Wel hoor. Ik voelde het alleen niet zo.quote:
Ik zie het maar positief in.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik voelde het alleen niet zo.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist..quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist..
Goedemorgen
Goedemorgen altesaam.quote:
quote:
quote:
Nee maar ik ben ook pas ingeschakeld.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, maar jij bent livelink dus niet...
Er was net nog iemand en ik gokte er op dat livelink dat was.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook pas ingeschakeld.
Gister was het ook al zo rustig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was net nog iemand en ik gokte er op dat livelink dat was.
Maar je bent nu de enige hier...
Ik vond die veelal ballads van je toch wel prettig op de tribune, met af en toe wat stevigers tussendoor...quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:55 schreef brother52 het volgende:
Jailhouse rock, sunshine of your love, purple haze, oh well
Barracuda heb ik zelf niet gehoord, maar ik sluit niks uit...quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
Barracuda, you really got me, baby o reilly, nog een nummer van led zeppelin, set pepper
Het zijn er ook wel heel veel...quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
Nu haak ik even af, herken ze wel maar kan ze zo niet plaatsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik was een redelijk eind gekomen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Het is ook niet zo zeer dat het lastige songs zijn, het zijn er vooral veel (84 stuks).quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was een redelijk eind gekomen denk ik.
Nu wel!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik ben altijd wel in voor een samengeraapt zooitje
Nee, dat was ik niet. Ik zit nu voor het eerst achter de pc sinds ik thuis ben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was net nog iemand en ik gokte er op dat livelink dat was.
Maar je bent nu de enige hier...
Je was naar kantoor vandaag?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik zit nu voor het eerst achter de pc sinds ik thuis ben.
Ja, ik was weer naar kantoor vandaag. Ik probeer dat er echt in te houden 2 dagen per week.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was naar kantoor vandaag?
Ik wilde deze week ook even gaan, maar ik red het helaas niet qua schema/agenda...
Dennis was een vriend van me vroeger.quote:
Hij heeft ook zelf nog een band toch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis was een vriend van me vroeger.
Totdat hij helemaal naar de kloten ging.
Het verbaast me dat hij nog leeft...
Ik heb geen idee wat hij momenteel doet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij heeft ook zelf nog een band toch?
Heb hem met PPS ooit eens op Waldrock gezien.
Volgens mij maakt hij tegenwoordig vooral kleurplaatjes.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij momenteel doet.
Af en toe zie ik 'm op TV opduiken als karikatuur van zichzelf en dat vind ik tegenwoordig wel voldoende...
Ja, hij had/heeft een tattoo shop in Amsterdam, dat weet ik nog wel...quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij tegenwoordig vooral kleurplaatjes.
Schijnt hier in het dorp ook wel eens ergens als gastartiest te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |