quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die rooie van die kerstcommercial een centrale verdediger was
Weer stuk gegaan om Taapgodquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon de supporter van de week was die een prijsvraag had gewonnen ofzo.
Matige verdediging hebben we dan. Senesi en Haps zijn top, maar Nieuwkoop, Geertruida, Van Beek en Johnston zijn maar mwua.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien, maar in de categorie ‘transfervrije backs die geen aanpassingstijd nodig hebben en binnen een halfjaar opgerot zijn’ scoort ie vrij hoog. Het is even niet anders, hopelijk blijft Haps gewoon heel.
Dat kan je wel stellen dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik over die wedstrijd tegen Sparta. Jij over die shirts?
Volgens mij lullen we gigantisch langs mekaar heen
Botteghin staat daar ook wel lekker met zijn steakquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Om Taap heb ik wel vaak oprecht moeten lachen
[ afbeelding ]
Gatoradegod
De Geert gaat shinen daarquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wil Janmaat al terug naar Feyenoord???
Ik had die Pena ook wel gewild, maar dat zou in plaats van Diemers zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom kopen ze die 2 Peruvianen van Emmen niet eigenlijk. Prima spelers
Dat 'mwua' is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Matige verdediging hebben we dan. Senesi en Haps zijn top, maar Nieuwkoop, Geertruida, Van Beek en Johnston zijn maar mwua.
Moet echt een goede verdediger bijkomen. Wat ze in Ie zien snap ik niet.
waar speelt hij momenteel?quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:27 schreef onlogisch het volgende:
BMI al in Rotterdam gesignaleerd?????
In hoeverre ik het nationale team heb kunnen beoordelen is Tapia veel beter dan die twee en dat was al meer een speler voor de breedte en de gezelligheid.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom kopen ze die 2 Peruvianen van Emmen niet eigenlijk. Prima spelers
Ah ja, daar hadden we ook Martina vandaan geplukt. Die paste zich ook mooi aan aan ons niveau zegquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht ergens in een lagere divisie in Engeland.
Stoke dus.
Martina kwam toch van Everton?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, daar hadden we ook Martina vandaan geplukt. Die paste zich ook mooi aan aan ons niveau zeg
Hoe lang geleden was dat?quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In hoeverre ik het nationale team heb kunnen beoordelen is Tapia veel beter dan die twee en dat was al meer een speler voor de breedte en de gezelligheid.
Hier staat Peña precies achter Tannane, dus schuin boven Toornstra. Diemers is nergens te bekennen (al die ongelabelde Fortuna logootjes presteren niet bijzonder). Presteert vooral erg goed qua expected assists. Maar ik kijk niet elke wedstrijd van Emmen dus ik weet niet hoeveel dit zegt natuurlijk.twitter:HemmenKees twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 17:52:01So here's a zoomed in look at the rest of the Eredivisie. Suggest a short google search for Luis Sinisterra if you haven't already https://t.co/PrFsKOV2b5 reageer retweet
Zou ik zeker wel toejuichen. Kan back én centraal. Senesi - Bruno. Prima blok, niks mis mee.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:27 schreef onlogisch het volgende:
BMI al in Rotterdam gesignaleerd?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |