gewoon hoveren hoor Maxquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je klikt op moderator (blauw) zie je het.
Genot. Ik ga eind deze week weer even ‘sporten’.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer twee uurtjes 'sporten'
klikken of hoveren?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je klikt op moderator (blauw) zie je het.
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Snap deze aanval van GGMM niet zo erg. Het is nu niet dat hij alles goed doet.
WOWquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.
Ja en charrel!!?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.
de wallen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
16.30 sportsessie ingepland vandaag
Dit ter info
@:ggmm @:onlogisch @:el-stinho
Moet je niet werken ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
Noem eens 3 dingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Snap deze aanval van GGMM niet zo erg. Het is nu niet dat hij alles goed doet.
Dan stuur ik toch ook zulke foto's?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar daar kreeg ik wat voor terug dus daar heb ik geen spijt van.
Paar uurtjes eerder weg van werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
-Welke gate?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
- charrelgate
- Tjacka geen VBL-mod maken
- niet investeren in Bitcoin @:atypisch
Ik zou er nog iets serieuzer op ingaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Welke gate?
-Dat lijkt mij bijzonder verstandig
-Dit heeft niks met FA zaken te maken.
Ik zal het nog eens voor je opnemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou er nog iets serieuzer op ingaan als ik jou was
Oh ik dacht dat je aan het stoken wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens voor je opnemen.
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je aan het stoken was
Sorry!
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
- mag niet lekkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Welke gate?
-Dat lijkt mij bijzonder verstandig
-Dit heeft niks met FA zaken te maken.
Ja raarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, juist niet.![]()
Onze band is de laatste tijd erg slecht merk ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?![]()
Dat moet toch sinds corona?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?![]()
Dit voelt als een goede stap in de richting.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja raar![]()
Hier, om het goed te maken!
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Zit nu voor het eerst via laptop op FOK! vandaag.
Ik mis de deukkieplaatjes in de balk @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lenny_Leonard
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je lekker naar de politie brengen.
Uitstekende en herkenbare post.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.
@:Lenny_Leonard
bitcoin kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@flowtradersquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
Vriend, waarom gelijk zo negatief. Ik ben je mattie, je favoriete PEC supporter. We hebben samen gelachen toen Ajax met 5-1 verloor in de bekerfinale.quote:
Dat is maar goed ook, want dat is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
User @:treinhoer wordt door niemand serieus genomen.
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Tenten opzetten en slapen op kantoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.
Kneuzen.
@onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupersquote:
bij die tenten mag je reserveren per toestel...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupers
Wel gelachen hoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupers
Wel gelachen hoor
Deze comeback vind ik niet zo heel sterk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland slaat de plank, zoals wel vaker, volledig mis.
Ik benoem feiten makker.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze comeback vind ik niet zo heel sterk.
Ik stel voor dat je dit nog een keer probeert.
Ik vond hem ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt gezien deze zeer matige comeback.
Dit meen je toch nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.
Kneuzen.
Volgens mij is ook dit al besproken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/CClqDJHl3Om/ Akwasi is weer ietwat boos.
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is ook dit al besproken.
Eigenlijk voeg jij niks toe!
Gelukkig eten alleen vrouwen sushiquote:Dokters halen bijna 4 centimeter lange worm uit amandel van Japanse vrouw
Een Japanse vrouw die met keelklachten naar het St. Luke's ziekenhuis in Tokio kwam, bleek een bijna 4 centimeter lange worm in haar amandelen te hebben. Volgens dokters komen dergelijke opmerkelijke vondsten steeds vaker voor, ook in Nederland, door de toenemende populariteit van sushi en sashimi.
omdat ie geen pizza op het terras kan eten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
ik prefereer sashimiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
ik vind sushi soms lekker maar meestal niet
Mimimimimiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |