Eindelijk!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Buenos dias senorita.
[..]
Hoi hoi boterkoekje
Wat jij wil wijffiequote:Op maandag 13 juli 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor , het zegt vooral veel over jou
Oei geen ervaring meequote:Op maandag 13 juli 2020 12:48 schreef Geerd het volgende:
beetje zoals de politie je arm op de rug drukt..
Nee ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 13 juli 2020 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei geen ervaring mee![]()
Enfin....met koffie wel
Oh zeker wel !! ik hou wel van een stevig potje 'sparren'quote:Op maandag 13 juli 2020 12:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik gelukkig ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar die beweging kent iedereen wel toch armpje op de rug draaien..
quote:Op maandag 13 juli 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zeker wel !! ik hou wel van een stevig potje 'sparren'
Die kunnen niet in mijn rugzakjequote:Op maandag 13 juli 2020 13:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier 4 sparren voor je !!!
Van harte beterschap gewenst en dat je arm weer gauw zorgeloos beweegbaar is!quote:Op maandag 13 juli 2020 12:48 schreef Geerd het volgende:
Morgen eens langs de fisio ...al weken last van schouder of naja pees of spier verrekt ofzo...
weken terug jeuk op mijn rug kon er net niet bji..
Dacht druk met andere arm wel even iets aan,,beetje zoals de politie je arm op de rug drukt..
denk iets verrekt ofzo maar gaat maar niet over![]()
Het is ook net die beweging als je je jas aan doet of rugzak op..naar achteren halen..
Heb geen fisio in het pakket dus zal wel prijzig worden..maja ben bang als ik er nog langer mee blijf lopen dat het erger wordt..
Lief dag boek, mand grgr goed verhaal weer lekker kort ook KOFFIE !!
Oei....quote:Op maandag 13 juli 2020 12:48 schreef Geerd het volgende:
Morgen eens langs de fisio ...al weken last van schouder of naja pees of spier verrekt ofzo...
weken terug jeuk op mijn rug kon er net niet bji..
Dacht druk met andere arm wel even iets aan,,beetje zoals de politie je arm op de rug drukt..
denk iets verrekt ofzo maar gaat maar niet over![]()
Het is ook net die beweging als je je jas aan doet of rugzak op..naar achteren halen..
Heb geen fisio in het pakket dus zal wel prijzig worden..maja ben bang als ik er nog langer mee blijf lopen dat het erger wordt..
Lief dag boek, mand grgr goed verhaal weer lekker kort ook KOFFIE !!
Ik hoop het ook ! Als ze sportschool straks echt weer open is we weer lekker kunnen knallen pijnloosquote:Op maandag 13 juli 2020 13:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte beterschap gewenst en dat je arm weer gauw zorgeloos beweegbaar is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |