Waarom zou je daar boos om zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je nog boos dat we uit de discord zijn gezet
Waarom ben je terug?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, Jankees.
Hoe is het met je harige poes @:ggmm ?
Ben zijn naam kwijt.. serieus.
Dat mens dat hier toen boos wegging omdat iedereen hier nep en fake is en niets meer met ons te maken wilde hebben.quote:
Dat mens dat hier toen boos wegging omdat iedereen hier nep en fake is en niets meer met ons te maken wilde hebben.quote:
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mens dat hier toen boos wegging omdat iedereen hier nep en fake is en niets meer met ons te maken wilde hebben.
En waar Scrummie, net zo'n slappe zak, toen dat Rituals pakketje heen had gestuurd om in haar broekje te komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mens dat hier toen boos wegging omdat iedereen hier nep en fake is en niets meer met ons te maken wilde hebben.
atypischcquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:atypischc eerste 3 minuten klinken interessant. Even opslaan dus.
Haha. Ook halloquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Op telefoon werkt het prima.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
Ik zie geen UI's meer, kan niet meer quoten en de balk met plaatjes onderin is weg
FIX UR SHIT @:DANNY
Wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Scrummie2.0 is op anoniem gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:39 schreef Charrell het volgende:
Zijn er nog veel nieuwe of juist meer op anoniem gegaan?
Meer!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:39 schreef Charrell het volgende:
Zijn er nog veel nieuwe of juist meer op anoniem gegaan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie2.0 is op anoniem gegaan
Maar er zijn ook nieuwe mensen, zoals Scrummie2.1
Ik had er niet op gerekend dat jij iets zou doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat ben jij traag met notes uitdelen.
Dit post ik godverdomme netquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)k-beekse-bergen.html
[ afbeelding ]
De nieuwe rode pandaGod is uit@:zipportal @:coco.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)k-beekse-bergen.html
[ afbeelding ]
De nieuwe rode pandaGod is uit@:zipportal @:coco.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door GGMM op 14-07-2020 11:50:12 ]
Vuile klootzak.gifquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:48 schreef Tjacka het volgende:
@:tarado gaat als een typische Boomer los in alle FB-topics
Zou hij zijn internetprovider al gebeld hebben?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:48 schreef Tjacka het volgende:
@:tarado gaat als een typische Boomer los in alle FB-topics
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:51 schreef Zipportal het volgende:
Dit werkt gelukkig nog wel.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Niet geklikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit het niet uitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou hij zijn internetprovider al gebeld hebben?
Waar last vanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:36 schreef Tarado het volgende:
pijnlijke behandeling net gehad bij de fysio, enige compensatie was dat er een giga lekker wijf aan het trainen was
is toch zn werk?quote:268491fetXfetX heeft een FOK!basic account
FOK!VRIENDEN
pi_194083178
quote:
0s.gif
Op dinsdag 14 juli 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof er iemand mee bezig is
Dat lijkt me idd sterk onder werktijd.
sterkte maatquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:36 schreef Tarado het volgende:
pijnlijke behandeling net gehad bij de fysio, enige compensatie was dat er een giga lekker wijf aan het trainen was
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:36 schreef Danny het volgende:
stomme fout. komma vergeten in een stukje code dat bij crewleden niet werd ingeladen. Normaliter test ik ook eerst met m'n kloon, maar warrigheid van oxy doet gekke dingen
ik werk overigens aan een knopje om die nieuwe balk onderin uit te schakelen.
bekvechten over welke straat van wie is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat valt er nou te bespreken over het wassen van ruiten?
Kun je net zo goed gelijk heroïne pakken, waarschijnlijk nog goedkoper om aan te komen ook in NL.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
Oxygenot
Ook maar weer eens een paar doosjes halen
Stelletje beroepscriminelen zijn het.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
bekvechten over welke straat van wie is waarschijnlijk
Ja dat is wel ongeveer vergelijkbaar ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je net zo goed gelijk heroïne pakken
OK, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben met Better Call Saul begonnen. Leuke serie tot nu toe.
Die wordt ook nog eens met elk seizoen beter!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Kim gaat dood.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Glazenwasser op non-actief gesteld nadat hij foto’s van huis Akwasi deeldequote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom lieg je, Kim gaat helemaal niet dood, Chuck wel.
Akwasi zal voorlopig geen glazenwasser nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Glazenwasser op non-actief gesteld nadat hij foto’s van huis Akwasi deelde
https://www.ad.nl/show/gl(...)asi-deelde~a4dbeee7/
en dat weet je niet zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:51 schreef JanCees het volgende:
Enige wat ik weet is dat Walter White doodgaat
Komt dit prachtige idee uit jouw koker?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon hondenplaatjes kijken chagrijn!!!
Dat kan ook maar dan mis je alle leuke plaatjes!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
#funlists, #pll_top, #wa_web_headertofloor {
display: none;
}
Nee, als FA houd ik me daar niet mee bezig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dit prachtige idee uit jouw koker?
Als ik leuke plaatjes wil zien ga ik wel naar de frontpage!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ook maar dan mis je alle leuke plaatjes!
Ik neem aan dat jij als FA daar wel overheen stapt en vooral aan de users denkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
En als je nagedacht had je geweten dat ik geen hondenpersoon ben.
Wat doe je dan eigenlijk wel als FA?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, als FA houd ik me daar niet mee bezig.
Dat zegt niets. Je kat laat je tenslotte ook verhongeren en je vissen gaan dood.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
En als je nagedacht had je geweten dat ik geen hondenpersoon ben.
We roddelen hier nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begeleid mods waar nodig(vaak onlogisch)
Heb je al een mod op het oog die op korte of lange termijn voor FA in aanmerking komt? Als jij straks bijvoorbeeld admin bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @Tjackaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een mod op het oog die op korte of lange termijn voor FA in aanmerking komt? Als jij straks bijvoorbeeld admin bent.
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:tjacka
@:lenny_leonard check deze grap
Nieuwe abo'squote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
Zeg dat het niet waar is! We hebben je opzegging ontvangen...
Maar weer videoland opgezegd
Dit ter info
Maak onlo maar faquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:tjacka
@:lenny_leonard check deze grap
met reclamequote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe abo's
De drie abonnementen:
Basis: 4,99 per maand. Met reclame, niet downloadbaar, 1 scherm tegelijk.
Plus: 7,99 per maand. Geen reclame, wel downloadbaar, 2 schermen tegelijk.
Premium: 9,99 per maand. Geen reclame, wel downloadbaar, 4 schermen tegelijk.
(lol)
Ik heb deze begeleiding als erg prettig ervaren. Dat was ook wel nodig in zo'n zwaar subforum.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met reclamequote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe abo's
De drie abonnementen:
(lol)
Ja door dat mailtje kwam ik er achter dat ik nog een abo hadquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nieuwe abo's
De drie abonnementen:
(lol)
Goed idee. Veel te weinig nieuwe content de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
Zeg dat het niet waar is! We hebben je opzegging ontvangen...
Maar weer videoland opgezegd
Dit ter info
Ja, zeker omdat je in de steek werd gelaten door een totale gek.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb deze begeleiding als erg prettig ervaren. Dat was ook wel nodig in zo'n zwaar subforum.
op naar Disney+!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed idee. Veel te weinig nieuwe content de laatste tijd.
second opinion van Noberquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een paar experts bij.
@:nober
@:rambodirk
Als back up: @Coco.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een paar experts bij.
@:nober
@:rambodirk
Kijk nou uit maatquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen weten wat @:sounddragon voor mening heeft over bovenstaand
Niet doen foeiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen weten wat @:sounddragon voor mening heeft over bovenstaand
Coco is een Duitser Broabander.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Coco. is bij het wad in het water naar de zonsondergang aan het kijken
@trein2000quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
ohquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
Benieuwd wat @:Kyran en @:trein2000 hier van vinden....
@Treinhoerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
Benieuwd wat @:Kyran en @:trein2000 hier van vinden....
gewoon hoveren hoor Maxquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je klikt op moderator (blauw) zie je het.
Genot. Ik ga eind deze week weer even ‘sporten’.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer twee uurtjes 'sporten'
klikken of hoveren?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je klikt op moderator (blauw) zie je het.
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Snap deze aanval van GGMM niet zo erg. Het is nu niet dat hij alles goed doet.
WOWquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.
Ja en charrel!!?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik jou bijvoorbeeld aangesteld.
de wallen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
16.30 sportsessie ingepland vandaag
Dit ter info
@:ggmm @:onlogisch @:el-stinho
Moet je niet werken ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
Noem eens 3 dingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Snap deze aanval van GGMM niet zo erg. Het is nu niet dat hij alles goed doet.
Dan stuur ik toch ook zulke foto's?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar daar kreeg ik wat voor terug dus daar heb ik geen spijt van.
Paar uurtjes eerder weg van werk?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
-Welke gate?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
- charrelgate
- Tjacka geen VBL-mod maken
- niet investeren in Bitcoin @:atypisch
Ik zou er nog iets serieuzer op ingaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Welke gate?
-Dat lijkt mij bijzonder verstandig
-Dit heeft niks met FA zaken te maken.
Ik zal het nog eens voor je opnemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou er nog iets serieuzer op ingaan als ik jou was
Oh ik dacht dat je aan het stoken wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens voor je opnemen.
Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je aan het stoken was
Sorry!
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Dit ter info
- mag niet lekkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Welke gate?
-Dat lijkt mij bijzonder verstandig
-Dit heeft niks met FA zaken te maken.
Ja raarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, juist niet.![]()
Onze band is de laatste tijd erg slecht merk ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?![]()
Dat moet toch sinds corona?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij wat voor pauper sportschool zit jij dat je moet reserveren?![]()
Dit voelt als een goede stap in de richting.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja raar![]()
Hier, om het goed te maken!
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Zit nu voor het eerst via laptop op FOK! vandaag.
Ik mis de deukkieplaatjes in de balk @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een abonnement hebt makker. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lenny_Leonard
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je lekker naar de politie brengen.
Uitstekende en herkenbare post.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Geld zat. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.
@:Lenny_Leonard
bitcoin kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
@flowtradersquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daytraden vriend. Er valt nu heel veel extra geld te verdienen met zulke schommelingen op de beurzen.
Vriend, waarom gelijk zo negatief. Ik ben je mattie, je favoriete PEC supporter. We hebben samen gelachen toen Ajax met 5-1 verloor in de bekerfinale.quote:
Dat is maar goed ook, want dat is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef GGMM het volgende:
User @:treinhoer wordt door niemand serieus genomen.
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Tenten opzetten en slapen op kantoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.
Kneuzen.
@onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupersquote:
bij die tenten mag je reserveren per toestel...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupers
Wel gelachen hoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch zal wel bij een basicfit of fit4free zitten en heeft het vervolgens over paupers
Wel gelachen hoor
Deze comeback vind ik niet zo heel sterk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland slaat de plank, zoals wel vaker, volledig mis.
Ik benoem feiten makker.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze comeback vind ik niet zo heel sterk.
Ik stel voor dat je dit nog een keer probeert.
Ik vond hem ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar een gevoelige snaar geraakt gezien deze zeer matige comeback.
Dit meen je toch nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden zichzelf in die beginperiode COVID ook opgesloten op kantoor. Niemand mocht erin of eruit.
Kneuzen.
Volgens mij is ook dit al besproken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/CClqDJHl3Om/ Akwasi is weer ietwat boos.
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is ook dit al besproken.
Eigenlijk voeg jij niks toe!
Gelukkig eten alleen vrouwen sushiquote:Dokters halen bijna 4 centimeter lange worm uit amandel van Japanse vrouw
Een Japanse vrouw die met keelklachten naar het St. Luke's ziekenhuis in Tokio kwam, bleek een bijna 4 centimeter lange worm in haar amandelen te hebben. Volgens dokters komen dergelijke opmerkelijke vondsten steeds vaker voor, ook in Nederland, door de toenemende populariteit van sushi en sashimi.
omdat ie geen pizza op het terras kan eten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
ik prefereer sashimiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
ik vind sushi soms lekker maar meestal niet
Mimimimimiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |