abonnement Unibet Coolblue
pi_194057921
Ik zit ergens mee. De laatste 4 mannen waar ik seks mee had het afgelopen jaar, kwamen allemaal binnen 1 minuut klaar. Het voorspel duurde dan 5 of 10 minuten en daar kom ik niet van klaar.. bij mij duurt het wel even. En nadat de man is klaar gekomen vind ik het op de één of andere manier heel lastig om aan te geven dat ik nog verder wil. Het voelt dan als het 'einde' van de daad. Ik voel me snel te veel of heb het gevoel dat ik ze voor het blok zet. Of dat het anders te lang duurt. Ik heb er zo natuurlijk zelf niet echt plezier aan en vind nu dat ik wel iets meer voor mezelf en mijn behoeften mag opkomen.

De laatste man zie ik binnenkort weer en hij gaf zelf al aan dat hij niet echt heeft gepresteerd de vorige keer, dus ik zei dat ik wel in ben voor een langere sessie de volgende keer. Ik bracht het zo voorzichtig, omdat ik hem niet voor schut wilde zetten. Daarnaast was ik zelf ook best zenuwachtig.

Maar hoe kan ik nou het best mijn eigen behoeften aangeven? Is het dan beter om er voor te zorgen dat hij niet in me komt voordat ik langer ben verwend, moet ik hem dan weg duwen? Of kan ik na de penetratie beter zeggen: ik ben nog niet klaar, dus wil je even verder gaan?

Hoe breng je zoiets?
pi_194057977
Neem de leiding. Jij bepaalt en als je denkt dat hij gaat klaarkomen, dan hou je dat tegen door je bijv van hem los te maken en laat je hem jou beffen enzovoort. Beetje improviseren dat jij dan het eerst komt.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:05:36 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194057992
Durex performa.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194058007
Als hij klaar is en jullie gaan dan door, dan zal een tweede keer van hem een stuk langer op zich laten wachten, en hopelijk lang genoeg dat jij wel goed kan genieten.
En wat ook helpt is tegen die man precies dat zeggen wat je hier ook zegt: dat 5 minuten niet lang genoeg is dan dat je meer tijd ervoor wil nemen.
Het is een botte lul als hij daar geen boodschap aan heeft.
pi_194058034
Ik kap gewoon af/trek hem er ff uit en doe ik maar wat anders als ik het gevoel heb te snel klaar te komen. Kan hij dat ook niet doen?
pi_194058072
Gewoon zeggen dat je nog niet klaar bent, niet bang zijn om zijn hem te kwetsen.
pi_194058086
Ze hebben zelf dan toch wel door dat het veel te kort was? :{
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194058127
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:08 schreef Erasmus het volgende:
Ik kap gewoon af/trek hem er ff uit en doe ik maar wat anders als ik het gevoel heb te snel klaar te komen. Kan hij dat ook niet doen?
Ja nouja het ging ZO snel, leek wel of het hem ook overviel.. we deden het met condoom en zelfs toen nog was het 5 keer stoten en klaar.
pi_194058165
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze hebben zelf dan toch wel door dat het veel te kort was? :{
Ja mijn huidige date liet wel een beetje doorschemeren dat hij zich schaamde en zei dat hij niet optimaal presteerde. Maar ik wilde dus niet dat hij zich schaamde en daarom liet ik het maar.
pi_194058180
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:00 schreef Sushilover het volgende:
Ik zit ergens mee. De laatste 4 mannen waar ik seks mee had het afgelopen jaar, kwamen allemaal binnen 1 minuut klaar. Het voorspel duurde dan 5 of 10 minuten en daar kom ik niet van klaar.. bij mij duurt het wel even. En nadat de man is klaar gekomen vind ik het op de één of andere manier heel lastig om aan te geven dat ik nog verder wil. Het voelt dan als het 'einde' van de daad. Ik voel me snel te veel of heb het gevoel dat ik ze voor het blok zet. Of dat het anders te lang duurt. Ik heb er zo natuurlijk zelf niet echt plezier aan en vind nu dat ik wel iets meer voor mezelf en mijn behoeften mag opkomen.

De laatste man zie ik binnenkort weer en hij gaf zelf al aan dat hij niet echt heeft gepresteerd de vorige keer, dus ik zei dat ik wel in ben voor een langere sessie de volgende keer. Ik bracht het zo voorzichtig, omdat ik hem niet voor schut wilde zetten. Daarnaast was ik zelf ook best zenuwachtig.

Maar hoe kan ik nou het best mijn eigen behoeften aangeven? Is het dan beter om er voor te zorgen dat hij niet in me komt voordat ik langer ben verwend, moet ik hem dan weg duwen? Of kan ik na de penetratie beter zeggen: ik ben nog niet klaar, dus wil je even verder gaan?

Hoe breng je zoiets?
Misschien ben je wel heel strak. ;) Maak je voorspel langer en kom klaar op een andere manier! :)
pi_194058216
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:16 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja mijn huidige date liet wel een beetje doorschemeren dat hij zich schaamde en zei dat hij niet optimaal presteerde. Maar ik wilde dus niet dat hij zich schaamde en daarom liet ik het maar.
Hij heeft misschien op een ander forum inmiddels ook een topic geopend om tips te vragen hoe zich te beteren voor de volgende keer :+
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194058232
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Hij heeft misschien op een ander forum inmiddels ook een topic geopend om tips te vragen hoe zich te beteren voor de volgende keer :+
Op Tweakers _O-
pi_194058240
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Hij heeft misschien op een ander forum inmiddels ook een topic geopend om tips te vragen hoe zich te beteren voor de volgende keer :+
Ik hoop het :p
pi_194058249
quote:
7s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:08 schreef Erasmus het volgende:
Ik kap gewoon af/trek hem er ff uit en doe ik maar wat anders als ik het gevoel heb te snel klaar te komen. Kan hij dat ook niet doen?
_O_
  zondag 12 juli 2020 @ 20:21:58 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_194058255
Beffen ze wel of zijn het helemaal van die types die zich niet in jouw genot interesseren?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:22:35 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194058270
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:21 schreef speknek het volgende:
Beffen ze wel of zijn het helemaal van die types die zich niet in jouw genot interesseren?
Wat voor types zijn dat?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:22:48 #17
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194058275
Zolang er daarna nog een befsessie van een minuut of 20 volgt, zal ik niet snel klagen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zondag 12 juli 2020 @ 20:23:14 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_194058280
quote:
10s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat voor types zijn dat?
De types die 5 minuten voorspel en vijf stoten wel genoeg seks voor de dag vinden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:24:45 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194058305
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:23 schreef speknek het volgende:

[..]

De types die 5 minuten voorspel en vijf stoten wel genoeg seks voor de dag vinden.
Meer dan 90% van de mannen, tenzij het om iemand gaat waar ze ook echt iets om geven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194058422
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:00 schreef Sushilover het volgende:
Ik zit ergens mee. De laatste 4 mannen waar ik seks mee had het afgelopen jaar, kwamen allemaal binnen 1 minuut klaar. Het voorspel duurde dan 5 of 10 minuten en daar kom ik niet van klaar.. bij mij duurt het wel even. En nadat de man is klaar gekomen vind ik het op de één of andere manier heel lastig om aan te geven dat ik nog verder wil. Het voelt dan als het 'einde' van de daad. Ik voel me snel te veel of heb het gevoel dat ik ze voor het blok zet. Of dat het anders te lang duurt. Ik heb er zo natuurlijk zelf niet echt plezier aan en vind nu dat ik wel iets meer voor mezelf en mijn behoeften mag opkomen.

De laatste man zie ik binnenkort weer en hij gaf zelf al aan dat hij niet echt heeft gepresteerd de vorige keer, dus ik zei dat ik wel in ben voor een langere sessie de volgende keer. Ik bracht het zo voorzichtig, omdat ik hem niet voor schut wilde zetten. Daarnaast was ik zelf ook best zenuwachtig.

Maar hoe kan ik nou het best mijn eigen behoeften aangeven? Is het dan beter om er voor te zorgen dat hij niet in me komt voordat ik langer ben verwend, moet ik hem dan weg duwen? Of kan ik na de penetratie beter zeggen: ik ben nog niet klaar, dus wil je even verder gaan?

Hoe breng je zoiets?
Huh zoveel geneukt?
  zondag 12 juli 2020 @ 20:31:43 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194058453
Al eens geprobeerd om gewoon helemaal niet aan penetratie te beginnen voor je zelf minstens een keer bent klaargekomen? Gewoon het hele penetratie hoofdstuk aan de kant schuiven tot je al een warm voldaan gevoel hebt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194058549
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:21 schreef speknek het volgende:
Beffen ze wel of zijn het helemaal van die types die zich niet in jouw genot interesseren?
3 wel, laatste heeft me nog niet gebeft. Hoop toch wel dat ie dat de volgende keer uit zichzelf doet, anders gaat dat wel echt de laatste keer seks met hem zijn.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:53:08 #23
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_194059039
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Meer dan 90% van de mannen, tenzij het om iemand gaat waar ze ook echt iets om geven.
dit zorg er maar voor dat je interessant genoeg bent zodat ik niet direct na het klaarkomen me af vraag hoelang het duurt voordat je weer naar je eigen huis gaat
  zondag 12 juli 2020 @ 20:55:40 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194059126
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef incel het volgende:
zodat ik niet direct na het klaarkomen me af vraag hoelang het duurt voordat je weer naar je eigen huis gaat
Heb ik ook vaak gehad. _O-

Mannen zijn eigenlijk toch wel klootzakken niet? Misschien hebben vrouwen daar wel een punt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194059153
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:35 schreef Sushilover het volgende:

[..]

3 wel, laatste heeft me nog niet gebeft. Hoop toch wel dat ie dat de volgende keer uit zichzelf doet, anders gaat dat wel echt de laatste keer seks met hem zijn.
:D
Don't follow me, I'm just a man.
  zondag 12 juli 2020 @ 20:56:47 #26
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_194059159
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb ik ook vaak gehad. _O-

Mannen zijn eigenlijk toch wel klootzakken niet? Misschien hebben vrouwen daar wel een punt.
Nee totaal niet juist. Het moet altijd uit de kant van de man komen.

"Hij deed het echt slecht het lukte hem niet eens om klaar te komen!"
"Hij deed het echt slecht ik kwam niet eens klaar!'

Ja en wat doe jij dan behalve daar liggen?

Sommige vrouwen denken echt dat hun waarde is vrouw zijn terwijl hun persoonlijkheid misschien wel heel erg kut is dus heb je eigenlijk geen zin om goed voor haar te zorgen.
pi_194059189
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb ik ook vaak gehad. _O-

Mannen zijn eigenlijk toch wel klootzakken niet? Misschien hebben vrouwen daar wel een punt.
hoezo? altijd dat moeilijke gedoe van die vrouwen. in de stad heb ik ook binnen 10 minuten een broek, waar zij de halve dag over moeten doen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 12 juli 2020 @ 20:59:06 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194059231
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:35 schreef Sushilover het volgende:

[..]

3 wel, laatste heeft me nog niet gebeft. Hoop toch wel dat ie dat de volgende keer uit zichzelf doet, anders gaat dat wel echt de laatste keer seks met hem zijn.
You go girl.
Gewoon blijven zoeken totdat je een befkoning aan de haak hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194059395
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

You go girl.
Gewoon blijven zoeken totdat je een befkoning aan de haak hebt.
Een ware sushilover aan de haak slaan ja.
  Moderator zondag 12 juli 2020 @ 21:24:57 #30
441859 crew  Lenny77
pi_194060082
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:56 schreef incel het volgende:


Sommige vrouwen denken echt dat hun waarde is vrouw zijn terwijl hun persoonlijkheid misschien wel heel erg kut is dus heb je eigenlijk geen zin om goed voor haar te zorgen.
Als ze toch zo kut zijn, neuk ze dan niet sneuneus...
Echt.. Wel goed genoeg voor je eigen zak te legen maar te kut om iets terug te doen.
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 12 juli 2020 @ 21:25:57 #31
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_194060108
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ze toch zo kut zijn, neuk ze dan niet sneuneus...
Echt.. Wel goed genoeg voor je eigen zak te legen maar te kut om iets terug te doen.
:r
Ik doel er gewoon op dat het ouderwets is dat de man altijd maar alles moet doen en dat soms vrouwen zelf niks meebrengen.
  Moderator zondag 12 juli 2020 @ 21:50:20 #32
441859 crew  Lenny77
pi_194060672
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:25 schreef incel het volgende:

[..]

Ik doel er gewoon op dat het ouderwets is dat de man altijd maar alles moet doen en dat soms vrouwen zelf niks meebrengen.
Wat moet ze meebrengen? Haar eigen speeltje zodat ze zichzelf kan laten komen?
Of moet ze leuker zijn?
Als ze niet leuk genoeg is had je er in de eerste plaats niet op moeten kruipen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194060734
tja, mannen komen soms snel klaar, als je te opgewonden bent. bij een eerste keer is het spannend.

zie nooit zo het probleem, doe je het toch gewoon nog een keer, even pauze desnoods of wat knuffelen.. gewoon vragen, als ie er zelf niet mee komt.
een tweede keer duurt een stuk langer, sowieso.
  zondag 12 juli 2020 @ 22:44:07 #34
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_194061754
Grappig ik heb het omgekeerde probleem jaren gehad, is ook niet alles geloof me.

Maar qua advies: neem meer de leiding dan heb je er ook meer invloed op.
pi_194061893
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef fietsie het volgende:
Al eens geprobeerd om gewoon helemaal niet aan penetratie te beginnen voor je zelf minstens een keer bent klaargekomen? Gewoon het hele penetratie hoofdstuk aan de kant schuiven tot je al een warm voldaan gevoel hebt?
Ja maar ik ben niet zo dominant en laat een man vaak bepalen. En dus merkte ik de laatste keer wel dat ie meteen over wilde op penetratie. De volgende keer ga ik het gewoon proberen te zeggen, dat ik langer nodig heb.
pi_194061954
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 22:44 schreef verbijstering het volgende:
Grappig ik heb het omgekeerde probleem jaren gehad, is ook niet alles geloof me.

Maar qua advies: neem meer de leiding dan heb je er ook meer invloed op.
Thanks dit ga ik echt proberen.
  zondag 12 juli 2020 @ 23:43:15 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_194062912
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Meer dan 90% van de mannen, tenzij het om iemand gaat waar ze ook echt iets om geven.
Ik zou willen dat ik uberhaupt eens van seks klaar zou komen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_194063208
Nog nooit zo'n herkenbare klacht gezien.
Ik vind dat ook altijd heel irritant maargoed, mannen kunnen daar niet veel aan doen. Ja, sommigen zijn er beter in dan anderen om het uit te stellen maar dan moet je steeds pauzeren.
Beste is dat die man zichzelf even leert om meerdere keren te komen, dan kan je gewoon door.

Of ff kamagra pakken (let op: hij mag dat niet doen bij hartproblemen).
pi_194063294
Ik denk dat je het beste op voorhand het een beetje naar elkaar moet benoemen dat je de intentie hebt om het wat langzamer aan te doen en er wat meer van te maken. Helpt de spanning ernaartoe wat leuker te maken en de kans dat hij de druk krijgt om te presteren neemt misschien ook wat af, houdt het wat luchtiger misschien.

Wat ook leuk zou kunnen zijn is dat je tegen hem zegt dat je hoopt dat hij geen erectieprobleem ontwikkelt en dat je ervan uitgaat dat zijn lul bij de volgende keer keihard is, anders zou het wel teleurstellend zijn. |:)
-nee-
pi_194063344
Het beste wat je kunt doen is direct zeggen. Eerlijk zijn duurt het langst.

Het slechtst wat je kunt doen is doen of je het geweldig vindt terwijl je niet eens in de buurt van "aan je trekken komen" komt.

Stel je maar voor dat deze "relatie" nog minstens 10 jaar gaat duren, settel je dan echt voor deze "kwaliteit"?
The waves you made will always be
pi_194063461
Ik snap best dat je als man soms sneller komt dan gewenst, zelf soms ook last van. Maar daar speel je dan toch omheen door terug te trekken haar te beffen of iets en dan weer door? Of je stoot ritme veranderen. Als je je eigen lichaam kent kan je dat wel rekken. En anders zorg je ervoor dat de vrouw klaarkomt voordat jij klaarkomt. Geen zin meer hebben na een orgasme is opzich niet heel gek volgens mij.

Een seks sessie met voorspel en alles duurt toch wel minstens een half uur en eerder een uur lijkt mij ook als de piv maar 5 min is ofzo?

Denk dat jou mannen gewoon nog niet veel ervaring hebben. Of dat ze je cru gezegd echt alleen gebruiken voor 3x stoten en hun eigen pleziertje.
pi_194064568
Hoe nauw ben je dan?
  maandag 13 juli 2020 @ 08:18:31 #43
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_194064603
Rustiger aan doen met z'n pik. Communiceren. Duidelijk maken wat je fijn vindt.
Vaak wordt van de man verwacht dat hij de leiding neemt en dan is het resultaat dat hij 'niet presteert.' Het is niet alsof hij voor de leuk vroeg klaarkomt. Hij is blijkbaar in het voorspel al op 75% op z'n hoogtepunt en jij op 25%. Dat wil je graag op 50/50% en de enige manier om daarachter te komen is dat duidelijk maken. Al die kennis kun je gebruiken voor de volgende beurt.

Er is denk ik een soort stigma dat de man moet presteren en dat praten tijdens seks voor sukkels is.
:')
pi_194064678
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 00:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Beste is dat die man zichzelf even leert om meerdere keren te komen, dan kan je gewoon door.
Dat leer je even :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194064720
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 00:53 schreef soeverein het volgende:

Denk dat jou mannen gewoon nog niet veel ervaring hebben. Of dat ze je cru gezegd echt alleen gebruiken voor 3x stoten en hun eigen pleziertje.
Deze mannen zijn allemaal 33 jaar en ouder geweest, en absoluut niet lelijk. Kunnen genoeg chicks krijgen, dus denk eerder dat het in de buurt van het gebruiken komt inderdaad. De man die ik binnenkort weer ga zien is 37. Toen hij appte dat ie had onder gepresteerd vroeg ik: "Was je zenuwachtig?? Ik wel."

Ik was wel een beetje nerveus omdat het onze eerste keer seks was na 5 dates, maar "Ik wel" voegde ik vooral toe om hem niet te onzeker te maken. Toen antwoordde hij: "Dat merkte ik. We kunnen elkaar nog een keer zien en we hoeven geen seks te hebben als dat te snel voor je is, alleen als het goed voelt."

:') eigenlijk wilde ik het liefst antwoorden dat ik JUIST graag seks wil maar alleen als het niet te snel VOORBIJ is.

Maargoed bedankt voor alle nuttige tips, ik ga proberen me beter uit te spreken en me iets minder druk te maken om zijn gevoelens, maar meer om mijn eigen :)
pi_194064940
Misschien moet je een keer met een echte man naar bed gaan, die je minstens 3x volknalt, dan heb je dat probleem ook niet.
pi_194064956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 08:10 schreef hoechst het volgende:
Hoe nauw ben je dan?
Zo nauw als een sushi roll.
pi_194065110
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zo nauw als een sushi roll.
Zooo geil
pi_194065174
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 23:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik uberhaupt eens van seks klaar zou komen...
Impotent?
  maandag 13 juli 2020 @ 09:41:27 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_194065182
Gaat ze een topic over me openen :')

[ Bericht 60% gewijzigd door SpecialK op 13-07-2020 09:55:06 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_194065327
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 00:32 schreef pepper_961 het volgende:
Het beste wat je kunt doen is direct zeggen. Eerlijk zijn duurt het langst.

Het slechtst wat je kunt doen is doen of je het geweldig vindt terwijl je niet eens in de buurt van "aan je trekken komen" komt.

Stel je maar voor dat deze "relatie" nog minstens 10 jaar gaat duren, settel je dan echt voor deze "kwaliteit"?
nou, je kan het ook overdrijven he...
het is twee dingen; man komt vrij snel klaar, maar net zo belangrijk in dit verhaal is; vrouw komt niet snel klaar. is dat dan voor de man ook 'settlen voor haar kwaliteit'? rare houding. ik heb namelijk ook wel vrouwen meegemaakt die vrijwel gelijk klaarkwamen, elke keer weer.

dan ga je van dit probleem niet de schuld bij de man leggen. het is een ding waar twee mensen die sex met elkaar hebben, mee om moeten gaan.
  maandag 13 juli 2020 @ 10:49:20 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194065823
Waarom ga je niet gewoon voor een tweede ronde?

Zeker als iemand zo snel komt is dat meestal geen probleem.
Eerste keer even de druk eraf, tweede keer lekker uitgebreid.

Hoeft hij niet steeds op te passen dat hij klaarkomt. Waardoor er steeds onderbroken moet worden.
Prettiger voor beiden
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 13 juli 2020 @ 10:58:31 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194065941
Je zou ook een ander standje proberen. Wil ook wel eens helpen.
  maandag 13 juli 2020 @ 11:01:54 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194065976
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:25 schreef incel het volgende:

[..]

Ik doel er gewoon op dat het ouderwets is dat de man altijd maar alles moet doen en dat soms vrouwen zelf niks meebrengen.
Lazer eens op met je frustigezeik
pi_194066084
Als man kun je idd veel tijd rekken met vingeren, beffen, zoenen, strelen etc. en kun je een vrouw op die manier laten komen maar soms wil een vrouw per se komen d.m.v. PIV en dan ontkom je er dus niet aan om als man je voor de 2e keer op te laden als de 1e keer te snel gaat. Dus het is niet 100% op te lossen als je als man die problemen hebt.

TS, je zou hem kunnen vragen eerst zelf klaar te komen die ochtend of voordat ie langskomt. Dan skip je dat ongemakkelijke eerste moment maar heeft ie wel tijd om te herladen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 13 juli 2020 @ 11:16:52 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194066163
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 22:50 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja maar ik ben niet zo dominant en laat een man vaak bepalen. En dus merkte ik de laatste keer wel dat ie meteen over wilde op penetratie. De volgende keer ga ik het gewoon proberen te zeggen, dat ik langer nodig heb.
Je kunt ook "vragen" zonder dominant te zijn. En weet je of die man ooit beft?
Vaak is het het beste als je praat voordat je in bed ligt. Praatje, wat vind jij lekker, beste man, en dan is het toch normaal dat jij dan ook vertelt wat jij lekker vindt. De meeste mannen willen graag een vrouw beglücken (gelukkig maken). Deze man ook, dat lees ik in je bijdragen.

Of je stelt voor, om de beurt mekaar tot en met te verwennen. Jij als eerste om super verwend te worden. Dus dat een zich volledig concentreert op het genot van de ander.

Ik denk, beste Sushilover, dat jullie probleem eerst ligt in de communicatie en dan verder wat spel-training om het klaarkomen bij hem uit te stellen. Is hij nog vitaal genoeg om binnen een half uur - een uur nog eens te kunnen klaarkomen, nou, dan vul je die tussentijd op met andere erotische handelingen, of je maakt van tevoren wat hapjes klaar, finger foods, sterke koffie of een wijntje bijvoorbeeld ...

Hoe oud ben jij ongeveer?

_O- _O- ^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194066818
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:22 schreef MissGiraffe het volgende:
Zolang er daarna nog een befsessie van een minuut of 20 volgt, zal ik niet snel klagen.
Nadat je volgespoten bent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194067329
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waarom ga je niet gewoon voor een tweede ronde?

Zeker als iemand zo snel komt is dat meestal geen probleem.
Eerste keer even de druk eraf, tweede keer lekker uitgebreid.

Hoeft hij niet steeds op te passen dat hij klaarkomt. Waardoor er steeds onderbroken moet worden.
Prettiger voor beiden
Misschien passen de mannen voor ronde twee? anders weet ik het ook niet
pi_194067816
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:34 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Misschien passen de mannen voor ronde twee? anders weet ik het ook niet
Viel de eerste dan zo tegen?
  maandag 13 juli 2020 @ 13:14:25 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_194067819
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:40 schreef bamibij het volgende:

[..]

Impotent?
Gelukkig niet. Dan mogen ze me afschieten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_194068019
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:16 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En weet je of die man ooit beft?

Hoe oud ben jij ongeveer?

_O- _O- ^O^ :W
Nee, geen idee. Ik zie hem vanavond weer, dus dan toch maar eens vragen. Ik ben een enorme pleaser en nogal ongemakkelijk in het voor mezelf opkomen. Hij is 37 en ik ging er vanuit dat hij wel heel goed in bed zou zijn. Het zoenen en masseren is namelijk helemaal geweldig. Maar het echte voorspel en penetratie vielen dus tegen; hij was vooral bezig zijn vinger naar binnen te brengen ipv de clitoris te stimuleren.

Ik ben ook in de 30.
pi_194068028
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nadat je volgespoten bent?
Jij hebt dus altijd onveilige seks?
  maandag 13 juli 2020 @ 13:34:29 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194068147
De eerste keer seks met een nieuwe partner is altijd wat stuntelig toch? Je kent elkaar nog niet zo goed daarin en het is ook ontzettend spannend.
pi_194068258
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:26 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Ik zie hem vanavond weer, dus dan toch maar eens vragen. Ik ben een enorme pleaser en nogal ongemakkelijk in het voor mezelf opkomen. Hij is 37 en ik ging er vanuit dat hij wel heel goed in bed zou zijn. Het zoenen en masseren is namelijk helemaal geweldig. Maar het echte voorspel en penetratie vielen dus tegen; hij was vooral bezig zijn vinger naar binnen te brengen ipv de clitoris te stimuleren.

Ik ben ook in de 30.
Maarrrr, sommige dames reageren echt veel beter op binnen, dan op clit, anyhow, aanwijzingen geven anders weten we het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194071435
Geen last van
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 13 juli 2020 @ 18:01:04 #66
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194071907
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Geen last van
Hoe lang duurt het ongeveer voor jij een prostaatorgasme krijgt?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194072320
Geen last van. Bij mij duurt het vaak juist langer.
  maandag 13 juli 2020 @ 20:06:56 #68
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194073994
Kijken dat soort gasten nooit porno? :') Niet dat je dat 1-op-1 moet kopiëren, die urenlange pompsessies volgens standaard script zijn soms ook wat overdreven. Althans, voor mij, wellicht dat anderen dat wel leuk vinden.

Maar je begrijpt daardoor tegenwoordig toch wel een beetje hoe het werkt en dat 1 minuut wel erg kort is om er gelijk maar helemaal helemaal mee te stoppen?

Dat je er in vroeger tijden niet zoveel kaas van gegeten had omdat er weinig tot geen referentie was, kan ik me iets bij voorstellen. Dan zou je waarschijnlijk denken dat het zo gaat en dat prima is. Maar een dertiger van nu krijgt dit al zijn hele leven mee.
pi_194074072
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 18:01 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het ongeveer voor jij een prostaatorgasme krijgt?
Weet niet meer
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194074135
TS is een enorme stoot.
Vakman pur sang
pi_194074219
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
TS is een enorme stoot.
Ja?
  maandag 13 juli 2020 @ 21:21:10 #72
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_194075151
Tweede ronde. Dan duurt het minstens twee keer zo lang. Twee minuten bij die mannen dus ^O^

Als het nog jonge kerels zijn, zou er zelfs een derde ronde in moeten zitten. Dan duurt het misschien wel 4 minuten bij hen *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 juli 2020 @ 21:21:49 #73
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_194075160
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
TS is een enorme stoot.
Ja, lelijk zijn helpt wel in deze :'( :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_194075188
Ik kom steeds minder snel klaar. Ik ben bijna 40. Ik heb laatst een enorme negerin met tepels als postzegels geneukt. Zij kwam 2x en ik niet. Toen ik 18 was kwam ik al als je er op blies. Het is puur ervaring.
  maandag 13 juli 2020 @ 21:35:40 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194075342
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik kom steeds minder snel klaar. Ik ben bijna 40. Ik heb laatst een enorme negerin met tepels als postzegels geneukt. Zij kwam 2x en ik niet. Toen ik 18 was kwam ik al als je er op blies. Het is puur ervaring.
Twee keer maar?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194075365
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Twee keer maar?
Ja ik hoorde wat apengeluiden daarna. Of krijg ik dan een ban?
  maandag 13 juli 2020 @ 21:39:24 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194075407
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja ik hoorde wat apengeluiden daarna. Of krijg ik dan een ban?
Een ban weet ik niet, maar grappig ben je ook zeer zeker niet.

Beetje mwaw zeg maar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194075418
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een ban weet ik niet, maar grappig ben je ook zeer zeker niet.

Beetje mwaw zeg maar.
Wie zegt dat ik grappig moet zijn? Ik ben serieus.
  maandag 13 juli 2020 @ 21:42:18 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194075458
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik grappig moet zijn? Ik ben serieus.
Maakt het niet beter.

Een vrouw maar twee keer laten komen.
Mental note, duveldrinker is een slechte minnaar.
En heeft geen humor.

*ongeschikt
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194075475
Mental note serieus?
  maandag 13 juli 2020 @ 21:48:15 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194075548
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Mental note serieus?
Ik maak vele mental notes.
Gelukkig voor anderen heb ik de aandachts spanne van een goudvis en vergeet ik driekwart binnen een half uur
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194075630
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik maak vele mental notes.
Gelukkig voor anderen heb ik de aandachts spanne van een goudvis en vergeet ik driekwart binnen een half uur
(Euh hij zit in begeleidt wonen vlg mij.)
Vakman pur sang
  maandag 13 juli 2020 @ 21:53:31 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194075648
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

(Euh hij zit in begeleidt wonen vlg mij.)
Euhm ja en?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194075652
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm ja en?
Nou kun je toch een beetje rekening mee houden. :@
Vakman pur sang
  maandag 13 juli 2020 @ 22:26:07 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194076222
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou kun je toch een beetje rekening mee houden. :@
Waarom?

Dat iemand begeleid woont maakt iemand geen 4 jarige.

Problemen op bepaalde gebieden maakt iemand niet compleet afgeschreven.
Ik ga er gewoon normaal mee om iig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194076262
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom?

Dat iemand begeleid woont maakt iemand geen 4 jarige.

Problemen op bepaalde gebieden maakt iemand niet compleet afgeschreven.
Ik ga er gewoon normaal mee om iig.
Jij bent wel wat ervaren toch, hoevaak klaarkomen vind jij een bevredigend aantal, voor jou als vrouw zijnde?
Vakman pur sang
  maandag 13 juli 2020 @ 22:35:46 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194076425
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij bent wel wat ervaren toch, hoevaak klaarkomen vind jij een bevredigend aantal, voor jou als vrouw zijnde?
Keer of 5 iig.
Twee keer is matig iig. Meer dan 5 maakt de betere seks.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194076439
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Keer of 5 iig.
Twee keer is matig iig. Meer dan 5 maakt de betere seks.
Ligt nogal aan de vrouw hoe makkelijk ze klaarkomt lijkt me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe vrouw als ze 5x kan komen in die 80 seconden dat ik het volhou. :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194076490
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Keer of 5 iig.
Twee keer is matig iig. Meer dan 5 maakt de betere seks.
Poeh is een man daar druk mee of gaat dat zo bij jou?
Vakman pur sang
  maandag 13 juli 2020 @ 22:47:55 #90
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_194076741
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt nogal aan de vrouw hoe makkelijk ze klaarkomt lijkt me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe vrouw als ze 5x kan komen in die 80 seconden dat ik het volhou. :@
Als die haar tanden in je pik zet, dan duurt het idd niet heel erg lang ^O^

Hopelijk zijn die tieten niet van plastic. Daar krijg ik een slappe van -O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 juli 2020 @ 22:54:08 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194076891
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Poeh is een man daar druk mee of gaat dat zo bij jou?
Valt wel mee hoe druk ze daarmee zijn.

Hoe verder boven de 5, hoe drukker er ze ermee zijn.
En hoe meer ik ze waardeer als minnaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194076948
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Valt wel mee hoe druk ze daarmee zijn.

Hoe verder boven de 5, hoe drukker er ze ermee zijn.
En hoe meer ik ze waardeer als minnaar.
:o

Jij komt makkelijk denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 juli 2020 @ 23:48:25 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194077899
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

:o

Jij komt makkelijk denk ik.
Hangt af van de bedpartner.
Maar zonder die, ja.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194078068
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hangt af van de bedpartner.
Maar zonder die, ja.
Dus zonder ben je beter uit?
Vakman pur sang
  dinsdag 14 juli 2020 @ 00:10:44 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194078173
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus zonder ben je beter uit?
Euhm nee.

De meeste bedpartners zijn erg ok.

Het beeld van hier op fok van mannen die er niets van bakken klopt niet met mijn werkelijkheid.
De meeste doen echt hun best het voor mij ook erg aangenaam te maken en de meeste lukt dat prima.

Over vrouwelijke bedpartners wordt hier amper gesproken (v/v), maar ook daar geld dat voor
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194078215
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 00:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Euhm nee.

De meeste bedpartners zijn erg ok.

Het beeld van hier op fok van mannen die er niets van bakken klopt niet met mijn werkelijkheid.
De meeste doen echt hun best het voor mij ook erg aangenaam te maken en de meeste lukt dat prima.

Over vrouwelijke bedpartners wordt hier amper gesproken (v/v), maar ook daar geld dat voor
Is dat je beroep ofzo?
Vakman pur sang
  dinsdag 14 juli 2020 @ 05:43:22 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194078841
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dat je beroep ofzo?
Nee.

En wat een rare vraag als reactie daarop.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 06:53:46 #98
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194078919
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 13:26 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Ik zie hem vanavond weer, dus dan toch maar eens vragen. Ik ben een enorme pleaser en nogal ongemakkelijk in het voor mezelf opkomen. Hij is 37 en ik ging er vanuit dat hij wel heel goed in bed zou zijn. Het zoenen en masseren is namelijk helemaal geweldig. Maar het echte voorspel en penetratie vielen dus tegen; hij was vooral bezig zijn vinger naar binnen te brengen ipv de clitoris te stimuleren.

Ik ben ook in de 30.
Ja vragen, , en dan met een kleine inleiding. Praat wat gemakkelijker dan dat je in het halletje bent, de deur opent en zegt, hallo, doe je ook beffen. Zorg voor een kop koffie met eventueel iets erbij, wijntje met soepstengels, maakt niet uit wat, zodat jullie even zitten, ontspannen en weer een beetje aan mekaars aanwezigheid wennen en praat dan. Vraag hem, wat vind je nou het lekkerste, of welke dingen vind je fijn om te doen, of dat ik bij jou doe. Of je zegt, .... je mag gerust zeggen als je eens iets wilt uitproberen. Misschien vind ik dat ook wel interessant. Nu, de kans is groot dat ie dat dan aan jou terugvraagt (en jij, wat wil jij, wat vind jij leuk ... ??) en anders begin jij, nadat hij uitgepraat is, zelf te vertellen ... ik vind het heerlijk hoe jij me masseert (schreef je net), en dan steeds erotischer, en ook heel lang de clitoris met een ruime scheut koud geperste olijfolie.Of aardbeienglijmiddel, of liever chocoladesaus. Zeg het maar, ik heb alle drie in huis. En dat je dan die olie / glijmiddel / saus er weer grondig vanaf likt. Als ie het dan nog niet begrijpt, kun je beter mij even bellen via 112, en dan leg ik het hem wel even uit.

Ik weet niet welke types jullie zijn, en hoe ver in jullie relatie, onderlinge verstandhouding. Je zou ook nog iets lolligs ervan kunnen maken. Op een geschikt moment (op de bank en paar glaasjes met alcohol op?), zeg je opeens, ik weet wat leuks. Neem papier en pen en zeg, we schrijven ieder op een briefje 3 dingen die we graag meer, anders of extra willen doen in bed. En dan ruilen we van briefje.

Blijft ie ook slapen, of eens een weekendje, dan heb je namelijk meer tijd en gelegenheden om zulke gesprekjes te voeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 14-07-2020 09:48:16 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 07:20:20 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194078959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 08:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rustiger aan doen met z'n pik. Communiceren. Duidelijk maken wat je fijn vindt.
Vaak wordt van de man verwacht dat hij de leiding neemt en dan is het resultaat dat hij 'niet presteert.' Het is niet alsof hij voor de leuk vroeg klaarkomt. Hij is blijkbaar in het voorspel al op 75% op z'n hoogtepunt en jij op 25%. Dat wil je graag op 50/50% en de enige manier om daarachter te komen is dat duidelijk maken. Al die kennis kun je gebruiken voor de volgende beurt.

Er is denk ik een soort stigma dat de man moet presteren en dat praten tijdens seks voor sukkels is.
Die laatste regel, heel goed gezegd !! Ik ben sowieso fan van U.
En wij mannen, moeten ook alles weten van seks (dit keer eens met ks ipv met x, voelt erg vreemd aan). Maar ook nog, wij moeten helderziende zijn. Wij moeten weten niet alleen wat vrouwen in het algemeen lekker vinden, maar ook nog wat degene waar je op dat moment mee samen bent, lekker vindt. En hoe, snel, langzaam, beetje naar links, beetje naar rechts, enz.
En dan zijn er ook nog vrouwen die weten zelf niet eens wat ze lekker vinden.

Het is bijna niet uit te houden als oprechte hetero man.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194078996
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:00 schreef Sushilover het volgende:
Ik zit ergens mee. De laatste 4 mannen waar ik seks mee had het afgelopen jaar, kwamen allemaal binnen 1 minuut klaar. Het voorspel duurde dan 5 of 10 minuten en daar kom ik niet van klaar.. bij mij duurt het wel even. En nadat de man is klaar gekomen vind ik het op de één of andere manier heel lastig om aan te geven dat ik nog verder wil. Het voelt dan als het 'einde' van de daad. Ik voel me snel te veel of heb het gevoel dat ik ze voor het blok zet. Of dat het anders te lang duurt. Ik heb er zo natuurlijk zelf niet echt plezier aan en vind nu dat ik wel iets meer voor mezelf en mijn behoeften mag opkomen.

De laatste man zie ik binnenkort weer en hij gaf zelf al aan dat hij niet echt heeft gepresteerd de vorige keer, dus ik zei dat ik wel in ben voor een langere sessie de volgende keer. Ik bracht het zo voorzichtig, omdat ik hem niet voor schut wilde zetten. Daarnaast was ik zelf ook best zenuwachtig.

Maar hoe kan ik nou het best mijn eigen behoeften aangeven? Is het dan beter om er voor te zorgen dat hij niet in me komt voordat ik langer ben verwend, moet ik hem dan weg duwen? Of kan ik na de penetratie beter zeggen: ik ben nog niet klaar, dus wil je even verder gaan?

Hoe breng je zoiets?
Gewoon zeggen. Als man wil ik zelf pas klaar komen na een uur of langer vrijen. De vriendin die ik thans heb weet niet wat haar overkomt. Of anders gezegd: alle mannen zijn niet het hetzelfde. Dus communiceer !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 14-07-2020 10:08:38 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')