abonnement bol.com Coolblue
pi_201601268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:38 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]
Ik ken ‘m ook nog uit mijn hoofd O+ Een flinke stap verder qua inhoud en detail is deze, nu favoriet hier in huis: https://www.bruna.nl/boek(...)qEAAYAyAAEgJ0NvD_BwE
Eveneens gereserveerd, merci! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:29:34 #227
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201603645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:38 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]
Ik ken ‘m ook nog uit mijn hoofd O+ Een flinke stap verder qua inhoud en detail is deze, nu favoriet hier in huis: https://www.bruna.nl/boek(...)qEAAYAyAAEgJ0NvD_BwE
De andere twee delen uit deze serie zijn ook de moeite waard!
pi_201605004
O, wat een fijne tips! Heb net het Soepzootje en een Willewete boek over dino's gereserveerd bij de bieb.
pi_201661872
De Kinderboekenweek is vandaag gestart dus hier zijn we traditie getrouw naar de (Kinder)boekenwinkel geweest.
De oudste van 8 (bijna 9) heeft Harry Potter uitgekozen en de jongste van 7 is voor de nieuwste Fantasia gegaan van Geronimo Stilton
  woensdag 6 oktober 2021 @ 19:07:44 #230
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201661958
Leuk @Goitske ! Ik ben benieuwd wat de rest haalt voor Kinderboekenweek.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201661978
Bas krijgt van oma altijd boeken in de Kinderboekenweek. Dit jaar de gruffalo en de spin die het te druk had. Hij heeft ze vandaag 'samen' met oma uitgezocht
pi_201661993
Wij weten nog niet wat we gaan halen voor de Kinderboekenweek.

Ik ga morgen wel in het kader van de Kinderboekenweek voorlezen in de klas van Simon. De hele week en ook volgende week mogen ouders af en toe komen voorlezen.
pi_201662781
De Bruna heeft trouwens een actie, als je jouw Bruna-aankoopbon van een boek tijdens de Kinderboekenweek inlevert bij school, krijgen zij 20% daarvan als waardebon om voor de schoolbieb boeken uit te zoeken.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_201662886
Wij gingen vandaag ook naar de boekenwinkel, de kaptein in zn brandweerpak want hij mocht verkleed als " worden wat je wilt" op school O+

Hij koos zelf een verhalenboek van Thomas de trein en we hebben ook het themaboek "dromer" erbij gekocht :Y die laatste heeft mooie platen, maar vind t verhaal zelf niet zo lekker lopen/voorlezen helaas -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door littledrummergirl op 06-10-2021 20:45:07 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201663442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:07 schreef Lemijn het volgende:
Leuk @:Goitske ! Ik ben benieuwd wat de rest haalt voor Kinderboekenweek.
Ik kan nog niet kiezen. Ik heb het idee dat prentenboeken veel langer meegaan dan leesboeken. Als in: die lees je regelmatig nog een keer en bij leesboeken moet je wel een heel tof verhaal treffen om het nog eens te willen lezen.
J zou bijv heel blij worden van het nieuwste Dolfje weerwolfje boek, maar dat wordt dan 1 of 2x gelezen en dan is het dat. En informatieve boeken hebben we al best wat.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:46:29 #236
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201663623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:36 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ik kan nog niet kiezen. Ik heb het idee dat prentenboeken veel langer meegaan dan leesboeken. Als in: die lees je regelmatig nog een keer en bij leesboeken moet je wel een heel tof verhaal treffen om het nog eens te willen lezen.
J zou bijv heel blij worden van het nieuwste Dolfje weerwolfje boek, maar dat wordt dan 1 of 2x gelezen en dan is het dat. En informatieve boeken hebben we al best wat.
Waar, maar toch vond ik het als kind altijd wel heel tof als ik een boek mocht uitzoeken. In mijn herinnering kreeg ik er elk jaar 3: Kinderboekenweek, sinterklaas en verjaardag. De rest kwam van de bieb.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201664351
quote:

[..]
Wij hebben bijna alle boeken van De Waanzinnige Boomhut in huis en die worden hier maandelijks 2x gelezen. Vervolgens halen we ze in het Engels van de bieb en dan wordt er vergeleken.
pi_201664359
Wij gaan binnenkort ook naar de boekenwinkel om weer een boek uit te zoeken. Ik houd van Kinderboekenweek O+
pi_201683072
Ik ging vandaag ook naar de boekenwinkel met F., er moeten nog flink wat boeken aangeschaft worden voor de kast (ik ben logopedist en kinderboeken zijn mijn lust en leven, haha). Ik heb weer een editie van 'De mooiste vis van de zee' gekocht. :)
pi_201683538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Wij hebben bijna alle boeken van De Waanzinnige Boomhut in huis en die worden hier maandelijks 2x gelezen. Vervolgens halen we ze in het Engels van de bieb en dan wordt er vergeleken.
Goede tip. Ik denk dat ik deel 1 ga kopen. Die leg ik dan aan de kant voor december, dan krijgt J altijd een boek. Zorg ik gewoon dat we niet aan die serie beginnen voor die tijd :+
Zojuist in de bieb Maanrovers van Dolfje weerwolfje gehaald, dan heeft hij straks de hele serie uit.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:13:15 #241
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201684610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:21 schreef Hupje het volgende:

[..]
Goede tip. Ik denk dat ik deel 1 ga kopen. Die leg ik dan aan de kant voor december, dan krijgt J altijd een boek. Zorg ik gewoon dat we niet aan die serie beginnen voor die tijd :+
Zojuist in de bieb Maanrovers van Dolfje weerwolfje gehaald, dan heeft hij straks de hele serie uit.
D'r is nu een paperback versie van deel 1 en 2 in 1 boek verkrijgbaar, daarvoor zou ik gaan 😉
pi_201684770
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]
D'r is nu een paperback versie van deel 1 en 2 in 1 boek verkrijgbaar, daarvoor zou ik gaan 😉
Bedankt voor de tip!
pi_201688100
quote:

[..]
Hier kijken ze niet meer om naar de prentenboeken, de jongste van 7 heel soms nog.
De gorgels hebben we beide delen al 3x gelezen. Geronimo Stilton Fantasia boeken zullen vast ook vaker gelezen worden en Harry Potter denk ik ook wel
pi_201688136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Dagboek van een loser doet het hier ook heel goed
pi_201688898
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:14 schreef Goitske het volgende:

[..]
Hier kijken ze niet meer om naar de prentenboeken, de jongste van 7 heel soms nog.
De gorgels hebben we beide delen al 3x gelezen. Geronimo Stilton Fantasia boeken zullen vast ook vaker gelezen worden en Harry Potter denk ik ook wel
Ik bedoelde vooral dat de prentenboeken in de afgelopen jaren veel zijn gelezen. Sommige wel elke maand opnieuw. Dat zie ik niet gebeuren met een leesboek. In ieder geval niet de leesboeken waar J nu aan toe is.
pi_201689493
Oudste van 8 koos het boek de zoete zusjes gaan op vakantie, de andete twee heeft ze ook en ze leest de boeken echt helemaal stuk.
Ze is toen ze kleine was lid geweest van de disney boekenclub, zo jammer dat dat is gestopt want die boekjes vind ze ook leuk en makkelijk om voor het slapen gaan te lezen.
Verder leest ze graag dagboek van een muts, sluit nog niet helemaal aan in haar wereld maar ze komt het wel vragen als ze iets niet snapt in het boek.

De tweeling van bijna 3 kozen allebei een boekje van bumba. Vooral de flapjes boeken zijn een hit momenteel.
pi_201693696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ging vandaag ook naar de boekenwinkel met F., er moeten nog flink wat boeken aangeschaft worden voor de kast (ik ben logopedist en kinderboeken zijn mijn lust en leven, haha). Ik heb weer een editie van 'De mooiste vis van de zee' gekocht. :)
Mijn liefde voor kinderboeken begon ook toen ik logopedie studeerde. Kinderen begonnen dus al met een flinke verzameling. O+
pi_201695172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ik bedoelde vooral dat de prentenboeken in de afgelopen jaren veel zijn gelezen. Sommige wel elke maand opnieuw. Dat zie ik niet gebeuren met een leesboek. In ieder geval niet de leesboeken waar J nu aan toe is.
Nou bij ons de gorgels al meerdere keren voor gelezen, nu ze zelf lezen pakken ze die nog steeds
  Manager PR / Moderator woensdag 17 november 2021 @ 02:07:54 #249
269689 crew  Viv
pi_202213593
Wat zijn aanraders / must haves op het gebied van kinderboeken die over Sinterklaas gaan? <O) 8}
pi_202214092
Dag sinterklaasje, van Jacques vriens en dagmar stam vinden ze hier altijd leuk (alles van dergelijke kleuterboeken btw, zij hebben ook een kerstboek en ik dacht ook een paasboek, over dezelfde kinderen). Zijn herkenbare voorleesboeken voor kleuters (mijn groep 3-er vind ze ook nog erg leuk).

De gratis jaarlijkse Sint boeken bij de supermarkt vinden ze leuk om hier zelf te ‘lezen’. Qua tekeningen vaak mooi, maar het verhaal is imo meestal wat ondermaats, heb je hem een keer gelezen ben je er wel klaar mee. Duidelijk geschreven door bn-ers, geen schrijvers.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸&gt;&lt;(((&gt;
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')