Eveneens gereserveerd, merci!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:38 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ken ‘m ook nog uit mijn hoofdEen flinke stap verder qua inhoud en detail is deze, nu favoriet hier in huis: https://www.bruna.nl/boek(...)qEAAYAyAAEgJ0NvD_BwE
De andere twee delen uit deze serie zijn ook de moeite waard!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:38 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik ken ‘m ook nog uit mijn hoofdEen flinke stap verder qua inhoud en detail is deze, nu favoriet hier in huis: https://www.bruna.nl/boek(...)qEAAYAyAAEgJ0NvD_BwE
Ik kan nog niet kiezen. Ik heb het idee dat prentenboeken veel langer meegaan dan leesboeken. Als in: die lees je regelmatig nog een keer en bij leesboeken moet je wel een heel tof verhaal treffen om het nog eens te willen lezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:07 schreef Lemijn het volgende:
Leuk @:Goitske ! Ik ben benieuwd wat de rest haalt voor Kinderboekenweek.
Waar, maar toch vond ik het als kind altijd wel heel tof als ik een boek mocht uitzoeken. In mijn herinnering kreeg ik er elk jaar 3: Kinderboekenweek, sinterklaas en verjaardag. De rest kwam van de bieb.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik kan nog niet kiezen. Ik heb het idee dat prentenboeken veel langer meegaan dan leesboeken. Als in: die lees je regelmatig nog een keer en bij leesboeken moet je wel een heel tof verhaal treffen om het nog eens te willen lezen.
J zou bijv heel blij worden van het nieuwste Dolfje weerwolfje boek, maar dat wordt dan 1 of 2x gelezen en dan is het dat. En informatieve boeken hebben we al best wat.
Wij hebben bijna alle boeken van De Waanzinnige Boomhut in huis en die worden hier maandelijks 2x gelezen. Vervolgens halen we ze in het Engels van de bieb en dan wordt er vergeleken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik kan nog niet kiezen. Ik heb het idee dat prentenboeken veel langer meegaan dan leesboeken. Als in: die lees je regelmatig nog een keer en bij leesboeken moet je wel een heel tof verhaal treffen om het nog eens te willen lezen.
J zou bijv heel blij worden van het nieuwste Dolfje weerwolfje boek, maar dat wordt dan 1 of 2x gelezen en dan is het dat. En informatieve boeken hebben we al best wat.
Goede tip. Ik denk dat ik deel 1 ga kopen. Die leg ik dan aan de kant voor december, dan krijgt J altijd een boek. Zorg ik gewoon dat we niet aan die serie beginnen voor die tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben bijna alle boeken van De Waanzinnige Boomhut in huis en die worden hier maandelijks 2x gelezen. Vervolgens halen we ze in het Engels van de bieb en dan wordt er vergeleken.
D'r is nu een paperback versie van deel 1 en 2 in 1 boek verkrijgbaar, daarvoor zou ik gaan 😉quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:21 schreef Hupje het volgende:
[..]
Goede tip. Ik denk dat ik deel 1 ga kopen. Die leg ik dan aan de kant voor december, dan krijgt J altijd een boek. Zorg ik gewoon dat we niet aan die serie beginnen voor die tijd![]()
Zojuist in de bieb Maanrovers van Dolfje weerwolfje gehaald, dan heeft hij straks de hele serie uit.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
D'r is nu een paperback versie van deel 1 en 2 in 1 boek verkrijgbaar, daarvoor zou ik gaan 😉
Hier kijken ze niet meer om naar de prentenboeken, de jongste van 7 heel soms nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dagboek van een loser doet het hier ook heel goedquote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben bijna alle boeken van De Waanzinnige Boomhut in huis en die worden hier maandelijks 2x gelezen. Vervolgens halen we ze in het Engels van de bieb en dan wordt er vergeleken.
Ik bedoelde vooral dat de prentenboeken in de afgelopen jaren veel zijn gelezen. Sommige wel elke maand opnieuw. Dat zie ik niet gebeuren met een leesboek. In ieder geval niet de leesboeken waar J nu aan toe is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hier kijken ze niet meer om naar de prentenboeken, de jongste van 7 heel soms nog.
De gorgels hebben we beide delen al 3x gelezen. Geronimo Stilton Fantasia boeken zullen vast ook vaker gelezen worden en Harry Potter denk ik ook wel
Mijn liefde voor kinderboeken begon ook toen ik logopedie studeerde. Kinderen begonnen dus al met een flinke verzameling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ging vandaag ook naar de boekenwinkel met F., er moeten nog flink wat boeken aangeschaft worden voor de kast (ik ben logopedist en kinderboeken zijn mijn lust en leven, haha). Ik heb weer een editie van 'De mooiste vis van de zee' gekocht.
Nou bij ons de gorgels al meerdere keren voor gelezen, nu ze zelf lezen pakken ze die nog steedsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de prentenboeken in de afgelopen jaren veel zijn gelezen. Sommige wel elke maand opnieuw. Dat zie ik niet gebeuren met een leesboek. In ieder geval niet de leesboeken waar J nu aan toe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |