?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
Ondertussen in de nieuwe fanshop
[ afbeelding ]
Ik voelde wel dat er iets niet klopte en ging de lyrics checken, maar dat stond er ook op Google.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik voelde wel dat er iets niet klopte en ging de lyrics checken, maar dat stond er ook op Google.
Ze hebben die tekst dus gegoogled
Volgens mij is het ook aan ons nu de glorie, maar dan zal ik vast een mierenneuker zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:13 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Al is het wel een grappige verspreking, zo lang duren onze glorietijden immers meestal niet
Dat klopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook aan ons nu de glorie
quote:Feyenoord gebruikt oefenduel met Sparta als test: tienduizend bezoekers welkom
Feyenoord test tijdens de oefenwedstrijden met Sparta en FC Twente of de plannen die het gemaakt heeft over het uitvoeren van de 1,5meter-maatregel toepasbaar zijn. "Zoals het er nu uitziet gaat het bij de eerste wedstrijden eerder richting de tienduizend, dan richting de vijftienduizend", aldus commercieel directeur Joris van Dijk over het aantal supporters in De Kuip.
Van Dijk, sinds 1 juli officieel in dienst bij Feyenoord, geeft aan dat de club 'diep nadenkt' en noemt de maatregelen rond supporters 'onderdeel van de puzzel'. "We moeten gewoon die anderhalve meter kunnen waarborgen en het controleerbaar houden."
Dat gaat Feyenoord dus testen in de eerste oefenduels van het seizoen. "De wedstrijden tegen Sparta (9 augustus, red) en FC Twente (16 augustus) zijn bij uitstek de duels om te kijken of alles wat we op de tekentafel hebben verzonnen in lijn is met het protocol dat vanuit de KNVB is meegegeven. Want, hoe gaat dat er in de praktijk uitzien? Dan kan je het maar beter beperken, dan dat je in het begin tegen obstakels oploopt, omdat je te veel mensen hebt toegelaten."
Investeerders
Feyenoord praat al een tijdje met buitenlandse investeerders, die mogelijk interesse hebben in de Rotterdamse club. Maar waarom zal een buitenlandse partij willen investeren in Feyenoord? "Dat zijn vragen die ik nog niet één, twee, drie kan beantwoorden", geeft Van Dijk toe.
"Maar Feyenoord is een nationaal icoon met internationale uitstraling. Een vlaggenschip. Een gigantisch trouwe supportersbase. Een prachtige historie en altijd hoopvol voor de toekomst. Partijen die zich daarin herkennen, willen meegroeien met Feyenoord en willen daarin investeren. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen."
Uitshirt best verkopend
Van Dijk was bij één van zijn eerste openbare klussen als commercieel directeur van Feyenoord bij de opening van de nieuwe fanshop bij het Maasstad Ziekenhuis. Tegelijkertijd presenteerde de club ook direct het nieuwe rood-witte thuisshirt.
Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida gaf symbolisch het eerste thuisshirt van het nieuwe seizoen aan Peter Langenbach, voorzitter van de raad van bestuur van het Maasstad Ziekenhuis.
Eerder presenteerde Feyenoord al het nieuwe uitshirt. Commercieel gezien scoort dit shirt op dit punt beter dan het blauw-oranje shirt uit 2015, dat uiteindelijk het populairst bleek onder supporters.
"Dit uitshirt is het best verkopende uitshirt tot op heden. We zitten bijna tegen de tienduizend shirts aan. Daar zijn we blij mee en dat hebben we ook hard nodig. Het is mooi om te zien dat het goed in de smaak valt bij supporters."
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:09 schreef Elan het volgende:
10.000 is toch een prima begin. Ben wel benieuwd hoe ze het logistiek willen gaan aanpakken.
Verdonk in 3,2,1twitter:fr12nl twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 17:26:47'Feyenoord gaat transfermarkt op na slecht nieuws over Malacia' https://t.co/2P5UTKdaY4 reageer retweet
Nouja, die mensen moeten daar ook allemaal komen en weer weg.quote:
Huh. Je hebt Haps en Johnston daar achter eventueel. En zo lang ligt hij er niet uit toch? Nog een middenvelder en een rcv is veel meer behoefte aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef Caland het volgende:
Verdonk in 3,2,1twitter:fr12nl twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 17:26:47'Feyenoord gaat transfermarkt op na slecht nieuws over Malacia' https://t.co/2P5UTKdaY4 reageer retweet
Haps is wel erg blessuregevoelig... Hele onhandige situatie ditquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh. Je hebt Haps en Johnston daar achter eventueel. En zo lang ligt hij er niet uit toch? Nog een middenvelder en een rcv is veel meer behoefte aan.
Dat klopt, maar Malacia ligt er toch niet tot eind van het jaar uit of zo?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps is wel erg blessuregevoelig... Hele onhandige situatie dit
Tot de winterstop lees ik in het volledige berichtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Malacia ligt er toch niet tot eind van het jaar uit of zo?
Misschien moet ik voortaan maar het hele artikel lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot de winterstop lees ik in het volledige bericht
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Eigenlijk zou je Kokcu moeten verkopen voor een dik bedrag. In principe heb je met Diemers al een goede vervanger.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Eigenlijk zou je Kokcu moeten verkopen voor een dik bedrag. In principe heb je met Diemers al een goede vervanger.
Met pijn in m'n hart zeg ik Berghuis. De kans is klein dat ie komend seizoen nog in waarde stijgt en de aanval is na terugkomst van Sinisterra ook de sterkste linie. Bovendien schept dat ook de meeste salarisruimte.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Wie zouden jullie gif meisters verkopen dan om je defensie te versterken. Want er is geen poen nu.
Maar wat gaat Berghuis opleveren en wie gaat er rechtsbuiten lopen in deze selectie?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met pijn in m'n hart zeg ik Berghuis. De kans is klein dat ie komend seizoen nog in waarde stijgt en de aanval is na terugkomst van Sinisterra ook de sterkste linie. Bovendien schept dat ook de meeste salarisruimte.
Als er een gek is die 5 miljoen voor Jørgensen wil betalen moet je dat natuurlijk ook doen, maar die kans is klein.
15 miljoen. Daarvan kan je redelijk investeren in een goede jonge rechtsbuiten, Joey Veerman en een relatief goedkope rcv en linksback.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar wat gaat Berghuis opleveren en wie gaat er rechtsbuiten lopen in deze selectie?
Nou dat wordt best krap denk ik. Rechtsback bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
15 miljoen. Daarvan kan je redelijk investeren in een goede jonge rechtsbuiten, Joey Veerman en een relatief goedkope rcv en linksback.
Nee, ik bedoel een linksback. Dat is toch de hele aanleiding van de discussie?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nou dat wordt best krap denk ik. Rechtsback bedoel je denk ik.
Kokcu 25 mil.
Rcv, rb en Oyazukub huren?
Je hebt Haps toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een linksback. Dat is toch de hele aanleiding van de discussie?
Volgens mij is de prioriteitenlijst nu als volgt als er niets verkocht wordt:
1. Rechter centrale verdediger
2. Tijdelijke vervanger voor Malacia
3. Extra middenvelder
4. Rechtsback
Ja en je hebt van Beek op de rcv positie, Fer als controlerende middenvelder en Geertruida als rechtsback. We hoeven helemaal niemand meer te halenquote:
Ik weet niet waar dit op slaat. Haps is een miljoenen aankoop. Van Beek kan er niks van en is jaren geblesseerd geweest. Geertruida kan je niet met Haps vergelijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en je hebt van Beek op de rcv positie, Fer als controlerende middenvelder en Geertruida als rechtsback. We hoeven helemaal niemand meer te halen
Het gaat om dat je posities niet enkel bezet wil hebben met een blessuregevoelige speler.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit op slaat. Haps is een miljoenen aankoop. Van Beek kan er niks van en is jaren geblesseerd geweest. Geertruida kan je niet met Haps vergelijken.
Je prio is dan toch rechter centrale en rechtsback. Niet linksback.
Je kan Johnson en Hartman toch als back up gebruiken tot Malacia als back up fit is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat om dat je posities niet enkel bezet wil hebben met een blessuregevoelige speler.
Called it.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef Caland het volgende:
Je weet dat je ook online kan bestellen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja, die mensen moeten daar ook allemaal komen en weer weg.
Volle treinen en trams weten we van de initiële uitbraak, is niet zo'n goed idee vaak.
Dat was wel met hangen en wurgen hoor, maar Ziyech was ook wel goed die wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Verdonk was wel baas in de 6-2 wedstrijd.
Waar heb jij het over? Ik over die wedstrijd tegen Sparta. Jij over die shirts?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je weet dat je ook online kan bestellen?
Misschien, maar in de categorie ‘transfervrije backs die geen aanpassingstijd nodig hebben en binnen een halfjaar opgerot zijn’ scoort ie vrij hoog. Het is even niet anders, hopelijk blijft Haps gewoon heel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:49 schreef PIETR het volgende:
VerdonkDie is toch niet goed genoeg man, zelfs niet als back-up. Heeft misschien 2 goede wedstrijden gespeeld bij Feyenoord.
Maar waarom heb je die Johnson dan gehaald. Die speelde lb ook bij Liverpool. En Hartman.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien, maar in de categorie ‘transfervrije backs die geen aanpassingstijd nodig hebben en binnen een halfjaar opgerot zijn’ scoort ie vrij hoog. Het is even niet anders, hopelijk blijft Haps gewoon heel.
Valt ook wel behoorlijk tegen wat er uit de jeugd komt dit jaar. Niet alleen qua backs trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien, maar in de categorie ‘transfervrije backs die geen aanpassingstijd nodig hebben en binnen een halfjaar opgerot zijn’ scoort ie vrij hoog. Het is even niet anders, hopelijk blijft Haps gewoon heel.
Ik ben er vrij zeker van dat Johnston verhuurd gaat worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar waarom heb je die Johnson dan gehaald. Die speelde lb ook bij Liverpool. En Hartman.
Prima, niks mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die rooie van die kerstcommercial een centrale verdediger was
Weer stuk gegaan om Taapgodquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon de supporter van de week was die een prijsvraag had gewonnen ofzo.
Matige verdediging hebben we dan. Senesi en Haps zijn top, maar Nieuwkoop, Geertruida, Van Beek en Johnston zijn maar mwua.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik over die wedstrijd tegen Sparta. Jij over die shirts?
Volgens mij lullen we gigantisch langs mekaar heen
Botteghin staat daar ook wel lekker met zijn steakquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Om Taap heb ik wel vaak oprecht moeten lachen
[ afbeelding ]
Gatoradegod
De Geert gaat shinen daarquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wil Janmaat al terug naar Feyenoord???
Ik had die Pena ook wel gewild, maar dat zou in plaats van Diemers zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom kopen ze die 2 Peruvianen van Emmen niet eigenlijk. Prima spelers
Dat 'mwua' is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Matige verdediging hebben we dan. Senesi en Haps zijn top, maar Nieuwkoop, Geertruida, Van Beek en Johnston zijn maar mwua.
Moet echt een goede verdediger bijkomen. Wat ze in Ie zien snap ik niet.
waar speelt hij momenteel?quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:27 schreef onlogisch het volgende:
BMI al in Rotterdam gesignaleerd?????
In hoeverre ik het nationale team heb kunnen beoordelen is Tapia veel beter dan die twee en dat was al meer een speler voor de breedte en de gezelligheid.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom kopen ze die 2 Peruvianen van Emmen niet eigenlijk. Prima spelers
Ah ja, daar hadden we ook Martina vandaan geplukt. Die paste zich ook mooi aan aan ons niveau zegquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht ergens in een lagere divisie in Engeland.
Stoke dus.
Martina kwam toch van Everton?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, daar hadden we ook Martina vandaan geplukt. Die paste zich ook mooi aan aan ons niveau zeg
Hoe lang geleden was dat?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In hoeverre ik het nationale team heb kunnen beoordelen is Tapia veel beter dan die twee en dat was al meer een speler voor de breedte en de gezelligheid.
Hier staat Peña precies achter Tannane, dus schuin boven Toornstra. Diemers is nergens te bekennen (al die ongelabelde Fortuna logootjes presteren niet bijzonder). Presteert vooral erg goed qua expected assists. Maar ik kijk niet elke wedstrijd van Emmen dus ik weet niet hoeveel dit zegt natuurlijk.twitter:HemmenKees twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 17:52:01So here's a zoomed in look at the rest of the Eredivisie. Suggest a short google search for Luis Sinisterra if you haven't already https://t.co/PrFsKOV2b5 reageer retweet
Zou ik zeker wel toejuichen. Kan back én centraal. Senesi - Bruno. Prima blok, niks mis mee.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:27 schreef onlogisch het volgende:
BMI al in Rotterdam gesignaleerd?????
Nee, het is Kik Pierie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FC Twente wil stevige kerel Sven van Beek huren.
Oh.quote:
Gelukkig praat ik hem maar na. Wat een kutbron is dat toch ook.twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 16-07-2020 om 17:13:22GERUCHT | Sven van Beek kan #Feyenoord op huurbasis verlaten voor #FCTwente. Nog niks bevestigd gekregen. https://t.co/C5RGGaLESB reageer retweet
Waarom voert ie in godsnaam @Bob214123 aan als bron?quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh.Gelukkig praat ik hem maar na. Wat een kutbron is dat toch ook.twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 16-07-2020 om 17:13:22GERUCHT | Sven van Beek kan #Feyenoord op huurbasis verlaten voor #FCTwente. Nog niks bevestigd gekregen. https://t.co/C5RGGaLESB reageer retweet
Bobgod.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom voert ie in godsnaam @:Bob214123 aan als bron?
Normaal lijkt ie wel inside info te hebben
Zij komen altijd een beetje met hetzelfde tochquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bobgod.
Ja, best apart dit. Jammer dat @:Kuiptalk volop de woke tour is gegaan en ik 'm niet meer volg.
Ja, beetje wel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Zij komen altijd een beetje met hetzelfde toch
Dus iemand van red de Kuip is van mening dat de Kuip gerenoveerd moet wordenquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eve-de-kuip-a4006140
@:Tomatenboer
Feyenoord City.Komt.Niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus iemand van red de Kuip is van mening dat de Kuip gerenoveerd moet worden
Mind is blown
Binnen nu en een maand weten we meer (voor de 40-45e keer)quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand weten we meer (voor de 40-45e keer)
Dat zijn gewoon matties.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FeyenoordTM is Kuiptalk voorbij (op alle fronten).
Maar Kuiptalk was het wel met mij eens dat Petrovic ipv Bakkati een idiote zet is. Jammer dat ze die niet gewoon een langer contract durfden aan te bieden.
zal 20 miljoen zijn, is toch nog niks vergeleken met 500?quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Komt wel, al teveel geld aan uitgegeven om af te blazen.
Dat is toch al uitgegeven. Je moet een beslissing maken op basis van de toekomstverwachtingen, niet op basis van wat al is uitgegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Komt wel, al teveel geld aan uitgegeven om af te blazen.
Je ziet vaak bij grote projecten dat er een soort tunnelvisie ontstaat en dat het steeds moeilijker is om ermee te stoppen als er al veel geld in is gestoken. Los van de financiering zie ik het plan liever doorgaan. Maar ik denk ook dat het uiteindelijk een fiasco zal worden. Het stadion is nu al niet goedkoop en je hebt bij dit soort projecten inderdaad altijd enorme kostenoverschrijdingen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal 20 miljoen zijn, is toch nog niks vergeleken met 500?
Aangezien Feyenoord die 400+ miljoen toch zelf niet gaat betalen gaat het er vooral om hoe die risico’s voor de bvo gemitigeerd zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je ziet vaak bij grote projecten dat er een soort tunnelvisie ontstaat en dat het steeds moeilijker is om ermee te stoppen als er al veel geld in is gestoken. Los van de financiering zie ik het plan liever doorgaan. Maar ik denk ook dat het uiteindelijk een fiasco zal worden. Het stadion is nu al niet goedkoop en je hebt bij dit soort projecten inderdaad altijd enorme kostenoverschrijdingen.
coolquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FeyenoordTM is Kuiptalk voorbij (op alle fronten).
Maar Kuiptalk was het wel met mij eens dat Petrovic ipv Bakkati een idiote zet is. Jammer dat ze die niet gewoon een langer contract durfden aan te bieden.
Bakkati was een tactisch genie en was altijd in voor een dolletje en lag derhalve lekker in de groep.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cool
kun jij mij de verschillen tussen bakkati en petrovic uitleggen?
Das toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
cool
kun jij mij de verschillen tussen bakkati en petrovic uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |