quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net echt de meest irritante treinreis ooit gehad. Achter mij iemand die fucking op speaker aan het bellen was en voor mij iemand die het nodig vond om de hele trein mee te laten luisteren met zijn muziek.
en dan zeg je er niet wat van?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net echt de meest irritante treinreis ooit gehad. Achter mij iemand die fucking op speaker aan het bellen was en voor mij iemand die het nodig vond om de hele trein mee te laten luisteren met zijn muziek.
Dan was ik ergens anders gaan zittenquote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoef de trein dus niet te missen.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag geen conducteur en dacht ja bemoei mij er maar niet mee en die van de muziek waren meerdere jongens en wou geen ruzie ofzo.quote:
Ik vind het normaal niet erg maar wel als mensen zich asociaal gedragen in de trein.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef de trein dus niet te missen.
Teveel moeite haha.quote:
Hehequote:Op zondag 12 juli 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eindelijk Lidl sokken. Mijn leven is nu compleet.
Ik heb een flink stuk gewandeldquote:Op zondag 12 juli 2020 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Stukje gewandeld vanmiddag. Verder niet zoveel gedaan
Zit de halve Noordzee weer in je buikje?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit de halve Noordzee weer in je buikje?
Dan kan iedereen weer veilig over straatquote:
Dat zie ik hier ook. Gisteren zaten mensen hutjemutje op de terrassen. Ik wist niet wat ik zag. Ik snap niet dat mensen zo willen zitten. En ik begrijp niet waarom de politie hier niet tegen optreedt. En aangezien je op verschillende plekken in Europa nieuw pieken ziet ontstaan, is het gewoon wachten op die tweede golfquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)er-bestaat~b3778b86/
Godver he.
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxxquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver he.
We gaan het wel weer merken binnenkort als de maatregelen weer moeten worden aangescherpt omdat er weer een stijging is. Ergens verbaasd het me dat de mens als soort het al zo lang volhoudtquote:Op zondag 12 juli 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver he.
Zoals ze in dat artikel al zeggen, gewoon te weinig personeel:quote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zie ik hier ook. Gisteren zaten mensen hutjemutje op de terrassen. Ik wist niet wat ik zag. Ik snap niet dat mensen zo willen zitten. En ik begrijp niet waarom de politie hier niet tegen optreedt. En aangezien je op verschillende plekken in Europa nieuw pieken ziet ontstaan, is het gewoon wachten op die tweede golf
Echt, mensen zijn debielen
quote:Tegen de anderhalve metermaatregel treden ze niet op. “Dat is niet te handhaven. We zijn maar met zijn tienen,” zegt zijn collega.
Lekker in de rij voor een goedekope shitwinkel uit de UKquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxx
Dat is Amsterdam en dat gaat over mensen die lopen over de Wallen. Maar je kunt wel een horecaondernemer aanspreken die zijn tafeltjes en stoeltjes net als andere jaren hutjemutje neerkwakt op een plein.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ze in dat artikel al zeggen, gewoon te weinig personeel:
[..]
Is al weken zoquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanmiddag in DH eik ook weer vrijwel net zo druk als een normale zondag. Sommige winkels hebben nog wel een max bezoekers maar verder vrij weinig te zien. De langste rij stond voor TK Maxx
Krijg het gevoel dat het gewoon overal niet zo serieus meer wordt genomen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam en dat gaat over mensen die lopen over de Wallen. Maar je kunt wel een horecaondernemer aanspreken die zijn tafeltjes en stoeltjes net als andere jaren hutjemutje neerkwakt op een plein.
M.U.S.T. B.U.Y. M.O.R.E. U.S.E.L.E.S.S. C.R.A.P.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in de rij voor een goedekope shitwinkel uit de UK
Ja tonnetje rond nuquote:Op zondag 12 juli 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan iedereen weer veilig over straat
Er is vandaag al een stijgingquote:Op zondag 12 juli 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan het wel weer merken binnenkort als de maatregelen weer moeten worden aangescherpt omdat er weer een stijging is. Ergens verbaasd het me dat de mens als soort het al zo lang volhoudt
Nee ik doe het nietquote:
Nee, dat klopt. Ik smeer me rot met die handgel, hou keurig afstand en volg alle maatregelen die er te bedenken zijn. Maar die extraverte debielen die zo nodig om de nek bij anderen moeten hangen want zo gezellig en het leven moet toch vooral doorgaan rommelen iedereen een tweede golf inquote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat het gewoon overal niet zo serieus meer wordt genomen.
Ja, daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
M.U.S.T. B.U.Y. M.O.R.E. U.S.E.L.E.S.S. C.R.A.P.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |