Die laatste heb ik ook op mijn lijst staan. Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
Net uit:[ afbeelding ]. Erg heftig, indrukwekkend verhaal.
Nu nog aan het lezen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Mooi moment nuquote:
Gaat daar die nieuw LSRF movie over? Ik zag deze vanavond in mijn Youtube lijst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi moment nuTour komt er langs en Laurens ten Dam heeft er net een road movie/docu over gemaakt.
Yesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat daar die nieuw LSRF movie over? Ik zag deze vanavond in mijn Youtube lijst.
1Q84quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:35 schreef Kanaroe het volgende:
De Heilige Rita van Tommy Wieringa, leest meteen lekker weg.
Hierna nog een Karin Fossum voor de ontspanning en dáárna ga ik aan 1q84 van Murakami beginnen
quote:West Berlin, October 1979. Helen Abell is a young American, employed by the CIA to oversee a number of safe houses. She arrives in Berlin, expecting excitement and intrigue, and is disappointed to find the city a Cold War backwater. But one night, during a routine house inspection, she stumbles upon two dark but very different secrets. If made public, they could damage the careers of high-ranking people with powerful ambitions. But Helen decides that the price of silence might be costlier still, so she covertly works to reveal the truth even as she risks her career. Maryland, August 2014. In a small farming town, a young man called Willard Shoat gets up one night and shoots his parents while they are sleeping. His sister Anna hires a private investigator to help her understand her brother's motives. As they delve into the events leading up to her parents' deaths, Anna uncovers some startling secrets from her mother's past...
Heb dat boek ooit gelezen en vond er weinig aan geloof ik. Op wat uitzonderingen na ben ik geen liefhebber van Nederlandse auteurs.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:50 schreef Fok-it het volgende:
Voor het eerst Tirza aan het lezen, 40 pagina's onderweg. Ben ik de enige of is de hoofdpersoon de meest ruggengraatloze idioot waar je een relatie mee kan hebben?
Nou ja. Ik lees dus ook nauwelijks Nederlandse literatuur maar vond dat ik wel weer eens een grote geprezen naam kon lezen.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb dat boek ooit gelezen en vond er weinig aan geloof ik. Op wat uitzonderingen na ben ik geen liefhebber van Nederlandse auteurs.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Ik lees dus ook nauwelijks Nederlandse literatuur maar vond dat ik wel weer eens een grote geprezen naam kon lezen.
Maar ik ben er ook niet verzot op hoor. De aanslag vond ik saai. Ontdekking van de hemel kwam ik niet doorheen. Heb Het Diner van Koch wel gelezen wat vermakelijk was maar niet meer dan dat. Vond Grand Hotel Europa wel een goed boekquote:
Ken je Esther J. Ending of Hanna Bervoets? Dat zijn wel leuke Nederlandse schrijfsters. En Connie Palmen natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik ben er ook niet verzot op hoor. De aanslag vond ik saai. Ontdekking van de hemel kwam ik niet doorheen. Heb Het Diner van Koch wel gelezen wat vermakelijk was maar niet meer dan dat. Vond Grand Hotel Europa wel een goed boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |