.
Het schijnt dat Miguel wel weer bij Rob werkt. Hopelijk zonder Yoriën want die leidde hem af zodat ook Miguel niets meer deed terwijl hij in zijn eentje wel hard werkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:52 schreef havanagila het volgende:
Als dat maar goed komt. Al lijkt het erop dat Pa en Ma vooral voor de zorgen/kosten van de baby gaan opdraaien.
Wie ben jij? Jayden?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ja, die was op haar 18e al vertrokken voordat het gezin meedeed aan de serie. Ze is ook niet vaak te zien in de serie, vorig seizoen zelfs helemaal niet.
Mijn naam is geen Jayden, ik ben Luppo maar dat is wel te zien als je de eerste 5 letters van mijn profielnaam omdraait.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Zeg ik niet tot je antwoord geeft in plaats van alleen een tegenvraag te stellen.
Ja dat had ik wel gezien, maar die naam zei me niet iets en al helemaal niet in de context van dit topic terwijl je post alsof je een redelijk trouwe kijker bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:08 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Mijn naam is geen Jayden, ik ben Luppo maar dat is wel te zien als je de eerste 5 letters van mijn profielnaam omdraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |