leuke leeftijdquote:Op maandag 13 juli 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
Sow, en nu zit-ie als een speenvarken te krijsen omdat hij uit zijn badje gehaald wordt!![]()
Ik zie hieronder bij die adds ook een paar flinke spenenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
Sow, en nu zit-ie als een speenvarken te krijsen omdat hij uit zijn badje gehaald wordt!![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie hieronder bij die adds ook een paar flinke spenen
Baas hoor. Maar in deze tijden moet je wel in vorm/conditie blijven.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb toen eens 25 kilo zand gekocht voor paar euro bij de gamma, ducttape en wat puinzakken of zo. Die zakken vul je met zand op je gewens gewicht en dan ga je met de ducttape aan de weer.
In theorie kan ik 25 kilo op mijn rug binden, maar met 25 kilo is het echt bruut.
Oh ja volgens mij wilde mijn ex daarom ook zo'n ding. Cocktails ja...quote:Op maandag 13 juli 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja levert echt bijna geen ruimtewinst op als je hem er uit haalt. Bepaalde dingen zitten er gewoon vast in, helaas.
IJsklontjes gebruik ikzelf ook niet, maar mijn vrouw soms nog wel. Zeker als ze weer eens in de mood is om cocktails te maken, en ze heeft gisteren net een lijstje gemaakt met dranken die we moeten kopen voor lekkere cocktails!
Ja ik ga zometeen eens 25 kilo proberen wat the heck gewoon doen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Baas hoor. Maar in deze tijden moet je wel in vorm/conditie blijven.
Ik gebruik zo'n grote rugzak die rust voornamelijk op de heupen. Geen idee of zulke rugzakken een naam hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef sjampoeh het volgende:
Krijg je dan geen rugklachtenmet 25kg op den rug
Ah ok. Succesquote:Op maandag 13 juli 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n grote rugzak die rust voornamelijk op de heupen. Geen idee of zulke rugzakken een naam hebben.
[ afbeelding ]
Ik ga zometeen. Niet te ver Want 25 kilo is best veel dan loop ik maar 20 minuten tot een half uur. Met 15 kilo loop ik prima een uur maar 25 of ja 27 want rugzak weegt ook nog. Dan is 20 minuten genoegquote:
Wat is er?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef engine het volgende:
Man man man lekker bezig om fok nog verder te verneuken
Die rommel onderin. Wtf is dat ineens.quote:
Ja beetje onhandig...quote:Op maandag 13 juli 2020 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die rommel onderin. Wtf is dat ineens.
^ Dit!quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef engine het volgende:
Man man man lekker bezig om fok nog verder te verneuken
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef Geerd het volgende:
Maja het verspringt iig niet meer dat was 10x kutter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |