quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net echt de meest irritante treinreis ooit gehad. Achter mij iemand die fucking op speaker aan het bellen was en voor mij iemand die het nodig vond om de hele trein mee te laten luisteren met zijn muziek.
en dan zeg je er niet wat van?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net echt de meest irritante treinreis ooit gehad. Achter mij iemand die fucking op speaker aan het bellen was en voor mij iemand die het nodig vond om de hele trein mee te laten luisteren met zijn muziek.
Dan was ik ergens anders gaan zittenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoef de trein dus niet te missen.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag geen conducteur en dacht ja bemoei mij er maar niet mee en die van de muziek waren meerdere jongens en wou geen ruzie ofzo.quote:
Ik vind het normaal niet erg maar wel als mensen zich asociaal gedragen in de trein.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef de trein dus niet te missen.
Teveel moeite haha.quote:
Hehequote:Op zondag 12 juli 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eindelijk Lidl sokken. Mijn leven is nu compleet.
Ik heb een flink stuk gewandeldquote:Op zondag 12 juli 2020 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Stukje gewandeld vanmiddag. Verder niet zoveel gedaan
Zit de halve Noordzee weer in je buikje?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit de halve Noordzee weer in je buikje?
Dan kan iedereen weer veilig over straatquote:
Dat zie ik hier ook. Gisteren zaten mensen hutjemutje op de terrassen. Ik wist niet wat ik zag. Ik snap niet dat mensen zo willen zitten. En ik begrijp niet waarom de politie hier niet tegen optreedt. En aangezien je op verschillende plekken in Europa nieuw pieken ziet ontstaan, is het gewoon wachten op die tweede golfquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)er-bestaat~b3778b86/
Godver he.
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxxquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver he.
We gaan het wel weer merken binnenkort als de maatregelen weer moeten worden aangescherpt omdat er weer een stijging is. Ergens verbaasd het me dat de mens als soort het al zo lang volhoudtquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver he.
Zoals ze in dat artikel al zeggen, gewoon te weinig personeel:quote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zie ik hier ook. Gisteren zaten mensen hutjemutje op de terrassen. Ik wist niet wat ik zag. Ik snap niet dat mensen zo willen zitten. En ik begrijp niet waarom de politie hier niet tegen optreedt. En aangezien je op verschillende plekken in Europa nieuw pieken ziet ontstaan, is het gewoon wachten op die tweede golf
Echt, mensen zijn debielen
quote:Tegen de anderhalve metermaatregel treden ze niet op. “Dat is niet te handhaven. We zijn maar met zijn tienen,” zegt zijn collega.
Lekker in de rij voor een goedekope shitwinkel uit de UKquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxx
Dat is Amsterdam en dat gaat over mensen die lopen over de Wallen. Maar je kunt wel een horecaondernemer aanspreken die zijn tafeltjes en stoeltjes net als andere jaren hutjemutje neerkwakt op een plein.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ze in dat artikel al zeggen, gewoon te weinig personeel:
[..]
Is al weken zoquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxx
Krijg het gevoel dat het gewoon overal niet zo serieus meer wordt genomen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam en dat gaat over mensen die lopen over de Wallen. Maar je kunt wel een horecaondernemer aanspreken die zijn tafeltjes en stoeltjes net als andere jaren hutjemutje neerkwakt op een plein.
M.U.S.T. B.U.Y. M.O.R.E. U.S.E.L.E.S.S. C.R.A.P.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in de rij voor een goedekope shitwinkel uit de UK
Ja tonnetje rond nuquote:Op zondag 12 juli 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan iedereen weer veilig over straat
Er is vandaag al een stijgingquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan het wel weer merken binnenkort als de maatregelen weer moeten worden aangescherpt omdat er weer een stijging is. Ergens verbaasd het me dat de mens als soort het al zo lang volhoudt
Nee ik doe het nietquote:
Nee, dat klopt. Ik smeer me rot met die handgel, hou keurig afstand en volg alle maatregelen die er te bedenken zijn. Maar die extraverte debielen die zo nodig om de nek bij anderen moeten hangen want zo gezellig en het leven moet toch vooral doorgaan rommelen iedereen een tweede golf inquote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat het gewoon overal niet zo serieus meer wordt genomen.
Ja, daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
M.U.S.T. B.U.Y. M.O.R.E. U.S.E.L.E.S.S. C.R.A.P.
[ afbeelding ]
Staat volgens mij al eventjes iets boven 1.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog iets gemeld over het reproductiegetal?
1,06quote:Op zondag 12 juli 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog iets gemeld over het reproductiegetal?
mja, prima..quote:
dat willen die werklozen helemaal nietquote:Op zondag 12 juli 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Alle werkelozen vanaf morgen inzetten als anderhalvemeterhandhavers, opgelost.
Verder nog problemen?
Mogen we dan als een roedel doorgesnoven BOA's iedereen met een knuppel te lijf die niet luistert?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Verder nog problemen?
verveling maximus. en een ware mieren invasie vanmiddag :s.. m'n aanbouw ligt vol mierenpoeder.quote:
Je was in ieder geval niet te laat gekomenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
Pf. m'n interne kalender spoort wel niet helemaal.. was in de veronderstelling dinsdag/donderdag afspraken te hebben. blijkt woensdag/vrijdag te wezen >.<
Ja niks te willen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, prima..
[..]
dat willen die werklozen helemaal niet
neequote:Op zondag 12 juli 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je was in ieder geval niet te laat gekomen
Die discussie moeten we wel een keertje voeren. Moeten we boa’s bewapenen?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen we dan als een roedel doorgesnoven BOA's iedereen met een knuppel te lijf die niet luistert?
Van mij wel. Wie niet luisteren wil..quote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen we dan als een roedel doorgesnoven BOA's iedereen met een knuppel te lijf die niet luistert?
Je krijgt een taser, een rubberen knuppel, een online weerbaarheidscursus en een spoedcursus Arabische talen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die discussie moeten we wel een keertje voeren. Moeten we boa’s bewapenen?
@:bitterbal
dit ja. handhavers mogen wat mij betreft wel wat sneller fysiek optreden in NL.quote:
Niet geklikt.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
https://itsmypleasure.nl/selfpleasure/
NSW?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
https://itsmypleasure.nl/selfpleasure/
neequote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh leuk, dan gewoon op iedereen afrennen met 'allahu akhbar, ta mere es une kurwa, ordnung muss sein' en dan om die taser wat te verbeteren een super soaker om ze nat te spuiten en daarna helemaal de tyfus inknuppelenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt een taser, een rubberen knuppel, een online weerbaarheidscursus en een spoedcursus Arabische talen.
Ja, is nog goed voor de conditie der werkelozen ook nog.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh leuk, dan gewoon op iedereen afrennen met 'allahu akhbar, ta mere es une kurwa, ordnung muss sein' en dan om die taser wat te verbeteren een super soaker om ze nat te spuiten en daarna helemaal de tyfus inknuppelen
Ja zit ik echt op te wachten, vrouwen die ruzie met hun eigen vagina hebbenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch geklikt.![]()
Jouw nieuwe bedrijfje?
Klinkt effectiefquote:Op zondag 12 juli 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh leuk, dan gewoon op iedereen afrennen met 'allahu akhbar, ta mere es une kurwa, ordnung muss sein' en dan om die taser wat te verbeteren een super soaker om ze nat te spuiten en daarna helemaal de tyfus inknuppelen
als zelfverklaard poezenfluisteraar heb je daar toch geen problemen mee.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit ik echt op te wachten, vrouwen die ruzie met hun eigen vagina hebben
Dit lijkt me meer iets voor de mindere goden onder ons.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als zelfverklaard poezenfluisteraar heb je daar toch geen problemen mee.
De lichtstraat hier in huis is duidelijk niet van warmtewerend glas; erg fijn in de zomer. Over 2 weken gelukkig aircoquote:Op zondag 12 juli 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wel blij met die dubbele tuindeuren nu hoor
als de zon wegduikt achter de huizen van de straat hiernaast, hup deuren open. lekker doorwaaien.
Overdag dicht houden want warmtewerend glas dit dat
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Verder nog problemen?
zweetlul in 3 2 1quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lichtstraat hier in huis is duidelijk niet van warmtewerend glas; erg fijn in de zomer. Over 2 weken gelukkig airco
Dit wil ik welquote:Op zondag 12 juli 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn keukenaquarium heeft spiegelglas. Daar ben ik ook heel blij mee. Anders kon ik eten koken zonder mijn inductieplaat aan te zetten.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wel blij met die dubbele tuindeuren nu hoor
als de zon wegduikt achter de huizen van de straat hiernaast, hup deuren open. lekker doorwaaien.
Overdag dicht houden want warmtewerend glas dit dat
K vind wel van welquote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
eitjes stomen in de vensterbankquote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn keukenaquarium heeft spiegelglas. Daar ben ik ook heel blij mee. Anders kon ik eten koken zonder mijn inductieplaat aan te zetten.
ze hadden blikken goulash nodigquote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, pakketje voor Hongarije ook nog de deur uitTijd om de dag af te gaan ronden. morgen vroeg op.
Kun je zelf een gebakken ei nadoenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn keukenaquarium heeft spiegelglas. Daar ben ik ook heel blij mee. Anders kon ik eten koken zonder mijn inductieplaat aan te zetten.
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor de mindere goden onder ons.
Het reizen en shoppen is niet zo erg. Maar iets simpels als anderhalve meter afstand houden en zo af en toe je handen wassen is al teveel gevraagd voor sommigen helaas.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar 5000 doden wereldwijd per dag momenteel, we zijn er nog niet vanaf jongens en meisjes, iedereen is te snel aan het reizen en shoppen geslagen.
Hulpgoederen?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, pakketje voor Hongarije ook nog de deur uitTijd om de dag af te gaan ronden. morgen vroeg op.
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je zelf een gebakken ei nadoen
Dan had ik als een vis op het droge op mijn keukenvloer naar adem liggen happenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je zelf een gebakken ei nadoen
Ja maar zonder reizen en shoppen is dat tweede weer wat makkelijker te handhaven.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het reizen en shoppen is niet zo erg. Maar iets simpels als anderhalve meter afstand houden en zo af en toe je handen wassen is al teveel gevraagd voor sommigen helaas.
Verzamelalbums ja. Een biljetjesmaat van me woont daar en die gebruikt een goedkoper soort albums die ik nog over had.quote:
je bent toch niet verbaasd?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar 5000 doden wereldwijd per dag momenteel, we zijn er nog niet vanaf jongens en meisjes, iedereen is te snel aan het reizen en shoppen geslagen.
Het aantal besmettingen blijft wereldwijd ook gewoon met de dag harder stijgen, inmiddels zitten al aan de 13 miljoen, in een week of 5 is het zo'n beetje verdubbeld.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
nee dat zou raar zijn. De tweede golf is hier gepland voor eind augustus. Misschien maar vast weer wat pleerollen hoarden binnenkort.quote:
Ja, wel in toeristenmagneten als Amsterdam. Ik kon me in de Eifel prima aan alle regels houden.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar zonder reizen en shoppen is dat tweede weer wat makkelijker te handhaven.
En ik las in de VS iets over 66,000+ nieuwe besmettingen op 1 dag nu.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Terrrrringquote:Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik las in de VS iets over 66,000+ nieuwe besmettingen op 1 dag nu.
Waar woont hij?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzamelalbums ja. Een biljetjesmaat van me woont daar en die gebruikt een goedkoper soort albums die ik nog over had.
ja, het blijft nog steeds versnellen. Alleen niet meer zo hard HIER maar elders. Waar gaat het ophouden? 25 M cases? 50 M? 100 M? 250 M?quote:Op zondag 12 juli 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen blijft wereldwijd ook gewoon met de dag harder stijgen, inmiddels zitten al aan de 13 miljoen, in een week of 5 is het zo'n beetje verdubbeld.
fingers crossedquote:Op zondag 12 juli 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weet ik meer over mijn laptop.. Spannend!
71k vandaagquote:Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wak!quote:Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan heb je nog de niet bijgehouden doden.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zo hard HIER maar elders. Waar gaat het ophouden? 25 M cases? 50 M? 100 M? 250 M? 1 miljoen doden? 2 miljoen? 5 miljoen? Nog meer? Waarschijnlijk nog meer ja.
Ook ja. Elk land registreert het weer andersquote:Op zondag 12 juli 2020 21:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
En dan heb je nog de niet bijgehouden doden.
Ja die zijn over een paar maanden allemaal wel een keer besmet geweest, hopelijk voor hen bouwt het lichaam resistentie op..quote:Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
de russen zijn hun eigen land niet waardquote:Op zondag 12 juli 2020 21:01 schreef crv het volgende:
gaat goed daar in het noorden https://nos.nl/artikel/23(...)noordpoolgebied.html
Waren ook al berichten dat mensen die besmet zijn geweest nauwelijks antilichamen aanmaken waardoor ze na 2 maanden weer net zo vatbaar zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het blijft nog steeds versnellen. Alleen niet meer zo hard HIER maar elders. Waar gaat het ophouden? 25 M cases? 50 M? 100 M? 250 M?1 miljoen doden? 2 miljoen? 5 miljoen? Nog meer? Waarschijnlijk nog meer ja.
Daarover is vandaag ook bekend geworden dat het tegenvalt. Na 1 tot 2 maanden neemt de hoeveelheid antistoffen hard af. Goodbye droomscenario's over groeps-immuniteitquote:Op zondag 12 juli 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn over een paar maanden allemaal wel een keer besmet geweest, hopelijk voor hen bouwt het lichaam resistentie op..
quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren ook al berichten dat mensen die besmet zijn geweest nauwelijks antilichamen aanmaken waardoor ze na 2 maanden weer net zo vatbaar zijn.
quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fake news roepen als je iemand hoort kuchen.
Het is ook kutnieuws of kutnieuws hč.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren ook al berichten dat mensen die besmet zijn geweest nauwelijks antilichamen aanmaken waardoor ze na 2 maanden weer net zo vatbaar zijn.
quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fake news roepen als je iemand hoort kuchen.
De bosbrand om de menselijke aantallen terug te dringen, nature at work.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan staan ze hier op pleintjes te miepen dat het allemaal wel meevalt en dat de overheid zo streng doet boehoe.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het blijft nog steeds versnellen. Alleen niet meer zo hard HIER maar elders. Waar gaat het ophouden? 25 M cases? 50 M? 100 M? 250 M?1 miljoen doden? 2 miljoen? 5 miljoen? Nog meer? Waarschijnlijk nog meer ja.
Nou, dan wordt het wachten op een vaccin.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarover is vandaag ook bekend geworden dat het tegenvalt. Na 1 tot 2 maanden neemt de hoeveelheid antistoffen hard af. Goodbye droomscenario's over groeps-immuniteit
[..]
We hebben wel weer een record verbroken vandaagquote:Op zondag 12 juli 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook kutnieuws of kutnieuws hč.
quote:De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) meldt dat er wereldwijd 230.370 nieuwe besmettingen bij zijn gekomen in de afgelopen 24 uur, het hoogste aantal in een dag. Vooral in de Verenigde Staten, Brazilië, India en Zuid-Afrika kwamen er veel nieuwe besmettingen bij. Alleen in de staat Florida lag het aantal nieuwe covid-besmettingen al op ruim 15.000 (zie de post hieronder).
Het vorige recordaantal werd door de WHO gemeld op vrijdag, toen ging het om 228.102 nieuwe besmettingen.
Wereldwijd zijn bijna 13 miljoen mensen besmet of besmet geweest met het coronavirus. 565.000 mensen overleden aan de gevolgen ervan.
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-in-ziekenhuis.html
Ja dat wordt dan ook lastiger.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het wachten op een vaccin.
Een vaccin wat je elke 2 maanden opnieuw mag gaan inspuiten. Good luck with that.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het wachten op een vaccin.
?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vaccin wat je elke 2 maanden opnieuw mag gaan inspuiten.
rustaghhhquote:Op zondag 12 juli 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Nou we gaan gewoon allemaal dood de komende jaren. Het was leuk zolang het duurde.
De sterksten overleven het wel. Net als vroeger, toen de natuur gewoon z'n werk kon doen.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Nou we gaan gewoon allemaal dood de komende jaren. Het was leuk zolang het duurde.
O dan is het goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De sterksten overleven het wel. Net als vroeger, toen de natuur gewoon z'n werk kon doen.
Vandaag en morgen leven zodat je overmorgen tevreden en voldaan dood kan gaanquote:Op zondag 12 juli 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
FOK!kers ook, want die komen nooit van hun zolderkamerquote:Op zondag 12 juli 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De sterksten overleven het wel. Net als vroeger, toen de natuur gewoon z'n werk kon doen.
Komen ze in je huis je steken ze je en pakken ze al je spullenquote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Echte FOK!kers overleven het sowieso wel want komen toch nooit buiten.
Zijn er straks alleen nog maar een miljoen gezonde sterke mensen over en begint de mensheid weer opnieuw, maar nu slimmer, gezonder en met de kennis die we nu nog ontberen, Humanity 2.0.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee hier.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Is dit het einde van de mensheidKon dat niet een generatie na mij?
Muggen?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komen ze in je huis je steken ze je en pakken ze al je spullen
Ik heb deze zin nu al 5x gelezen maar snap er geen fck van.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komen ze in je huis je steken ze je en pakken ze al je spullen
Interessantquote:Op zondag 12 juli 2020 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 10-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 152 FranticDJ
02 149 Dr_Flash
03 134 haags_kwartiertje
04 129 bitterbal
Ook dat. Moet je voorstellen hoe goed dat voor de wereld zou zijn. Alles georganiseerd door autisten, iedereen zit binnen dus de natuur kan herstellen, geen oorlog want alleen een grote mond online maar niet irlquote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu al 5x gelezen maar snap er geen fck van.
Ik stem voorquote:Op zondag 12 juli 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dat. Moet je voorstellen hoe goed dat voor de wereld zou zijn. Alles georganiseerd door autisten, iedereen zit binnen dus de natuue kan herstellen, geen oorlog want alleen een grote mond online maar niet irl
quote:Op zondag 12 juli 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu al 5x gelezen maar snap er geen fck van.
Wie zorgt er voor kroppen sla en biefstukjes dan?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dat. Moet je voorstellen hoe goed dat voor de wereld zou zijn. Alles georganiseerd door autisten, iedereen zit binnen dus de natuur kan herstellen, geen oorlog want alleen een grote mond online maar niet irl
Picnic toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor kroppen sla en biefstukjes dan?
suikerdonutsquote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
en in florida hoogste aantal van een staat...quote:Op zondag 12 juli 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spreading the diseasequote:Op zondag 12 juli 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Eej dinsdag boodschappen doen in Duitsland.
Daarom doet ie het ook nietquote:Op zondag 12 juli 2020 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar zo knielen met zijn allen is echt next-level cringy.
Je zult de mensen de kost moeten geven die echt zo denkenquote:
Nuilzakn.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 10-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 152 FranticDJ
02 149 Dr_Flash
03 134 haags_kwartiertje
04 129 bitterbal
05 116 Budapestenaar
06 066 Karzai
07 061 UitStraling
08 059 kwiwi
09 053 LTVDK
10 051 Lospedrosa
11 049 crv
12 044 Leonos
13 034 Amarantha
14 033 Bos81
15 030 Zilverberk
16 025 DerRabbit
16 025 IJsdraakje
18 021 CherryLips
19 012 Koen66
19 012 mschol
19 012 Fogel
19 012 Whiskers2009
23 011 EttovanBelgie
23 011 RockNijntje
25 010 moemoe
26 007 liesje1979
27 006 Lenny_Leonard
28 005 JaniesBrownie
29 003 goldfinger1963
29 003 engine
29 003 van_Lamehuizen
29 003 Arch-Indar
33 002 TheVoice4ever
34 001 Pheno
34 001 Goitske
34 001 Gruj0
34 001 Modus
klik hier voor meer stats
Inb4 een nichtje-anekdote.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zult de mensen de kost moeten geven die echt zo denken
Hier staan ze buiten keihard kutmuziek te luisteren.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier achter een lachgasfeestje
dat hebben ze ook aan jaquote:Op zondag 12 juli 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier staan ze buiten keihard kutmuziek te luisteren.
Lachen.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier achter een lachgasfeestje
Minder Jensen kijken en meer zelf nadenken Los.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Er komt een zooitje Corona nieuws uit de pers wat puur propoganda is om ons weer in lijn te krijgen met de regels.
Maar uiteindelijk is er geen fuck aan de hand.
Dus ga ajb naar buiten en doe wat met je leven!
Jensen is dat nog op TV dan?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minder Jensen kijken en meer zelf nadenken Los.
Ola!quote:
You are either with us, or against usquote:Op zondag 12 juli 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zult de mensen de kost moeten geven die echt zo denken
Oké Ab.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jensen is dat nog op TV dan?
Ik kijk geen nieuws hierover behalve wetenschappelijke rapporten en feiten en ik kom tot deze conclusie dus dan is het goed.
Dat is mooi op tijd. Trusten!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens, ik ga zoetje aan mijn bedje opzoeken. >10k stappen nu, ik vind het wel weer mooi geweest. Houdoe allen
Dat is de bijnaam van je Fle/ashlight?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens, ik ga zoetje aan mijn bedje opzoeken. >10k stappen nu, ik vind het wel weer mooi geweest. Houdoe allen
Lolquote:Op zondag 12 juli 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam van je Fle/ashlight?
Lijsttrekker?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
hoe noem je de hopman/moeder overste van een politieke partij?
#brainfart
Prins carnavalquote:Op zondag 12 juli 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik houd het bij moeder hopman overste
* FranticDJ wandelt zo naar de uitkijktoren.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Te veel lichtvervuiling hier. En ga niet in m'n eentje in het donker de hei op
In t noorden naar t schijnt.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh misschien ga ik wel even buiten kijken.
Zat foto’s van de afgelopen dagen gezien hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Is het om 11 uur wel al donker genoeg? En van welke kant naar welke kant gaat ie?
Kan ik niet zien danquote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
23:37 noord noord west onder de ster Capello.
sjieke luchtquote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
3,2 km
Was lekker buiten![]()
[ afbeelding ]
Capello is geen sterquote:Op zondag 12 juli 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
23:37 noord noord west onder de ster Capello.
Ooit een dropping gedaan op de heide tijdens schoolkamp. Van sommige leerlingen is nooit meer wat vernomenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Te veel lichtvervuiling hier. En ga niet in m'n eentje in het donker de hei op
RIPquote:Op zondag 12 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit een dropping gedaan op de heide tijdens schoolkamp. Van sommige leerlingen is nooit meer wat vernomen
Mooie plaat.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
3,2 km
Was lekker buiten![]()
[ afbeelding ]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik zit ondertussen in de uitkijktoren
je moet ze ook niet vanuit een vliegtuig op de heide droppenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit een dropping gedaan op de heide tijdens schoolkamp. Van sommige leerlingen is nooit meer wat vernomen
een toren. waarvan je kan uit kijkenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een toren. waarvan je kan uit kijken
Geen storende elementen?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ze ook niet vanuit een vliegtuig op de heide droppen
floaters.. m'n jong... floaters..quote:Op zondag 12 juli 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De Argentijnse methode is beter. Gewoon boven zee het luik open
paradise by the dashboard light niveau?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Wat is El Condor Pasa van Simon and Garfunkel een dráák van een nummer joh
![]()
Ja, ik maak er net pas kennis mee. Vreselijk nummer
@gianni61quote:Op zondag 12 juli 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is toch Limburgs, @:tamieke ?
Een heel piep klein dingetje maar klein genoeg om het toch een mooie foto te vinden. Anders zou ik die post gewoon genegeerd hebben.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen storende elementen?
Die auto’s op de kade storen mij. Maar als ik die buiten beeld houd, wordt het een rare foto.
Zet maar aan, erger dan dat. Tevens continu visuals van een schuddend bakje met wat kleingeld erin, want klinkt als draaiorgelquote:Op zondag 12 juli 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paradise by the dashboard light niveau?
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zet maar aan, erger dan dat. Tevens continu visuals van een schuddend bakje met wat kleingeld erin, want klinkt als draaiorgel
Dat fluitje.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Wat is El Condor Pasa van Simon and Garfunkel een dráák van een nummer joh
![]()
Ja, ik maak er net pas kennis mee. Vreselijk nummer
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een heel piep klein dingetje maar klein genoeg om het toch een mooie foto te vinden. Anders zou ik die post gewoon genegeerd hebben.![]()
Die auto's vind ik wel goed, dat je soort van beide kades ziet. Dat hele kleine randje huizen en die paal echt helemaal links zijn een klein beetje storend. Die hadden of net wat ruimer gekund zodat je beter ziet wat het is, of eraf gelaten. Maar zoals ik al zei niet echt storend,
Nu even naar kantoor?quote:Op zondag 12 juli 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een gladiool. Iets vergeten te doen wat alleen vanaf mijn werklaptop kan en die staat uiteraard op mijn werk. Doei uitslapen morgen.
Moordneigingen krijg ik ervanquote:
Het stukje polder trekt me niet heel erg nu en auto is geen optie, want biertje.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het stukje polder trekt me niet heel erg nu en auto is geen optie, want biertje.
Maar je kan toch een klein beetje croppen? Doe ik ook regelmatig en vind ik geen vals spelen ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
EensDeze foto is een beetje ingezoomd en dat heb ik over het hoofd gezien.
Ik neem deze foto vanaf een brug en ik probeer al tijden de perfecte foto te maken, maar het lukt me niet om alles erop te krijgen zoals ik wil
Buda, magyaraanse heldquote:Op zondag 12 juli 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
EensDeze foto is een beetje ingezoomd en dat heb ik over het hoofd gezien.
Ik neem deze foto vanaf een brug en ik probeer al tijden de perfecte foto te maken, maar het lukt me niet om alles erop te krijgen zoals ik wil
Ik ben er oostindisch doof voor geloof ik. Zo vaak gehoord.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Moordneigingen krijg ik ervan![]()
En dat na één keer luisteren![]()
Dark trouwens vannacht uitgekeken. Goed einde
Fantastisch jaquote:Op zondag 12 juli 2020 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn topic waar hij post wat hij in het buitenland eet is helemaal hendig sjiek
Mja, ik denk dat ik de haven zou moeten verbouwen om het gewenste plaatje te krijgenquote:Op zondag 12 juli 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je kan toch een klein beetje croppen? Doe ik ook regelmatig en vind ik geen vals spelen ofzo.
Ik vond het echt oprecht goed gedaan allemaalquote:Op zondag 12 juli 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er oostindisch doof voor geloof ik. Zo vaak gehoord.![]()
En echt he! Dan snap je vast wel waarom ik gewoon maar helemaal niets meer zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |