abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:17:27 #151
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Toch wel raar dat ze dan gekozen hebben voor de naam glazenwassers united.
?

Je vindt het raar dat een glazenmakers groep heeft gekozen voor de naam glazenwassers united?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:20:15 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194085638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vandaag verder in het nieuws:
[..]

En wat heeft dit met het het topic te maken?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:20:22 #153
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194085639
Iedereen heeft het over de glazenwasser, Akwasi en de mensen die hem bedreigen.
Akwasi heeft alleen maar baat bij deze "rel", maar niemand valt over het feit dat het bedrijf ook bedreigd wordt door de Akwasi aanhangers terwijl die zich er duidelijk van distantiëren?

Typisch weer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:20:56 #154
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194085643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je kan echt best veel hypotheek krijgen.
Of het verstandig is zo aan je top te zitten is een tweede.

Nu heb ik geen idee van zijn inkomen en of hij aan zijn top zit.
Dit was even om weer te geven dat je niet vies rijk hoeft te zijn ervoor.
Hij komt uit een rijke familie van slavenhandelaren. Althans dat beweerde hij 2 jaar geleden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194085651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

?

Je vindt het raar dat een glazenmakers groep heeft gekozen voor de naam glazenwassers united?
Het zijn dus geen glazenmakers.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194085652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij komt uit een rijke familie van slavenhandelaren. Althans dat beweerde hij 2 jaar geleden.
zeker, hij stamt van een volk dat zwarten doorverkocht aan blanken....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:22:16 #157
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194085660
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

zeker, hij stamt van een volk dat zwarten doorverkocht aan blanken....
Oh dan is hij idd geen handelaar

|:(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:25:44 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194085700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het zijn dus geen glazenmakers.
Het gaat om glazenwassers en een glazenwassersgroep. Ik vind het niet vreemd dat een groep voor glazenwassers de naam 'glazenwassers united' heeft.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194085727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ergo: Akwasi is hypocriet en moet zich hopelijk later nog verantwoorden voor de rechter vanwege zijn uitlatingen.
Ja, dat is wat je uit mijn post moest halen :')
pi_194085741
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het gaat om glazenwassers en een glazenwassersgroep. Ik vind het niet vreemd dat een groep voor glazenwassers de naam 'glazenwassers united' heeft.
De andere user heeft het de hele tijd over glazenmakers.

Jezus, lees je nu nooit wat iemand typt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:31:17 #161
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:20 schreef daNpy het volgende:
Iedereen heeft het over de glazenwasser, Akwasi en de mensen die hem bedreigen.
Akwasi heeft alleen maar baat bij deze "rel", maar niemand valt over het feit dat het bedrijf ook bedreigd wordt door de Akwasi aanhangers terwijl die zich er duidelijk van distantiëren?

Typisch weer.
Daar mag het idd ook wel over gaan.

Het bedrijf is ook op nare manier openbaar gemaakt.
En krijgt ellende en dreiging over zich heen terwijl het hier niets aan kan doen.

Al met al mag van mij bedreiging zwaarder aangepakt worden.
Ook als het ‘enkel’ frustratie uiten is en iemand geen plannen maakt het uit te voeren.

De ontvanger weet dat namelijk niet
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:31:42 #162
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194085790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vertel eens hoe dat zit, met die Jehova’s getuigen?
Iets met dat die niet gestimuleerd worden om door te leren en dat ze jong trouwen en dus een gezin te onderhouden hebben. Hier kun je een prima boterham mee verdienen zonder dat je hoogopgeleid dient te zijn.
pi_194085796
Whut die mongool heeft over de 6 miljoen aan vastgoed :o :o :o :o

Ik ga ook bij de BLM werken!!! WTF 6 miljoen aan NPO gelden naar zijn bankrekening toe.

* Want van zijn dichtkunst en rap kan ik mij niet voorstellen dat daar ook maar 1 cent rendement uit komt.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:32:33 #164
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De andere user heeft het de hele tijd over glazenmakers.

Jezus, lees je nu nooit wat iemand typt?
Lees jij het wel?

Het huis is gedeeld in een glazenmakers groep en is uitgelekt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194085820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lees jij het wel?

Het huis is gedeeld in een glazenmakers groep en is uitgelekt.
Dat staat niet in de OP
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:34:02 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194085826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:20 schreef daNpy het volgende:
Iedereen heeft het over de glazenwasser, Akwasi en de mensen die hem bedreigen.
Akwasi heeft alleen maar baat bij deze "rel", maar niemand valt over het feit dat het bedrijf ook bedreigd wordt door de Akwasi aanhangers terwijl die zich er duidelijk van distantiëren?

Typisch weer.
Wat is er zo typisch aan? Er staat letterlijk in de OP en er is al meerdere malen iets over gezegd in dit topic. Maar laat deze feiten niet in de weg staan van je vooronderstellingen hoor :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:35:25 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194085848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Iets met dat die niet gestimuleerd worden om door te leren en dat ze jong trouwen en dus een gezin te onderhouden hebben. Hier kun je een prima boterham mee verdienen zonder dat je hoogopgeleid dient te zijn.
Ik zat vroeger bij een jehovameisje in de klas en haar ouders hadden gewoon een goede baan hoor. Al weet ik niet of dat een uitzondering is.

Bij glazenmakers heb ik eerder het idee dat het kampers zijn die elkaar de buurt uit vechten dan heilige jehova's.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:37:46 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194085881
Ik zou het ook niet okee vinden als een zwarte glazenmaker foto’s van mijn huis gaat delen...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:38:31 #169
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat staat niet in de OP
Hoe weet Akwasi het dan?
Is hij een glazenwasser? Zat hij al in die groep?

En heb je via andere wegen al zo makkelijk zijn privé adres gevonden?
Enkel ja of nee graag, enkel om je stelling dat dat al ‘openbaar’ is?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194085905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:55 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Nou ik zou zo'n werknemer ook niet willen hebben. Gegevens van clienten op straat gooien.
Het is een glazenwasser. Zeker in een groep app of FB denkt men niet na. Het is de taal en gebruik van een werkvloer.

Maar goed, privé gegevens op het net gooien is natuurlijk totaal niet slim. Sowieso sociale media gebruiken is een gevaar.

Maar hoe vaak ik het ook herhaal dat je geen Twitter, FB, niet in eens groepsapp moet zitten zal in deze maatschappij toch niet meer helpen. Die hele sociale media word ooit het controle systeem waarvan Stalin zou dromen, als dat het nu al niet is.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:40:29 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194085917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat staat niet in de OP
"De bewuste foto's verschenen gisteren op de besloten Facebook-groep Glazenwassers United."

Een besloten groep. Dus iemand moet het dus gelekt hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194085921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Enkel ja of nee graag, enkel om je stelling dat dat al ‘openbaar’ is?
Zo werkt het niet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194085935
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:39 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het is een glazenwasser. Zeker in een groep app of FB denkt men niet na. Het is de taal en gebruik van een werkvloer.

Maar goed, privé gegevens op het net gooien is natuurlijk totaal niet slim. Sowieso sociale media gebruiken is een gevaar.

Maar hoe vaak ik het ook herhaal dat je geen Twitter, FB, niet in eens groepsapp moet zitten zal in deze maatschappij toch niet meer helpen. Die hele sociale media word ooit het controle systeem waarvan Stalin zou dromen, als dat het nu al niet is.
Jammer dan. Het is hier een huisregel iig. En dat zal bij veel bedrijven niet anders zijn.
pi_194085942
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

"De bewuste foto's verschenen gisteren op de besloten Facebook-groep Glazenwassers United."

Een besloten groep. Dus iemand moet het dus gelekt hebben.
Tja dat heb je met sociale media. Ook een groepsapp kan door een iemand die je een oor aan wil naaien op het net gezet worden. Blijf gewoon van die sociale media af.
pi_194085987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:38 schreef thedeedster het volgende:
Het is triest wat er gebeurd is. Gewoon niet goed.

Maar even serieus; wat is nu erger? Iemands NAW-gegevens openbaren, of opruiing en dreigen met geweld ?

Meneer Akwasi kan uitdelen, maar niet incasseren.
Vind dit van alle kanten een rare reflex altijd. Akwasi is een lul en als hij zich als een lul gedraagt heb ik er geen moeite mee om hem daarom te veroordelen. Z'n uitspraken over zwarte piet in 't gezicht trappen hadden hem geen plek aan allerlei tafels maar wellicht een veroordeling op moeten leveren.

Maarrrrr, daar gaat deze hele zaak niet over. Het gaat erover of je iemands prive-adres online moet/mag gooien omdat je om wat voor reden dan ook een hekel aan hebt. Het is toch niet zo moeilijk om deze actie zonder voorbehoud te veroordelen i.p.v. er een whataboutism tegenaan te gooien?
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:45:14 #176
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194085990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zo werkt het niet
Je stelde zelf dat zijn privé adres eigenlijk al openbaar was he?
Dat was ik niet.

Via het KVK register zelfs was je bewering.
Daar kan jij ook gebruik van maken.

Zo werkt het dus wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 15:45:37 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194085997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:41 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja dat heb je met sociale media. Ook een groepsapp kan door een iemand die je een oor aan wil naaien op het net gezet worden. Blijf gewoon van die sociale media af.
Het gaat ook wel om de toon van het bericht. Als je in de familie groepsapp zet "kijk ik heb vandaag gewerkt bij die en die BN'er, leuk he!". Dan is het wel fout maar het is verder onschuldig.
Als je er een tekst als "Meneertje Akwasi heeft het zo slecht in Nederland. Jullie zouden medelijden moeten hebben met hem. Maar wel een huisje van 500.000 euro kopen die ik vandaag moet opleveren" erbij zet, tja.....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194086021
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Er hoeft maar één Volkert tussen te zitten
Je vergeet even dat er ook maar 1 gekleurde Volkert tussen hoeft te zitten en we hebben 5 december te maken met een gelynchte huisvader die voor zwarte piet speelde.

De glazenwasser riep niet op tot geweld. Akwasi wel. Dat vind ik kwalijker dan iemands adres te grabbel gooien.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:49:49 #179
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194086056
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Je vergeet even dat er ook maar 1 gekleurde Volkert tussen hoeft te zitten en we hebben 5 december te maken met een gelynchte huisvader die voor zwarte piet speelde.

De glazenwasser riep niet op tot geweld. Akwasi wel. Dat vind ik kwalijker dan iemands adres te grabbel gooien.
Akwasi is een lul en had voor opruiing voor de rechter moeten komen.

Wat die glazenwasser heeft gedaan is voor zijn conto.

Het zijn losse zaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194086096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Akwasi is een lul en had voor opruiing voor de rechter moeten komen.

Wat die glazenwasser heeft gedaan is voor zijn conto.

Het zijn losse zaken.
Zeker zijn het losse zaken, maar hier roepen hoe erg het allemaal wel niet is wat die glazenwasser gedaan heeft, want er hoeft maar 1 volkert tussen te zitten slaat natuurlijk nergens op.

De kans dat iemand over gaat tot geweld is vele malen groter door de opruiende woorden van Akwasi dan door het openbaar maken van dat adres door die glazenwasser.

Ergo: de user die dat zei is een hypocriete lul. En Akwasi ook. En die glazenwasser eigenlijk ook. Daar komt het zo een beetje op neer :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:02:02 #181
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_194086241
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Je vergeet even dat er ook maar 1 gekleurde Volkert tussen hoeft te zitten en we hebben 5 december te maken met een gelynchte huisvader die voor zwarte piet speelde.

De glazenwasser riep niet op tot geweld. Akwasi wel. Dat vind ik kwalijker dan iemands adres te grabbel gooien.
Akwasi roept vaker op tot geweld maar is blijkbaar normaal om dat legaal te doen zonder dat Hilversum en de MSM er schande van spreekt :')
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:02:04 #182
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194086242
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker zijn het losse zaken, maar hier roepen hoe erg het allemaal wel niet is wat die glazenwasser gedaan heeft, want er hoeft maar 1 volkert tussen te zitten slaat natuurlijk nergens op.

De kans dat iemand over gaat tot geweld is vele malen groter door de opruiende woorden van Akwasi dan door het openbaar maken van dat adres door die glazenwasser.

Ergo: de user die dat zei is een hypocriete lul. En Akwasi ook. En die glazenwasser eigenlijk ook. Daar komt het zo een beetje op neer :+
Andersom geld idd net zo goed, er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.

Daarom openbaar je dit niet op deze manier.
Akwasi en de mensen van dat bedrijf lopen nu gevaar door de ondoordachte actie van deze man.

En heb je de reacties gezien op de actie van die glazenmaker?
Daar zaten toch wel aardig gewelddadige tussen.

Het erge voor degene die bedreigd worden/hun privé te grabbel is gegooid is dat zij niet weten wie ‘enkel’ frustratie uit en wie daad bij woord wil voegen.

Zowel Akwasi als de mensen van dat bedrijf zullen niet zo best slapen nu.
Dat dankzij de ondoordachte actie van deze man.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:03:34 #183
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194086265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom geld idd net zo goed, er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.

Daarom openbaar je dit niet op deze manier.
Akwasi en de mensen van dat bedrijf lopen nu gevaar door de ondoordachte actie van deze man.

En heb je de reacties gezien op de actie van die glazenmaker?
Daar zaten toch wel aardig gewelddadige tussen.

Het erge voor degene die bedreigd worden/hun privé te grabbel is gegooid is dat zij niet weten wie ‘enkel’ frustratie uit en wie daad bij woord wil voegen.

Zowel Akwasi als de mensen van dat bedrijf zullen niet zo best slapen nu.
Dat dankzij de ondoordachte actie van deze man.
Maarja, is die glazenmaker verantwoordelijk voor wat anderen reageren? Dat komt toch op hun eigen conto.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:04:42 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_194086276
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom geld idd net zo goed, er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.

Daarom openbaar je dit niet op deze manier.
Akwasi en de mensen van dat bedrijf lopen nu gevaar door de ondoordachte actie van deze man.

En heb je de reacties gezien op de actie van die glazenmaker?
Daar zaten toch wel aardig gewelddadige tussen.

Het erge voor degene die bedreigd worden/hun privé te grabbel is gegooid is dat zij niet weten wie ‘enkel’ frustratie uit en wie daad bij woord wil voegen.

Zowel Akwasi als de mensen van dat bedrijf zullen niet zo best slapen nu.
Dat dankzij de ondoordachte actie van deze man.
Glazenwassers maken geen glas, ze maken het schoon. Klein verschil.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:04:58 #185
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194086283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is er zo typisch aan?
Dat het net zo fout is, maar minder #OPHEF veroorzaakt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194086285
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Andersom geld idd net zo goed, er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.

Daarom openbaar je dit niet op deze manier.
Akwasi en de mensen van dat bedrijf lopen nu gevaar door de ondoordachte actie van deze man.

En heb je de reacties gezien op de actie van die glazenmaker?
Daar zaten toch wel aardig gewelddadige tussen.

Het erge voor degene die bedreigd worden/hun privé te grabbel is gegooid is dat zij niet weten wie ‘enkel’ frustratie uit en wie daad bij woord wil voegen.

Zowel Akwasi als de mensen van dat bedrijf zullen niet zo best slapen nu.
Dat dankzij de ondoordachte actie van deze man.
Ik kan er niet wakker van liggen. Ok, niet netjes, maar Akwasi begon met dreigen om zwarte piet op zijn gezicht te trappen.

Die fopneger is een hypocriete lul. Met zijn slavendrijvende voorouders. :r.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194086287
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Een straatrapper die oproept tot kopschoppen met een huis van 5 ton die zich niet veilig voelt is toch wel een tikkeltje ironisch.
Dit.
pi_194086300
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het gaat ook wel om de toon van het bericht. Als je in de familie groepsapp zet "kijk ik heb vandaag gewerkt bij die en die BN'er, leuk he!". Dan is het wel fout maar het is verder onschuldig.
Als je er een tekst als "Meneertje Akwasi heeft het zo slecht in Nederland. Jullie zouden medelijden moeten hebben met hem. Maar wel een huisje van 500.000 euro kopen die ik vandaag moet opleveren" erbij zet, tja.....
Uiteraard, maar zo werkt het niet met een groepsapp die gaat functioneren als borrelpraat. Maw iedereen moet het zelf weten maar ik gebruik niets van sociale media.

Borrelpraat, cowboy verhalen en de grootst mogelijke onzin doe ik wel face to face en dan let ik ook nog op met wie. Want als dat openbaar zou worden moet ik ook gaan vrezen voor mijn baan. :)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:10:51 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maarja, is die glazenmaker verantwoordelijk voor wat anderen reageren? Dat komt toch op hun eigen conto.
Hij geeft wel het voorzetje.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:15:15 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194086472
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij geeft wel het voorzetje.
Hij zet het in een besloten groep.

Akwasi deelt het publiekelijk. Hoe kwam hij aan die info? Dat ontbreekt in de OP.

quote:
De bewuste foto's verschenen gisteren op de besloten Facebook-groep Glazenwassers United.

[..]

Akwasi postte zelf geschrokken een paar screenshots van het bericht en de reacties op social media. "Dit mag niet en dit hoort niet", schrijft hij.
De glazenwasser zelf heeft het niet openbaar gemaakt?

Akwasi deelt het zelf wél voor de aandacht. En SM haalt het slechtste in de mensen naar boven. Er is hier maar 1 die er goed vanaf komt eigenlijk. Vreemd he?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:15:28 #191
186611 Haags
pi_194086475
Niet erg slim van die glazenwasser. Maar dat was de oproep tot geweld van Dhr. Aquarium ook niet.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:16:32 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086493
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij zet het in een besloten groep.

Akwasi deelt het publiekelijk. Hoe kwam hij aan die info? Dat ontbreekt in de OP.
[..]

De glazenwasser zelf heeft het niet openbaar gemaakt?
En in die besloten glazenmakersgroep zijn de bedreigingen geuit. Dat is gewoon fout.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194086500
ik hoorde van een vriend van een vriend met belangstelling voor antieke klokken,
hij was in een winkel, had een paar klokken bekeken,
toen haalde de winkelier er een 'catalogus' bij.
krijgt hij daar een foto van zn eigen interieur te zien!!
glazenwassers perspectief
uiteindelijk lukt altijd alles
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:17:29 #194
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194086512
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En in die besloten glazenmakersgroep zijn de bedreigingen geuit. Dat is gewoon fout.
Mee eens, maar nog steeds niet openbaar.

Het bedrijf wordt ook op alle mogelijk manieren bedreigd, via de telefoon. Niemand heeft actie ondernomen het effect te verminderen. Ook Akwasi niet, met de gevolgen van dien. Het bedrijf wordt mede door hem bedreigd?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194086514
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij geeft wel het voorzetje.
Dat is het probleem, want buiten het feit dat hij bijdraagt aan het verspreiden van privé gegevens waar ik ook fel tegen ben roept dit reacties op. Maar hoe vaak moet je dit uitleggen als mensen impulsief reageren en niet instaat zijn om 2 stappen vooruit te denken. Zeker in deze tijd.

Het is natuurlijk wel niet netjes om het bedrijf te gaan bedreigen met telefoontjes die afstand nemen van de actie mbt de glazenwasser. Die personen zijn precies hetzelfde. Impulsieve idioten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 juli 2020 @ 16:18:36 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194086531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:17 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is het probleem, want buiten het feit dat hij bijdraagt aan het verspreiden van privé gegevens waar ik ook fel tegen ben roept dit reacties op. Maar hoe vaak moet je dit uitleggen als mensen impulsief reageren en niet instaat zijn om 2 stappen vooruit te denken. Zeker in deze tijd.

Het is natuurlijk wel niet netjes om het bedrijf te gaan bedreigen met telefoontjes die afstand nemen van de actie mbt de glazenwasser.
Yep. Dankzij de toon van het bericht begon men bedreigingen te plaatsen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:20:29 #197
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194086559
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maarja, is die glazenmaker verantwoordelijk voor wat anderen reageren? Dat komt toch op hun eigen conto.
Hij is verantwoordelijk voor het delen van die info en is terecht op non actief gesteld.

Meer is ook nog niet gebeurd hè?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:20:53 #198
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194086566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Glazenwassers maken geen glas, ze maken het schoon. Klein verschil.
?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194086581
Ik snap totaal niet dat er bij deze discussie ook weer van alles bij wordt gehaald. Het maakt in feite helemaal geen reet uit wat Akwasi wel of niet geroepen heeft en of je het daar wel of niet mee eens bent.

Hier is iemand zo dom geweest om privacygevoelige informatie over een persoon op social media te plaatsen zonder toestemming en dat is strafbaar.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194086588
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Leuk die polarisatie. Als die Akwasi nu nóg niet voor de rechter komt...

Pure opruiing.
Glazenwasser plaatst foto's van de woning van Akwasi op sociale media, waarna allerlei gekkies oproepen het huis in de fik te steken.

Vervolgens gaan andere gekkies dat schoonmaakbedrijf bedreigen.

En vervolgens vind jij dat Akwasi voor het gerecht moet worden gesleept.

Beetje gek, vind je niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')