Poeh, je zal het knap zwaar hebben hier op FOK!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan de manier waarop hij het brengt, denk ik. Ik vind het irritant als mensen geen enkele nuance of twijfel kennen en hun meningen presenteren als feiten.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef flipsen het volgende:
Dat is toch allemaal veel te kneuterig voor wereldreizigers? Met de Achterhoek als kers op de taart natuurlijk _
quote:[/sarcasme]
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat moet je in Nederland?
Je bent vanuit je eigen huis overal in een paar uurtjes. Elke locatie heb je de hele buurt wel gezien binnen een dag.
Het weer en cultuur is ook niet dat je zegt wauw en bovendien je eigen aangezien het gewoon Nederland is.
Als ik al naar een Veluwe wil dan rij ik daar morgen gewoon heen en weer terug.
Zelfde voor Limburg, een eiland of van mijn part Amsterdam.
Je bekijkt het te veel vanuit je eigen situatie.quote:Zoals hierboven als ik al naar zoiets wil dan rij ik er morgen wel heen en dan heb je het wel weer gezien.
Ik zou ook niet weten waar je meer dan een dag zou moeten zijn.
Cultuur en klimaat ook niets aan.
Het voelt niets anders dan gewoon thuis zijn, keer een dagje even er op uit prima. Maar ik ga niet op vakantie in Nederland. Dan ga ik lekker even weekje Londen, Dublin, Barcelona bv.
Ik raad aan om zo snel mogelijk uit Amsterdam te verdwijnen xD.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Raad jij nou
Amsterdam
aan?
[..]
Je bekijkt het te veel vanuit je eigen situatie.
Kijk, mijn vrouw en ik wonen en werken in Amsterdam, hebben geen auto, één van ons is geen liefhebber van vliegen, houden niet van hele lange autoritten, en met het OV is ook niet alles (even makkelijk) bereikbaar. Als we dus de drukte een paar dagen willen ontvluchten, lenen/huren we een auto en gaan naar het vakantiehuis van de familie in de bossen van Overijssel. Voelt echt heel anders dan thuis zijn voor ons..
Mijn stem krijgt ze mooi niet natuurlijk, nooit meer in HTL geweest sinds ze in de politiek is gegaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hik staat trouwens op de D66-kandidatenlijst voor de Tweede Kamer. Mij benieuwen of ze genoeg stemmen krijgt.
Kwam ze niet laatst nog langs toen je eindelijk je dekbedovertrek ontving?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:46 schreef flipsen het volgende:
Mijn stem krijgt ze mooi niet natuurlijk, nooit meer in HTL geweest sinds ze in de politiek is gegaan
Is dat niet 10 jaar geleden??quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kwam ze niet laatst nog langs toen je eindelijk je dekbedovertrek ontving?
Heb je een nieuwe nodig?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat niet 10 jaar geleden??@:Hik kom eens opheldering geven!
Vrouw of dekbedovertrekquote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |