Hoeft ook niet toch? Dit is FOK!quote:Op maandag 13 juli 2020 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar weet gewoon niet hoe hij eruit ziet.
Dat jij je ego heel belangrijk vindt was al wel duidelijk .quote:Op maandag 13 juli 2020 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar als hij net zo knap is als ik
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij je ego heel belangrijk vindt was al wel duidelijk .
Jij ziet jezelf graag shinen in alle topics met jouw TTquote:
Ben je het kwijt wijffie, lucht het op?quote:Op maandag 13 juli 2020 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf graag shinen in alle topics met jouw TT
Alleen al het feit dat je dagelijks de meeste posts op FOK! wil hebben is natuurlijk al best treurig , maar zegt wel een hoop over jou
Ik voel me eigenlijk vandaag juist superquote:Op maandag 13 juli 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je het kwijt wijffie, lucht het op?
Mooi.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk vandaag juist super![]()
Kost geen enkele moeite hoor. Lekker onder werktijd en centen binnenharkenquote:
Dat je je centen onder werktijd binnen harkt staat volgens mij los van van al die ego postsquote:Op maandag 13 juli 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kost geen enkele moeite hoor. Lekker onder werktijd en centen binnenharken
Tis maar waar je je druk om maaktquote:Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat je je centen onder werktijd binnen harkt staat volgens mij los van van al die ego posts
Exact !quote:Op maandag 13 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis maar waar je je druk om maakt
Yeah rightquote:Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt meer over jou hoor wijffie
Hello sunshinequote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 11:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Buenos dias senorita.
[..]
Hoi hoi boterkoekje
Forum Opties | |
---|---|