abonnement Unibet Coolblue
pi_197827403
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik hoop dit jaar een paar dagen met mijn moeder naar Venetië te kunnen gaan. Sowieso omdat het een geweldige stad is en daarnaast is het volgens mij ook best te doen met je 75 jarige moeder.
Mocht iemand nog meer tips hebben voor leuke bestemmingen die goed te doen zijn voor een paar dagen met je niet al te fitte moeder, dan hou ik me aanbevolen. :)

Ben ook benieuwd of de interrail plannen dit jaar wel door kunnen gaan. :)
Venetie is prima te doen. Aan de achterkant van het vliegveld is de aanlegplaats van de veerboot naar Venetie zelf, en volgens mij is dat voor een senior goed te doen.

Je kan volgens mij ook vandaar uit nog redelijk eenvoudig per trein naar andere steden (Verona, Bologna) gaan.

Als je niet wilt vliegen, maar per auto, kan ik je Metz aanraden. Erg leuk stadje voor niet al te veel dagen. Eventueel te combineren met Nancy.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 19:42:52 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198115821
Zeg, ik hoor dat alle vakantieparken in Nederland volgeboekt zijn. Kennelijk kan dat dus wel? Maar wat is daar momenteel te doen dan? Ik neem aan dat alle restaurants dicht zijn, zwembaden dicht zijn, sauna's dicht zijn, wellness-anything dicht zijn...? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 19:52:37 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198116071
Goede vraag! Die vakantieparken hebben vaak eigen keukens dus ik denk dat mensen gewoon zelf koken? Het is niet mijn idee van vakantie maar voor anderen wellicht wel :D en qua vertier kom je niet echt verder dan wandelen en een beetje spelletjes spelen. Alles wat je thuis ook kan zeg maar :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 20 februari 2021 @ 20:08:11 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198116376
Dan heeft het toch vrij weinig nut zou je zeggen :? Ik zou best eens een weekendje een hotelletje willen maar dan wel een hotel met een zwembad en dan ga je ook lekker buiten de deur eten en zo. Als dat allemaal niet kan, tsja dan kun je dus net zo goed thuis blijven :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!fotograaf zondag 21 februari 2021 @ 00:42:55 #255
73911 ultra_ivo
pi_198123589
Mwah, ik kan me nu best voorstellen om ergens naar een hotelletje te fietsen op zaterdag en op zondag terug te fietsen.
pi_198125325
Het verschilt toch nauwelijks van naar de camping gaan? Alleen zit je in dit geval in een huisje, in plaats van een tent of caravan.

Volgens mij gaat het er meer om dat je even uit de dagelijkse sleur weg bent.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 09:38:20 #257
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198125483
Straks gaan jullie nog beweren dat een vakantie in NL geen vakantie is. :D :') :D.

Wij gaan dus ook gewoon op vakantie eind maart naar een vakantiehuisje op een park midden in de bossen. Misschien is het dan nog niet mogelijk om uit eten te gaan, maar we kunnen wel afhalen / laten bezorgen / zelf koken. Doel is om buiten te zijn i.p.v. in de stad, dus wandelen en fietsen in de omgeving.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_198125551
Precies. Ik zit zelf met een schuin oog te kijken naar een huisje bij het Lauwersmeer. Dagje op en neer naar Schiermonnikoog, beetje wandelen, beetje rondkeutelen, niks mis mee.
pi_198226551
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, ik hoor dat alle vakantieparken in Nederland volgeboekt zijn. Kennelijk kan dat dus wel? Maar wat is daar momenteel te doen dan? Ik neem aan dat alle restaurants dicht zijn, zwembaden dicht zijn, sauna's dicht zijn, wellness-anything dicht zijn...? :?
In de zomer zou ik dan Port Zelande nog geen straf vinden. Genoeg strand, genoeg te varen op het Grevelingenmeer - je zou zeggen dat dat buiten kan worden geregeld, dus dat je gewoon een bootje kan huren - stadswandelingen in Zierikzee, Middelburg en Veere, en als eten laten bezorgen door een goed restaurant uit de buurt.
In deze weken is de eigen haard goud waard. Dan maar weer het notitieboekje pakken, waarin ik allemaal leuke plannen opschrijf voor als het weer kan.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 09:18:02 #260
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198229369
Nou, ieder z'n ding. Ik heb er zelf vrij weinig behoefte aan om naar een camping of vakantiepark in Nederland te gaan met maximaal één ander persoon om dan vervolgens ook nog eens niks te kunnen gaan doen wat je niet ook thuis kunt doen en continu op regeltjes te gaan letten :+. Wel bijzonder hoe dat werkt eigenlijk, want mijn reisdrang blijft enorm, maar op een of andere manier kan ik me daar echt niet toe zetten en blijft het op dit punt van mijn leven voornamelijk een reisdrang naar landen buiten Europa. Nogmaals, dit is geen kritiek op mensen die dat wel leuk vinden, dat vind ik echt heel fijn voor diegenen. Verschillende levensfases bestaan en ieder mens is anders, gelukkig maar.

Een collega 'dwong' me een paar maanden geleden Instagram aan te maken dus die ben ik nu maar vol aan het pleuren met reisherinneringen, blijkbaar is dat wat voor mij enigszins werkt :'). Als ik de foto's en video's zie ben ik echt weer eventjes helemaal terug op die plek. Nieuwe reizen bedenken of plannen durf ik niet, te bang voor teleurstelling. Dus we doen het nog maar eventjes met herinneringen hier O+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:41:28 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198230348
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:18 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, ieder z'n ding. Ik heb er zelf vrij weinig behoefte aan om naar een camping of vakantiepark in Nederland te gaan met maximaal één ander persoon om dan vervolgens ook nog eens niks te kunnen gaan doen wat je niet ook thuis kunt doen en continu op regeltjes te gaan letten :+. Wel bijzonder hoe dat werkt eigenlijk, want mijn reisdrang blijft enorm, maar op een of andere manier kan ik me daar echt niet toe zetten en blijft het op dit punt van mijn leven voornamelijk een reisdrang naar landen buiten Europa. Nogmaals, dit is geen kritiek op mensen die dat wel leuk vinden, dat vind ik echt heel fijn voor diegenen. Verschillende levensfases bestaan en ieder mens is anders, gelukkig maar.

Een collega 'dwong' me een paar maanden geleden Instagram aan te maken dus die ben ik nu maar vol aan het pleuren met reisherinneringen, blijkbaar is dat wat voor mij enigszins werkt :'). Als ik de foto's en video's zie ben ik echt weer eventjes helemaal terug op die plek. Nieuwe reizen bedenken of plannen durf ik niet, te bang voor teleurstelling. Dus we doen het nog maar eventjes met herinneringen hier O+.
Voor iedereen is het anders inderdaad. Maar voor mij is het ook niks om momenteel in zo’n park te zitten. Een onderdeel van vakantie is voor ons dat we in de avond lekker uit eten kunnen. En dat er verder geen beperkingen zijn.

Ik wacht wel af wat er dit jaar mogelijk gaat zijn. Ik gok weinig gezien de komende vaccinatie paspoorten (en wij staan helemaal achteraan..). Vorige zomer nog wel twee keer in Duitsland geweest; dat was prima. Mondkapjes af en toe op doen was de enige maatregel waar we iets van merkten en dat was geen probleem.

Grootste wens is om dit jaar eindelijk Wenen te zien. Al paar keer uitgesteld. En rond kerst misschien Londen, onze favoriete stad tot dusver.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198231189
Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik in Augustus naar Rusland gemigreerd ben.

Begin Februari naar Moermansk en Teriberka geweest (vanuit Siberie) en daar gewoon kunnen doen wat we wilden.
Binnen Rusland kunnen we en mogen we reizen, en er is zoveel te doen en zien dat we voorlopig nog wel even vooruit kunnen :D

Teriberka ligt 150 km van Moermansk, de weg is wat kritisch want die wordt regelmatig voor een paar dagen afgesloten, we hadden geluk dat heen en terug voor ons geen probleem was:



onderweg, bleek trouwens dat er binnen een paar dagen de hoeveelheid van een hele maand sneeuw was gevallen


Teriberka was ooit een bloeiend dorpje met een vissershaven, tot de schepen te groot werden en naar Moermansk gingen, nu das veel vervallen en vergaan







veel gewandeld, het weer was ongeveer 20 min zon en droog, dan 10 min sneeuwstorm







en omdat Teriberka in de poolcirkel ligt konden we ook nog gelukkig het noorderlicht zien en vastleggen



restaurants waren trouwens gewoon open, dus we hebben daar ook nog prima gegeten.
  FOK!fotograaf maandag 1 maart 2021 @ 10:09:08 #263
73911 ultra_ivo
pi_198264350
Gisteren en eergisteren toch een weekendfietstocht met overnachting gedaan. De overnachtingsplek was wel wat minder, het bleek een trekkershutje te zijn met een klein armzalig straalkacheltje dus berekoud.
Voor de rest prima. Na aankomst eerst een rondje door het dorp om de sleutel op te halen en bij de chinees langs te gaan om het avondeten op te halen en voor de rest rustig in het hutje zitten.
Er gaan ook steeds meer kleine campings open heel vroeg in het seizoen dus ik verwacht dit voorjaar nog een aantal kampeertochtjes op de fiets te gaan doen.
pi_198266324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor iedereen is het anders inderdaad. Maar voor mij is het ook niks om momenteel in zo’n park te zitten. Een onderdeel van vakantie is voor ons dat we in de avond lekker uit eten kunnen. En dat er verder geen beperkingen zijn.
Ik ga ook niet in zo'n park zitten en al helemaal niet op een camping, maar er zijn natuurlijk ook mooie, leuk gelegen, op zichzelf staande huisjes die je kunt huren. Daar ga ik ook geen hele vakantie houden, maar prima voor een weekendje weg.

Dat je er niks anders kunt doen dan thuis valt ook nogal mee. Ligt er een beetje aan waar je woont, maar voor mij is een waddeneiland toch een heel andere omgeving dan thuis - idem voor het zuiden van Limburg.

Liefst zou ik ook ergens fantastisch uit eten gaan en musea bezoeken, maar het is wat het is. Het is niet optimaal, maar het is beter dan niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 12:10:10 ]
pi_198266336
=dubbel=

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 12:09:54 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 12:18:46 #266
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198266486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:53 schreef Noudanzeg het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik in Augustus naar Rusland gemigreerd ben.

Begin Februari naar Moermansk en Teriberka geweest (vanuit Siberie) en daar gewoon kunnen doen wat we wilden.
Binnen Rusland kunnen we en mogen we reizen, en er is zoveel te doen en zien dat we voorlopig nog wel even vooruit kunnen :D

Teriberka ligt 150 km van Moermansk, de weg is wat kritisch want die wordt regelmatig voor een paar dagen afgesloten, we hadden geluk dat heen en terug voor ons geen probleem was:

[ afbeelding ]

onderweg, bleek trouwens dat er binnen een paar dagen de hoeveelheid van een hele maand sneeuw was gevallen
[ afbeelding ]

Teriberka was ooit een bloeiend dorpje met een vissershaven, tot de schepen te groot werden en naar Moermansk gingen, nu das veel vervallen en vergaan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

veel gewandeld, het weer was ongeveer 20 min zon en droog, dan 10 min sneeuwstorm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en omdat Teriberka in de poolcirkel ligt konden we ook nog gelukkig het noorderlicht zien en vastleggen

[ afbeelding ]

restaurants waren trouwens gewoon open, dus we hebben daar ook nog prima gegeten.
Mooi avontuur, en mooie foto's!

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik ga ook niet in zo'n park zitten en al helemaal niet op een camping, maar er zijn natuurlijk ook mooie, leuk gelegen, op zichzelf staande huisjes die je kunt huren. Daar ga ik ook geen hele vakantie houden, maar prima voor een weekendje weg.

Dat je er niks anders kunt doen dan thuis valt ook nogal mee. Ligt er een beetje aan waar je woont, maar voor mij is een waddeneiland toch een heel andere omgeving dan thuis - idem voor het zuiden van Limburg.

Liefst zou ik ook ergens fantastisch uit eten gaan en musea bezoeken, maar het is wat het is. Het is niet optimaal, maar het is beter dan niks.
Nederland heeft zeker ook mooie plekjes, dat ontken ik ook niet :) Heel fijn dat sommigen het gewoon leuk vinden!

Weekendje Zeeland e.d. vinden we ook hartstikke leuk, maar open horeca is toch wel deel van ons vakantiegevoel, dat is alles. Komt vanzelf wel weer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 1 maart 2021 @ 12:21:41 #267
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_198266530
@KapiteinIglo en ik zijn op dit moment op Terschelling. Idd alles dicht, maar voldoende afhaal, strand is open, bos is open, huisje is open. We vermaken ons wel.

Maar snap het gevoel helemaal, het liefst zouden we nu ook lekker ergens gaan lunchen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 1 maart 2021 @ 12:23:49 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198266571
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:21 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn op dit moment op Terschelling. Idd alles dicht, maar voldoende afhaal, strand is open, bos is open, huisje is open. We vermaken ons wel.

Maar snap het gevoel helemaal, het liefst zouden we nu ook lekker ergens gaan lunchen
Veel plezier nog! *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:03:46 #269
387249 exelletor
exelleren?
pi_198290962
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:53 schreef Noudanzeg het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik in Augustus naar Rusland gemigreerd ben.
Ik ben twee weken geleden in Rusland geweest. Voor de reis maakte ik mij nogal zorgen om de regel dat je handschoenen moet dragen in de winkels en andere openbare ruimtes, maar de naleving en de handhaving van deze regel vielen mij harstikke mee. Ik vond het fijn om weer een grotendeels normaal leven te zien.

On topic, ik heb ook last van reisdrang en wil binnenkort een dagje ~100km fietsen. Tot nu toe overweeg ik de Veluwe of Texel (al moet je met de boot en ov is alleen voor noodzakelijke reizen), maar heeft iemand anders suggesties op max 150km van Noord-Holland? Valkenburg vind ik wat ver, dus daarmee wacht ik, denk ik, totdat wij weer met de trein mogen.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 23:10:29 #270
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198295291
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:
On topic, ik heb ook last van reisdrang en wil binnenkort een dagje ~100km fietsen. Tot nu toe overweeg ik de Veluwe of Texel (al moet je met de boot en ov is alleen voor noodzakelijke reizen), maar heeft iemand anders suggesties op max 150km van Noord-Holland? Valkenburg vind ik wat ver, dus daarmee wacht ik, denk ik, totdat wij weer met de trein mogen.
Mijn favoriete route is Amersfoort - Zwolle over de noordelijke Veluwe. Ongeveer 80km. Maar dat is enkele richting.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 23:35:15 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198295735
66 km.

Tevens nieuw Travelsnackgenot *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_198296669
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik ben twee weken geleden in Rusland geweest. Voor de reis maakte ik mij nogal zorgen om de regel dat je handschoenen moet dragen in de winkels en andere openbare ruimtes, maar de naleving en de handhaving van deze regel vielen mij harstikke mee. Ik vond het fijn om weer een grotendeels normaal leven te zien.

klopt, mondkapjes worden hier wel gedragen, handschoenen zie ik niet zo veel.
pi_198329408
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef Sodemieters het volgende:

[..]


Dat je er niks anders kunt doen dan thuis valt ook nogal mee. Ligt er een beetje aan waar je woont, maar voor mij is een waddeneiland toch een heel andere omgeving dan thuis - idem voor het zuiden van Limburg.

Leuk voor een dagje of max een weekend.
Allemaal al gezien, meermaals.
Is niets anders aan dan thuis.
Geen andere dingen te beleven.
Zelfs het taaltje is gelijk (buiten het Neder-Saksische dan maar ok).

Ik snap dat mensen nu eens een keer een weekendje even weg gaan, maar dat is voor mij absoluut geen vakantie.

Buiten dat ik alle bossen, heidevelden en plassen en natuurgebieden hier in Groningen (en grens Drenthe) op loop en fiets afstand heb.
pi_198330376
Hoor ik nou ergens een lama schijten?
pi_198335750
Om het iets meer in de stijl van TRV te zeggen:

  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:27 #276
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198476033
Eindelijk weer een leuk reisvooruitzicht: schoonfamilie wil dit jaar of volgend jaar met z'n allen + aanhang naar Curaçao. Mij kennende zullen er ook wel weer wat snelle tripjes naar Aruba en Bonaire gepland worden vanaf daar :+. Dus yay, heel fijn om weer bezig te zijn met het uitzoeken en plannen van een reis! Zeker naar een plek waar ik nu al vier jaar heen probeer te gaan maar wat steeds toch niet doorgaat.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 16:11:37 #277
45833 crew  Fogel
pi_198478880
Hier ook een reisvooruitzicht, tickets geboekt naar Alta, via Oslo. Hoop dat het in mei weer mogelijk is (als in niet ongewenst vanuit de regering) om te reizen. Het kan en mag allemaal nu ook wel, maar het is sterk afgeraden en dan blijf ik liever thuis.
Leuke "bijvangst" is dat Scandinavian Airlines hun statusmiles vervierdubbelen in de periode april-juni, dus met deze vluchten erbij hou ik mijn gold status t/m december 2022. Hoop er in 2022 weer veel gebruik van te kunnen maken :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 13 maart 2021 @ 19:58:13 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198482059
Ik heb ook zin om weg te gaan. Zat te kijken naar de mogelijkheden voor een roadtrip door Overijssel maar dat blijkt gewoon niet echt ergens op te slaan :') Dusjah -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:02:35 #279
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198482158
Wij hebben voor eind mei treintickets geboekt naar Londen. Hadden nog een voucher. Ga er niet vanuit dat het dan al kan, maar we kunnen de tickets gratis omzetten naar een andere datum. Niks te verliezen. Mocht het dan niet kunnen dan doen we dat ergens in de herfst wel en dan voor de zomer hopen dat er iets anders mogelijk is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:33:47 #280
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_198483037
Ik zou wel willen, maar nee... nog maar even niet. Vrouwlief gaat volgend weekend voor het eerst sinds een jaar naar Buenos Aires voor een seminar. Nog even gedacht om mee te gaan, maar na een jaar lang samen vind ik een weekend alleen thuis ook wel even lekker :@ God wat mis ik mijn 2 of 3daagse tripjes naar Buenos Aires! Volgende maand misschien...

Het mag intussen wel weer hier, maar toch blijf ik liever "veilig" thuis ipv in een vliegtuig of trein te reizen. Vrouwlief gaat met de auto, want met hond
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 maart 2021 @ 23:16:33 #281
73911 ultra_ivo
pi_198487298
Vandaag begonnen met het schetsen van een fietstocht voor deze zomer, Noord-Duitsland en Denemarken. Ik ben al lang niet meer in Denemarken geweest dus dat is dan toch iets nieuws.
  zondag 14 maart 2021 @ 08:57:26 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_198490303
Zomervakantie naar Slovenie is geboekt, met de auto. Hopelijk mogen we in juli weer enigszins op vakantie.

Heenweg paar nachten Munchen erbij en op de terugweg een dagje Legoland Duitsland voor de kids
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 09:27:56 #283
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198490643
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 08:57 schreef Blik het volgende:
Zomervakantie naar Slovenie is geboekt, met de auto. Hopelijk mogen we in juli weer enigszins op vakantie.
Mooi land. Was je er al eens geweest?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 10:46:03 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198491629
Wat leuk om al die plannen te lezen, hopelijk mag het ook allemaal weer O+

Ik hoop vooral dat ons weekje Terschelling met de familie in mei door kan gaan. Mijn vader valt onder de risicogroep dus we zijn extreem voorzichtig.

Zelf snak ik ook weer naar een verre reis, ik zit al voorzichtig de mogelijkheden van een paar weken Florida volgend jaar te verkennen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_198491728
vanavond vertrekken we voor een paar dagen Moskou, we hebben een reisbeurs waar we aanwezig zullen zijn. dit is vooral b2b trouwens (als ik het goed begrepen heb in het Russisch :D).
  zondag 14 maart 2021 @ 11:14:18 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_198491938
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 10:55 schreef Noudanzeg het volgende:
vanavond vertrekken we voor een paar dagen Moskou, we hebben een reisbeurs waar we aanwezig zullen zijn. dit is vooral b2b trouwens (als ik het goed begrepen heb in het Russisch :D).
Tof, succes! Zelf slechte ervaring met een beursbezoek, ik stond op een nieuwe vakantie beurs in Rotterdam. Bijna geen bezoekers en toen ik s maandags de spullen ging halen was al mijn speciaal voor de beurs ontworpen display materiaal gejat :( kan er weer boos over worden, is al meer dan 10 jaar geleden geloof ik, maar toch...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 14 maart 2021 @ 14:13:12 #287
62913 Blik
The one and Only!
pi_198494505
quote:
14s.gif Op zondag 14 maart 2021 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Mooi land. Was je er al eens geweest?
Nee, nog nooit. Dus ik ben ook erg benieuwd, de foto’s beloven veel goeds
pi_198495547
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:14 schreef flipsen het volgende:

[..]

Tof, succes! Zelf slechte ervaring met een beursbezoek, ik stond op een nieuwe vakantie beurs in Rotterdam. Bijna geen bezoekers en toen ik s maandags de spullen ging halen was al mijn speciaal voor de beurs ontworpen display materiaal gejat :( kan er weer boos over worden, is al meer dan 10 jaar geleden geloof ik, maar toch...
das klote, normaal staan we altijd op de ITB Berlijn, maar die is alleen virtueel (en moet je een achterlijk bedrag voor betalen nu). dus nu maar even intern binnen Rusland kijken want we hebben nog geen idee of die grenzen open gaan. zou toch leuk zijn om 1 of 2 trips te kunnen doen.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 14 maart 2021 @ 17:17:49 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198498715
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 10:46 schreef MaJo het volgende:
Wat leuk om al die plannen te lezen, hopelijk mag het ook allemaal weer O+
Nou ja plannen :')

Al die dingen die ik op een roadtrip door Overijssel zou willen zien kunnen eigenlijk wel op 1 dag gewoon. Als je vroeg genoeg de auto bij de verhuur ophaalt. Er is toch niks open van winkels of horeca -O-

Je rijdt naar Giethoorn, je stapt uit, okee leuk Giethoorn huisjes water bootjes, je stapt in, je rijdt weer door, Holterberg leukleuk, half november al geweest, je rijdt naar Twente, okee zoutwinning, wil je wel meer van weten maar ja museum dicht. Je rijdt maar weer naar huis, auto inleveren, kapsalon bestellen. Roadtrip. :')

Gaat nergens over dit :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_198499168
Ik moet voor pasen naar Dubai. Weet iemand heel toevallig of op schiphol de lounges geopend zijn?

/edit volgens google reviews zijn ze gewoon open denk ik
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 22:28:47 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198504171
quote:
10s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja plannen :')

Al die dingen die ik op een roadtrip door Overijssel zou willen zien kunnen eigenlijk wel op 1 dag gewoon. Als je vroeg genoeg de auto bij de verhuur ophaalt. Er is toch niks open van winkels of horeca -O-

Je rijdt naar Giethoorn, je stapt uit, okee leuk Giethoorn huisjes water bootjes, je stapt in, je rijdt weer door, Holterberg leukleuk, half november al geweest, je rijdt naar Twente, okee zoutwinning, wil je wel meer van weten maar ja museum dicht. Je rijdt maar weer naar huis, auto inleveren, kapsalon bestellen. Roadtrip. :')

Gaat nergens over dit :{
De plannen gaan ook niet over nu maar over een paar maanden hè? ;) Dan kunnen de dingen die je nu noemt wellicht ook weer. Momenteel blijft het allemaal nog even ruk -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 14 maart 2021 @ 22:32:16 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198504217
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

De plannen gaan ook niet over nu maar over een paar maanden hè? ;) Dan kunnen de dingen die je nu noemt wellicht ook weer. Momenteel blijft het allemaal nog even ruk -O-
Als ik even heel eerlijk moet zijn hoop ik dat mijn weekendje Hull (03-20 > 10-20 > ??-21) dit jaar nog kan plaatsvinden. Mijn drie weken Lapland (09-20 > 06-21) zal wel vast naar '22 verschoven worden. en mijn voor '22 geplande expeditiecruise wordt dan mei '23. Leukleuk net rond dat ik 50 word :D Maar daar ben ik eigenlijk met een half oog nu al voor aan het sparen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 15 maart 2021 @ 09:57:09 #293
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_198507904
Ik wil even zeggen hoe fijn ik het vind dat (op dit moment) iedereen hetzelfde reageert op elkaar en dat weekendjes naar Overijssel hetzelfde behandeld worden als een paar weken Florida of Curaçao of andersom. Ik vind het echt prettig dat daar gewoon gezellig samen over gepraat kan worden, in plaats van dat de een een elitaire snob wordt genoemd en de ander een saaie boer.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 09:58:16 #294
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198507930
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 14:13 schreef Blik het volgende:
Nee, nog nooit. Dus ik ben ook erg benieuwd, de foto’s beloven veel goeds
Wij gingen in 2013 via de Bodensee en Oostenrijk naar Slovenië. Ontzettend mooi land. Misschien wel het mooiste land van Europa dat wij hebben bezocht. Hoogtepunten voor ons waren toen de grotten van Skocjan en de rit over de Vrsic-pas.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 10:07:30 #295
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198508080
quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik even heel eerlijk moet zijn hoop ik dat mijn weekendje Hull (03-20 > 10-20 > ??-21) dit jaar nog kan plaatsvinden. Mijn drie weken Lapland (09-20 > 06-21) zal wel vast naar '22 verschoven worden. en mijn voor '22 geplande expeditiecruise wordt dan mei '23. Leukleuk net rond dat ik 50 word :D Maar daar ben ik eigenlijk met een half oog nu al voor aan het sparen.
Wat ga je in Hull doen? Ben daar een paar keer geweest om naar het Britse Open Squash te gaan kijken, maar ik kan eigenlijk niet een andere reden bedenken om daar naar toe te gaan. Beetje een troosteloze bedoening en van de omgeving werd ik ook niet bepaald wild. Misschien weet @motorbloempje wat meer te melden dat bezoekwaardig is. Zij heeft er gewoond en gewerkt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 15 maart 2021 @ 10:34:11 #296
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_198508386
quote:
5s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wat ga je in Hull doen? Ben daar een paar keer geweest om naar het Britse Open Squash te gaan kijken, maar ik kan eigenlijk niet een andere reden bedenken om daar naar toe te gaan. Beetje een troosteloze bedoening en van de omgeving werd ik ook niet bepaald wild. Misschien weet @:motorbloempje wat meer te melden dat bezoekwaardig is. Zij heeft er gewoond en gewerkt.
Maar @motorbloempje komt niet meer op FOK! dus zal dit niet lezen. En zo wel, dan graag een mod-schop naar het F1 voorspel spel topic :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 15 maart 2021 @ 10:52:33 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_198508631
quote:
5s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat ga je in Hull doen?
Gewoon een dagje op en neer, minicruise vanaf Rotterdam. Er is een leuke draaibrug geloof ik, en ik had nog wel wat dingetjes opgeschreven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 15 maart 2021 @ 11:41:33 #298
62913 Blik
The one and Only!
pi_198509478
quote:
14s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wij gingen in 2013 via de Bodensee en Oostenrijk naar Slovenië. Ontzettend mooi land. Misschien wel het mooiste land van Europa dat wij hebben bezocht. Hoogtepunten voor ons waren toen de grotten van Skocjan en de rit over de Vrsic-pas.
We slapen in omgevind Bled, dus die vrsic pas staat op het programma. De grotten zijn anderhalf uur enkele reis, dus dat is misschien teveel vh goede met 3 kids.

Programma staat nog niet vast, maar zal ook wel veel zwemmen worden gok ik ;)
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 14:16:50 #299
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198512308
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:34 schreef flipsen het volgende:
Maar @:motorbloempje komt niet meer op FOK! dus zal dit niet lezen. En zo wel, dan graag een mod-schop naar het F1 voorspel spel topic :(
Ah, had ik niet in de gaten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 14:20:51 #300
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_198512371
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon een dagje op en neer, minicruise vanaf Rotterdam. Er is een leuke draaibrug geloof ik, en ik had nog wel wat dingetjes opgeschreven.
Draaibrug staat me niets van bij, maar daar let ik ook nooit zo op. :P
We gingen wel elk jaar bij hetzelfde Indiase restaurant eten, maar dat was meer traditie dan dat het nou zo geweldig was. Uiteraard wel beter dan het gemiddelde Indiase restaurant in Nederland. :9.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')