abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:25:28 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194239009
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194254193
Ecclestone zit het vuurtje lekker op te stoken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2020 15:18:21 ]
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:57:20 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_194254642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:33 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Om het dan even in perspectief te zetten. aantal per miljoen inwoners.
https://www.statista.com/(...)s-rate-ethnicity-us/

Het probleem met dit soort getallen is dat de aantallen in een aantal zuidelijke staten compleet anders zijn.
De aantallen per etniciteit zijn alleen relevant als je enkel de criminelen meeneemt.
pi_194283205
quote:
Lewis Hamilton onder vuur na kritiek op Bill Gates

Lewis Hamilton krijgt geregeld de handen op elkaar vanwege zijn maatschappelijke betrokkenheid, maar lijkt het nu te hebben verbruid bij een gedeelte van zijn fans. Na een post op sociale media met betrekking tot Bill Gates krijgt de Formule 1-coureur van alle kanten kritiek.

Hamilton deelde maandagochtend via een Instagram een bericht van internetpersoonlijkheid King Bach, waarin een interview met Bill Gates werd gedeeld, met als begeleidende tekst: „Ik weet nog wanneer ik mijn eerste leugen vertelde.”

De miljardair heeft miljoenen euro’s gedoneerd voor onderzoek naar een vaccin tegen het coronavirus. In het vraaggesprek wijst hij complottheorieën over het plaatsen van microchips in de vaccins naar het rijk der fabelen.

Hamilton, een groot promoter van Black Lives Matter, heeft maar liefst 18,3 miljoen volgers op Instagram. Velen van hen reageren vol ongeloof op het bericht van de Mercedes-rijder en wijzen hem op zijn invloed als bekend persoon.

Zij vinden dat de Brit angst zaait voor een eventueel vaccin, terwijl dat juist het coronavirus uit de wereld kan helpen en herinneren hem eraan dat er momenteel geen bewijzen zijn omtrent de geruchten over de chips.
https://www.telegraaf.nl/(...)ritiek-op-bill-gates
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 29 juli 2020 @ 12:58:34 #55
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_194306252
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat dit bericht in het rascisme-topic wordt geplaatst is wel het toppunt van rascisme want het bericht heeft daar niets mee te maken.
Wie dit leest is gek
  donderdag 30 juli 2020 @ 16:49:11 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194325813
twitter
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194374363
Na drie keer knielen voor Black Lives Matter blijft Magnussen staan
Kevin Magnussen voegde zich voor de start van de Grand Prix van Groot-Brittannië bij het rijtje coureurs dat niet knielde in het Black Lives Matters-protest. Het gebaar in strijd tegen racisme maakte de coureur van Team Haas bij de voorgaande races wel.



De reden dat Magnussen stopte met knielen, was omdat hij zich oncomfortabel voelde met het gebaar waarvan de politieke doelen met extreem-links controversieel zijn gebleken. ,,Ik sta niet helemaal achter de standpunten waar de organisatie Black Lives Matter voor staat. Maar ik ben tegen racisme en vind dat het moet stoppen. Daarom knielde ik eerst ook.”

Maar bij de vierde race, op Silverstone, bleef Magnussen voor de start dus staan. Daarmee voegde hij zich bij onder meer Max Verstappen en Kimi Raikkonen. ,,Ik denk dat elke coureur en iedere persoon zelf zijn gedachten mag tonen en de manier waarop ze die willen overbrengen”, aldus de Deen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ssen-staan~afde7506/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194383052
Het is nou wel een keer mooi geweest met dat gedoe voor de start.
Leuk dat je een keer je steun toont, maar het slaat inmiddels gewoon nergens meer op en voegt 0,0 toe.
Het helpt ook helemaal nergens voor.

En heilige Lewis maar roepen dat er nog veel meer moet gebeuren, onzin.
pi_194383618
Lewis Hamilton omringt zichzelf alleen maar met blanken. Zijn fysio, zijn management, zijn piloot, PR persoon, monteurs,etc. Allemaal blank.

Als zwarten zo geweldig zijn maar zogenaamd geen gelijke 'kansen' krijgen, in zijn belevingswereld, dan kan hij toch zogenaamd het 'goede' voorbeeld geven door zwarten in zijn team op te nemen? Maar dat doet hij dus niet. Hij wil alleen maar makkelijk scoren op social media en wanneer er camera's op hem gericht zijn. Wat heeft de zwarte gemeenschap eraan dat Mercedes hun auto zwart geschilderd heeft? Ik zie nog steeds geen zwarte aan zijn auto sleutelen.

Zelf wil hij alleen met de beste mensen werken maar ondertussen wel wijzen naar het personeelsbeleid en gebrek aan diversiteit van andere teams in de F1. Het is een hypocriet mannetje die geilt op aandacht. Hij moet zijn grote mond eens dicht houden en eerst eens naar zichzelf kijken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:56:33 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194383633
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lewis Hamilton omringt zichzelf alleen maar met blanken. Zijn fysio, zijn management, zijn piloot, PR persoon, monteurs,etc. Allemaal blank.

Als zwarten zo geweldig zijn maar zogenaamd geen gelijke 'kansen' krijgen, in zijn belevingswereld, dan kan hij toch zogenaamd het 'goede' voorbeeld geven door zwarten in zijn team op te nemen? Maar dat doet hij dus niet. Hij wil alleen maar makkelijk scoren op social media en wanneer er camera's op hem gericht zijn. Wat heeft de zwarte gemeenschap eraan dat Mercedes hun auto zwart geschilderd heeft? Ik zie nog steeds geen zwarte aan zijn auto sleutelen.

Zelf wil hij alleen met de beste mensen werken maar ondertussen wel wijzen naar het personeelsbeleid en gebrek aan diversiteit van andere teams in de F1. Het is een hypocriet mannetje die geilt op aandacht. Hij moet zijn grote mond eens dicht houden en eerst eens naar zichzelf kijken.
Zo, van dik hout zaagt men planken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194427065
Wat is er nu nog slaafser dan knielen. Kappen met die shit
pi_194427089
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lewis Hamilton omringt zichzelf alleen maar met blanken. Zijn fysio, zijn management, zijn piloot, PR persoon, monteurs,etc. Allemaal blank.
Neemt hij de monteurs van Mercedes ook al zelf aan?
Wie dit leest is gek
pi_194427482
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Neemt hij de monteurs van Mercedes ook al zelf aan?
Waar het om gaat is dat Lewis Ferrari en andere teams bekritiseerd heeft vanwege een gebrek aan diversiteit, terwijl hij zelf bezig is aan zijn achtste seizoen bij Mercedes en er geen zwarte rond zijn auto te bespeuren is. Hij heeft pas recht van spreken wanneer zijn eigen pitcrew een afspiegeling van de samenleving is. Dat had hij toch al lang en breed aan kunnen kaarten binnen Mercedes?

De mensen die hij zelf aanneemt zijn ook allemaal blank. Hij staat gigantisch voor joker met zijn BLM 'boodschap'. Grootste hypocriet die ik ooit gezien heb.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:13:48 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194429018
"I am against racism," Leclerc told Italian newspaper La Gazzetta dello Sport. "I fight against it and I am glad that Formula 1 is using its platform to show the world the right position.

"But I don't want to kneel down, because many of the protests that take place around the world are often violent. And I do not accept violence in any form.

"I also don't like that politicians are starting to use these protests for their own purposes."

Leclerc, who hailed Hamilton and Mercedes' on-track achievements during the same interview, has previously slammed those who have questioned his decision to not take a knee.

"Formula 1 left us the choice to express ourselves in the way we wanted," Leclerc said. "We all went [to the front of the grid at the Austrian Grand Prix] and it was clearly written on our shirt to end racism, which is the main message we want to pass through.
pi_194431760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat Lewis Ferrari en andere teams bekritiseerd heeft vanwege een gebrek aan diversiteit, terwijl hij zelf bezig is aan zijn achtste seizoen bij Mercedes en er geen zwarte rond zijn auto te bespeuren is. Hij heeft pas recht van spreken wanneer zijn eigen pitcrew een afspiegeling van de samenleving is. Dat had hij toch al lang en breed aan kunnen kaarten binnen Mercedes?

De mensen die hij zelf aanneemt zijn ook allemaal blank. Hij staat gigantisch voor joker met zijn BLM 'boodschap'. Grootste hypocriet die ik ooit gezien heb.
Alle onderstaande links zijn van voor BLM
En hij is zelf natuurlijk altijd het grootste mikpunt van rascisme in de F1 geweest, niet door Mercedes maar door het publiek rond de F1.
Nu hij de laatst 2 jaar eindelijk de erkenning krijgt als een van de grootste aller tijden krijgt hij meer kans en meer de verplichting om zijn stem over dit onderwerp te laten horen.

https://www.f1maximaal.nl(...)leurde-huid-zou-zijn

https://www.gptoday.net/n(...)acisme-in-kindertijd

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180323_03425290

https://www.f1maximaal.nl(...)acistisch-pestgedrag

https://www.news24.com/sp(...)sm-in-sport-20190328

Wie dit leest is gek
pi_194431909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:13 schreef Tarado het volgende:
"I am against racism," Leclerc told Italian newspaper La Gazzetta dello Sport. "I fight against it and I am glad that Formula 1 is using its platform to show the world the right position.

"But I don't want to kneel down, because many of the protests that take place around the world are often violent. And I do not accept violence in any form.

"I also don't like that politicians are starting to use these protests for their own purposes."

Leclerc, who hailed Hamilton and Mercedes' on-track achievements during the same interview, has previously slammed those who have questioned his decision to not take a knee.

"Formula 1 left us the choice to express ourselves in the way we wanted," Leclerc said. "We all went [to the front of the grid at the Austrian Grand Prix] and it was clearly written on our shirt to end racism, which is the main message we want to pass through.
Behalve Lewis die draagt geen End Racism shirt... dat daar nog niemand over is begonnen!? :?
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:02:04 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194434404
Twitter gaat ook flink los tegen Leclerc, wat een debielen heb je toch rondlopen.
pi_194435159
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
Twitter gaat ook flink los tegen Leclerc, wat een debielen heb je toch rondlopen.
Omdat hij niet knielt schijnbaar. Dit is waarom ik die anti-racisme beweging zo ontzettend ranzig vind. Als je niet met ze meedoet wordt je verketterd.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 22:03:44 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194435501
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Omdat hij niet knielt schijnbaar. Dit is waarom ik die anti-racisme beweging zo ontzettend ranzig vind. Als je niet met ze meedoet wordt je verketterd.
Oh ja dat wist ik, en hij had daarna ook gezegd dat hij zich gewoon op racen wil richten.

Maar dan nog snappen mensen het blijkbaar niet. :')
Wat er ook allemaal voorbij komt, echt bizar.
pi_194435674
Leclerc heeft de fout gemaakt dat hij geprobeerd heeft uit te leggen waarom hij niet knielt. Een Kimi zegt gewoon 'ik ben niemand uitleg verschuldigd', punt. Dat is de enige juiste manier. Je bent aanwezig om deel te nemen aan een sportevenement, niet een of andere politieke manifestatie.

Het probleem is alleen dat de F1/ Liberty Media zich mee laat slepen door de waan van de dag en Lewis de ruimte geeft voor zijn hersenspinsels. Max had afgelopen weekend ook een regel tekst in dat social justice filmpje voorafgaande aan de GP. Je kunt deelname daaraan haast niet weigeren zonder bij Adolf Hitler en de KKK in de hoek gezet te worden. Hopelijk stopt de F1 met rijders zo voor het blok te zetten. Laat Lewis lekker zijn gang gaan, niemand neemt die man toch serieus, maar laat de andere rijders met rust.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_194438832
Ik vind het ook bizar dat die journalisten hierop door blijven hameren. Je kan het als coureur eigenlijk alleen maar fout doen in z'n geval want een sensatie kop verkoopt natuurlijk veel beter. Het idee dat niet knielen gelijk lijkt te staan aan racist slaat nergens op, echter schijnt dat de conclusie te zijn. Het is ook tamelijk idioot dat iemand jou denkt te kunnen of mogen forceren om iets te doen en dat je iemand tekst en uitleg schuldig bent op het moment dat je het niet doet. Als ik de coureurs was zou ik pertinent verdere vragen van deze "journalisten" weigeren zoals Renault dat ook met Jack en Olav heeft gedaan.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:23:57 #73
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194438909
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 07:15 schreef opreis het volgende:
Ik vind het ook bizar dat die journalisten hierop door blijven hameren. Je kan het als coureur eigenlijk alleen maar fout doen in z'n geval want een sensatie kop verkoopt natuurlijk veel beter. Het idee dat niet knielen gelijk lijkt te staan aan racist slaat nergens op, echter schijnt dat de conclusie te zijn. Het is ook tamelijk idioot dat iemand jou denkt te kunnen of mogen forceren om iets te doen en dat je iemand tekst en uitleg schuldig bent op het moment dat je het niet doet. Als ik de coureurs was zou ik pertinent verdere vragen van deze "journalisten" weigeren zoals Renault dat ook met Jack en Olav heeft gedaan.
Het lijkt wel in te gaan tegen de algemene opvatting dat je onschuldig bent tenzij het tegendeel bewezen is. Maar dat geld tegenwoordig niet meer voor blanken. Je bent schuldig aan racisme tenzij je bewezen geen racist bent (en dat uit je door te knielen voor de zwarte heerser Lewis)....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_194439017
Pff. Leclerc had er niks over moeten zeggen. Wss zal Lewis nog wel even een trapje na geven dit weekend.
pi_194439040
quote:
Succes met max Verstappen overtuigen om te gaan knielen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')