Superjuffie heb ik al drie exemplaren gekocht :-Dquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef FlyingFish het volgende:
Morgen start de 'geefeenboekcadeau' actie weer. Dit jaar met Superjuffie voor ¤2,99. Erg leuk boek, mijn kinderen hebben er van genoten, net als van de andere (vrijwel losstaande) boeken in de serie.
[ afbeelding ]
Welk boek heb je uiteindelijk voorgelezen Tink?
Klinkt leuk, ik ga hem zoeken bij de bieb.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:27 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had een tijd geleden ergens een tip voor ‘rekenen voor je leven’ gelezen en in de bieb gereserveerd. Zoon is er maandag in begonnen en is nu al halverwege, en vind het heel interessant.
Welke leeftijd? Klassiekers als oorlogsgeheimen, oorlogswinter en Boris zijn altijd goed,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:56 schreef Hupje het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ik ga hem zoeken bij de bieb.
Heeft iemand nog een aanbeveling voor een (B)boek over oorlog? Kind heeft dat thema in de klas en mag een eigen boek over dat thema kiezen om te lezen.
Mijn zesjarige vindt de Mus en Kapitein Kwaadbaard serie erg leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke, grappige of beetje spannende boeken voor een 8jarige jongen?
Boeken die hij al gelezen heeft en erg leuk vond:
- Dolfje Weerwolfje (bijna alles gelezen)
- Serie van de Magische Bieb
- Serie van Julius Zebra
- Serie van De Waanzinnige Boomhut
- Boeken van Geronimo Stilton
- Dogman
Boeken waarin alleen maar woorden en geen plaatjes staan, wil hij (nog) niet lezen![]()
We zijn bijna door de Waanzinnige Boomhut heen en wil alvast wat inspiratie opdoen.
De piraten van hiernaast en De Ninja's van de overkant vond mijn zoon allebei wel leuk. Zijn boeken van Reggie Nausquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke, grappige of beetje spannende boeken voor een 8jarige jongen?
- Serie van Julius Zebra
- Dogman
Boeken waarin alleen maar woorden en geen plaatjes staan, wil hij (nog) niet lezen![]()
We zijn bijna door de Waanzinnige Boomhut heen en wil alvast wat inspiratie opdoen.
Timo en de oppasninja!quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
- Serie van Julius Zebra
- Dogman
Voor in de toekomst kan ik je school van de magische dieren aanraden, die vonden al mijn kinderen geweldig rond 7/8 jaar (laatste deel wordt nu gelezen). Maar dat is vrijwel alleen tekst.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
- Serie van Julius Zebra
- Dogman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |