Leuk!! Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Da's helemaal mooi! Wij hebben met moeite 1 naam kunnen verzinnen, dus daar blijft het ook bij. Onze dochter heeft er ook eentje.
Het is een Engelse naam en dat is best verbazingwekkend, want ik vind Engelse namen over het algemeen niet zo super.

Oh, ik was het al helemaal vergeten. Na de geboorte van de 2e waren mijn ouders een week bij ons in huis, en dat was hemels. Er was entertainment voor de oudste, alles was gewassen en gestreken en schoon, etc. Je lege wasmand deed het me herinneren. Het huishouden vond ik niet eens het belangrijkste, maar vooral de entertainment voor de oudste, waardoor wij ons echt ongestoord op baby konden focussen was heerlijk....quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:52 schreef Aure het volgende:
De wasmand was ook gewoon leeg toen ze weg wasdat was ook meteen de laatste lege wasmand

Wat fijn! Wij zijn er ook helemaal uit, ook qua tweede naamquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja, dochter van collega woont in Spanje en daar hebben ze nog nooit van kraamzorg gehoord. Maar daar is het gebruikelijk dat familie elkaar helpt.
Kraamzorg is hier wel ontzettend welkom, al is het alleen maar omdat ik er maandelijks een flinke duit voor neerleg![]()
Hallelujah, we hebben een naam!

Ik belde laatst met mijn zorgverzekering om het kraampakket aan te vragen en daar vroegen ze ook weer om de kraamzorg, die zouden ook weer contact met hen opnemen. Verder heb ik niks meer gehad (behalve dus de bevestiging) dus kan me goed voorstellen dat je dan twijfelt over je aanmeldingquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Da's wel een goeie van de mail Majo. Ik heb al verschillende mails van de kraamorganisatie gehad omtrent corona.

Ik zou maandag even bellen naar de kraamorganisatie die je op het oog hebt. Kans is dat er wat organisaties vol zullen zitten, maar ik denk dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:26 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo, ik kan zelfs geen bevestigingsmail vinden..!

Ik was echt bang dat wij mijn schoonmoeder ook voor een maand over de vloer zouden krijgen, maar gelukkig blijft ze 'maar' 2 weken. Lijkt me lang zatquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:03 schreef MaJo het volgende:
Over familie gesproken: mijn Marokkaanse collega krijgt dan altijd haar schoonfamilie voor een maand op bezoek. En niet dat die dan helpen hè

Ik zou 2 weken al niet trekken. Vooral die eerste tijd wil ik echt niemand (continu) in m’n huis.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was echt bang dat wij mijn schoonmoeder ook voor een maand over de vloer zouden krijgen, maar gelukkig blijft ze 'maar' 2 weken. Lijkt me lang zat.

Betreffende oma woont ook ver.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
We gaan zien hoe ik het ga trekken.. Ze moet van verder komen dus vandaar dat ze redelijk lang blijft, maar langer dan 2 weken wordt het sowieso niet.

Misschien was mijn post in jouw geval wat kort door de bochtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ach, iedereen is anders. Misschien vind ik het wel gezellig en we kunnen de hulp waarschijnlijk goed gebruiken. Langer dan 2 weken blijft ze sowieso niet, en we hebben het er wel over gehad, het is niet zo dat ze onaangekondigd even 2 weken blijft.
En als ik haar zat ben is het hier ruim genoeg om haar 2 weken (vrijwel) niet te zien.

Je kan ze ook nu even testen?quote:Op zondag 12 juli 2020 09:17 schreef Miezziej het volgende:
Goede, aankomende week telefonische intake dus dan kan ik het meteen vragen![]()
Meteen even opschrijven anders vergeet ik het weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |