Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh neeWaarom zou ik dat hebben?
Gewoon in stukjes hakken en wat teveel is invriezenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
Ligt dat niet zwaar op de maag, mod in ei gebakken?
Nee, zo precies is het ook weer niet. Gemiddeld gaat er hier een doosje met 6 eitjes doorheen. Maar ik raak ze ook weleens een paar weken niet aanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.
En Haagsie probeerde je nog wel te helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik was intussen aan die course begonnen
Verkeerde account, Bitterbalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in stukjes hakken en wat teveel is invriezen
Zachtgekooktquote:
Ja ik zag het. Haagsiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Haagsie probeerde je nog wel te helpen.
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfdequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.
Even het kopje eraf tikkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben idd wel een zachtgekookt ei
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil etenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfde
Buda eet patat op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfde
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil eten
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil eten
Vaak wel, maar niet altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?
Ik had ooit schoonouders waarbij vrijdag inderdaad patatdag was. Nou dan ging er toch een berg aan gefrituurd spul doorheen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?
Bij biefstuk denk ik vaak aan een kutquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.
Ik probeer altijd wel voordat ik naar de winkel ga te bedenken wat ik wil eten, anders word ik gek van de keuzemogelijkheid en loop ik zo doelloos rond. Maar ik doe wel elke dag boodschappen voor de avond.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.
Snel nieuwe vriendin zoeken dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij biefstuk denk ik vaak aan een kut
Laat me raden.. Perzikken? Donuts? Meloenen? Bloemkolen? Courgette? Komkommer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, heeeeeeeeel soms haal ik al wat voor de volgende dag want dan denk ik hmzzz druk dagje en dan heb ik alvast wat maar daar komt meestal dan weer niets van de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel voordat ik naar de winkel ga te bedenken wat ik wil eten, anders word ik gek van de keuzemogelijkheid en loop ik zo doelloos rond. Maar ik doe wel elke dag boodschappen voor de avond.
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.quote:
Ja dat je denkt, fuck hoe kon ik gister nou denken dat ik hier vandaag zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, heeeeeeeeel soms haal ik al wat voor de volgende dag want dan denk ik hmzzz druk dagje en dan heb ik alvast wat maar daar komt meestal dan weer niets van de volgende dag.
Je verward me met wat oversekste puberale users hierquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden.. Perzikken? Donuts? Meloenen? Bloemkolen? Courgette? Komkommer?
* rolt ogen uit oogkas *quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.
Nog niet eens, ze zal wel weer onbeschrijfelijk lang en vies op het toilet hebben gezeten waardoor het lijkt alsof ze honger heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.
Vergeet je ze niet op te rapen en weer terug te stoppen.quote:
Door je leeftijd?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan me echt niet langer dan 1 minuut contentreren op zo'n stompzinnige course
Maar tonijn is smerigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Proteineshakes zijn ook eigenlijk niet nodig, een gewoon eetpatroon bevat genoeg eiwit.
Tenzij je de steroidopgepompte mannetjes van de sportschool gelooft, dan moet je echt veel ei, tonijn en shakes eten. Die shakes kunnen ze leveren hoor, en die heb je echt nodig.![]()
![]()
Kan ze niet meer vindenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet je ze niet op te rapen en weer terug te stoppen.
ja dan sta je altijd eerst drie kwartier voor de deur te posten tot er een lekker wijf naar binnen gaat he. Ik zie je weleens staan daar naast de daklozenkrantverkoper inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
goorlapquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vanavond pizza tonijn eten.
Ja dan had je ze er ook niet uit moeten laten rollenquote:
Bitterbal had nog een reservepaar in haar hoofdencollectie, die heb ik maar gepakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan had je ze er ook niet uit moeten laten rollen
Ook lekker maar mag niet meer eten bestellen deze maand dus heb gewoon een diepvriespizza.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vanavond pizza tonijn eten.
Allangquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi, is het onderwerp eten al gepassserd?
Wat had jij als lunch?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat mot ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Hier in het centrum verkoopt een pizzeria pizza spaghetti en pizza patat.
AH in Vught is de vrijgezellensupermarkt, is wel eens op TV geweest en stond in wat bladen toen, als je daar op zaterdagmiddag je boodschappen doet dan val je bijna flauw van de parfumlucht en iedereen loopt er in zijn "ik zoek een bedpartner" kleding, hangen ook schemerlampen in plaats van TL licht en de muziek is aangepast, keer daar langs gaan dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan sta je altijd eerst drie kwartier voor de deur te posten tot er een lekker wijf naar binnen gaat he. Ik zie je weleens staan daar naast de daklozenkrantverkoper inderdaad.
Nee, dat is een eeuwigdurend onderwerp zonder begin en eind, dus het is niet 'al gepasseerd', het is er gewoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is een eeuwigdurend onderwerp zonder begin en eind, dus het is niet 'al gepasseerd', het is er gewoon.
Klinkt smerig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ja haha maar als ik 1 van de 2 moet kiezen dan zou ik die met spaghetti doen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Je gaat pas het bestaan ervan erkennen als ze in Scandinavië verdachte stoffen opmeten in de lucht?quote:
Hoeveel mag je bestellen van je begeleiding?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook lekker maar mag niet meer eten bestellen deze maand dus heb gewoon een diepvriespizza.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoeveel mag je bestellen van je begeleiding?
chopperquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou leuker zijn.
Een enduro motor, quad 600cc, jetski of nog meer ideeen?
Een stepquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou leuker zijn.
Waterskitrekmotor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou leuker zijn.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook lekker maar mag niet meer eten bestellen deze maand dus heb gewoon een diepvriespizza.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat pas het bestaan ervan erkennen als ze in Scandinavië verdachte stoffen opmeten in de lucht?
oh. Skåne vrij, nog niet mee gekregen. nice.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
Flesj0n! De grenzen gaan weer open hier. Maar..... als je via Zweden, Bulgaria, Kroatia, Luxembourg, Portugal, Romania of Ungarn (geen zin om alles te vertalen, je snapt de landen zo ook wel) reist moet je in quarantaine. Voor Zweden is het zo dat de regios Skåne, Blekinge en Kronoberg quarantainevrij zijn maar de rest van het land nog niet.
Aangezien je haven niet in die regios ligt heb je nog steeds een Zweeds probleem helaas.
Allemaal een beetje pleps en tokkiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou leuker zijn.
de tiende kan het gebeurenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Het is de tiendeVan wie mag het niet en waarom niet??
Vrij voor reizen vanaf daar naar Noorwegen. Hoe het met Nederland zit dat moet je van de Nederlandse regering horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh. Skåne vrij, nog niet mee gekregen. nice.
Bearcat 2000, heb ik op geredenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou leuker zijn.
Ja nou en?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal een beetje pleps en tokkie
neem dan een lenco bearcatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bearcat 2000, heb ik op gereden![]()
[ afbeelding ]
Ik ook! Maar dan heb je wel een beetje sneeuw nodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je zo mee het water op ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
Flesj0n! De grenzen gaan weer open hier. Maar..... als je via Zweden, Bulgaria, Kroatia, Luxembourg, Portugal, Romania of Ungarn (geen zin om alles te vertalen, je snapt de landen zo ook wel) reist moet je in quarantaine. Voor Zweden is het zo dat de regios Skåne, Blekinge en Kronoberg quarantainevrij zijn maar de rest van het land nog niet.
Aangezien je haven niet in die regios ligt heb je nog steeds een Zweeds probleem helaas.
Koop een toffe oldtimerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou en?
Wat vind jij leuk in dat genre?
Nee dan moet er een toeter opquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je zo mee het water op ja.
Ik wist dat deze ging komenquote:
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeh heb ik al meerdere van, meer leuk om naar te kijken.
Mountainbike en 4WD in de juiste omgeving.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou en?
Wat vind jij leuk in dat genre?
Voor de voorlopig nog uitgesloten regios/landen houden ze het risico bij en openen zodra dat er beter uit ziet. Verder is de volgende "grote update" nog steeds 20 augustus.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartelijk dankIk heb hier nog steeds niets aan dus. Maar dan weten we dat tenminste zeker
![]()
Zeiden ze ook erbij hoe lang dat minstens zo blijft?
Beetje voorspelbaar wel jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist dat deze ging komen
Zou wel wat groters willenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit en wat permanentere woonplaats heb, dan ging ik er zo een bouwen.
Is er een kaartje met waar de gele regio's liggen tov de oranje?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de voorlopig nog uitgesloten regios/landen houden ze het risico bij en openen zodra dat er beter uit ziet. Verder is de volgende "grote update" nog steeds 20 augustus.
Ik stuur je wel een bericht als Gotenburg opeens onder de categorie OK valt.
De Mos is echt een hele aardige vent.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
lekker bezig
Het Openbaar Ministerie verdenkt de Haagse oud-wethouders Richard de Mos en Rachid Guernaoui van deelname aan een criminele organisaties, meineed, corruptie en schending van hun ambtsgeheim. Dat meldt het OM.
https://nos.nl/artikel/23(...)le-organisaties.html
Nee ik ook niet. Wil meteen een speedboot.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja zeilboot lijkt me ook wel watmaar ik kan niet zeilen
Ja dat zal vast maar iets klopt er niet aan hemquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Mos is echt een hele aardige vent.
dat is een speedboot hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wil meteen een speedboot.
Van mezelf.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Het is de tiendeVan wie mag het niet en waarom niet??
Ik geloof dat niet zo. Maar het zal.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast maar iets klopt er niet aan hem
Geen kaart, maar het officiele kanaal is dit: https://www.regjeringen.n(...)o_sverige/id2416998/quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een kaartje met waar de gele regio's liggen tov de oranje?
Nee dit is echt. Die gast heeft vorig jaar nog het Kanaal overgestoken. Orrajt het Nauw van Calais.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is dan wel gaaf.
Maar nooit echt zeker geweten maar denk dat het fake as fuck is.
zal toch ergens vandaan komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo. Maar het zal.
Jahaaaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat hout ding bedoel ik he, haags_kapiteintje
Waardeloos. Beter zeggen ze nu al dat het tot oktober dicht blijft, dan kan ik verder met m'n leven snapje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen kaart, maar het officiele kanaal is dit: https://www.regjeringen.n(...)o_sverige/id2416998/
Bedoel je een post van jou die niet over eten gaat?quote:
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waardeloos. Beter zeggen ze nu al dat het tot oktober dicht blijft, dan kan ik verder met m'n leven snapje.
Ja die fossil hike heb ik ook gedaan, best vetquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal.
Daarom heb ik alles buitenlands geannuleerd deze zomer en vervangen door binnenlands.
Svalbard en Runde staan nog op het programma voor ik weer moet gaan werken.
Voor Runde al een RIB-trip besteld. Svalbard fossielwandeling in ieder geval, de rest nog aan het bekijken.
Motoren vooral jaren 70 2takt racer.quote:
Ben niet overtuigd, schijnt fake te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is echt. Die gast heeft vorig jaar nog het Kanaal overgestoken. Orrajt het Nauw van Calais.
Wat jij wil prinsesjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd, schijnt fake te zijn
Smakelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een broodje warme beenham gemaakt.
Fossielwandelingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal.
Daarom heb ik alles buitenlands geannuleerd deze zomer en vervangen door binnenlands.
Svalbard en Runde staan nog op het programma voor ik weer moet gaan werken.
Voor Runde al een RIB-trip besteld. Svalbard fossielwandeling in ieder geval, de rest nog aan het bekijken.
Het zijn de zuidelijkste drie regio's. De handel met Denemarken is nogal belangrijk blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een kaartje met waar de gele regio's liggen tov de oranje?
Leukquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is ookHier staan wat foto's
TRV / [REISVERSLAG] Spitsbergen
Misschienquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuken die hond. Gaat ze blaffen als ze ijsberen ruikt?
Hiken met bejaarden of voor behaarden ?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die fossil hike heb ik ook gedaan, best vetSvalbard is met bijna onmiddellijke ingang (woensdag 15 juli) weer open voor bijna heel Europa, met een paar opvallende uitzonderingen. Ik tik je wel ff op FB.
Ik vond die evenwichtsbalk eigenlijk nog iets kutter. Dat water is gewoon een meter diep daaronder. En koud.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
O die besneeuwde helling is wel de hel
Nu tijd voorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Omg ben zo blij want alle koffiepakketjes zijn eindelijk weg.
Ben wel blij dat het klaar is want kon echt geen koffiepakketje meer zien op het laatst.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel blij dat het klaar is want kon echt geen koffiepakketje meer zien op het laatst.
laten we gewoon even ophouden met die gast aandacht geven okeequote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Lekker met nukes gooien als je een depri dagje hebt![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)anische-periode.html
Werken daar maar 260 mensen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet je maar bij de gemeente Emmen werken.
We hadden 660 pakketjes maar volgens mij waren het ook ex-medewerkers want sommige mensen zeiden tegen mij "leuk dat ze nog aan mij denken!".quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werken daar maar 260 mensen?Vind ik best meevallen eigenlijk
of dat waren medewerkers van de platsoenendienst of zoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hadden 660 pakketjes maar volgens mij waren het ook ex-medewerkers want sommige mensen zeiden tegen mij "leuk dat ze nog aan mij denken!".
Iedereen die bij de gemeente werkt heeft iets gekregen. Maar volgens mij gaat de plantsoenendienst vanuit de sociale werkvoorziening (weet ik eigenlijk wel zeker).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of dat waren medewerkers van de platsoenendienst of zo
Nu heb ik zin in bitterballen.quote:
die krijgen toch ook wel wat dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen die bij de gemeente werkt heeft iets gekregen. Maar volgens mij gaat de plantsoenendienst vanuit de sociale werkvoorziening (weet ik eigenlijk wel zeker).
bitterballen zijn overhypedquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bitterballen.
Zo maar een portie bestellen
Maar toch ga ik ervan genietenquote:
Bijt maar hard in die sallcon of hoe die smut ook mag heten.quote:
Oslo.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je komt naar den haag?
RIP @:bitterbal
ja dat zeg ik. Dat komt uit die post waar ik jou in getagd hadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef Fogel het volgende:
Fles! Kaartje: https://www.fhi.no/nettpu(...)navirus-coronavirus/
[ afbeelding ]
"Folkehelseinstituttet skal oppdatere reisekartet minst hver 14. dag."
Dus iedere twee weken komt er een update.
Lekker snoei en snoei hard in bijtenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijt maar hard in die sallcon of hoe die smut ook mag heten.
Dat is nog een eindje hier vandaan.quote:
Klinkt als gereedschap voor @bitterbal. I.e. een afwasborstel.quote:
Salpicon (maakte mijn telefoon saloncommunist van :’) )quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijt maar hard in die sallcon of hoe die smut ook mag heten.
Sallcon is de afvalverwerkingsboer hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Salpicon (maakte mijn telefoon saloncommunist van :’) )
Ja, daar had ik ook op geantwoordquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. Dat komt uit die post waar ik jou in getagd had
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sallcon is de afvalverwerkingsboer hier.
En een kopstootje dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Vleesch is binnen, schnitzel, kippenpoten, shoarma en kleine worstjes
jenever en een biertjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een kopstootje dus?Wat is dat ook alweer eigenlijk?
Bier met een jenever.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een kopstootje dus?Wat is dat ook alweer eigenlijk?
Ik ook. Nog schoonmaken en studeren na het werk vandaag. Maar even de schouders eronderquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet nog zoveel, maar heb nergens zin in.
geen jenever in huis. Nooit gehad ook eigenlijkquote:
bij de slijter hebben ze wel lekkere, gerijpt op het vatquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen jenever in huis. Nooit gehad ook eigenlijk
Ik moet overleggen met een oud-collega met een kapotte telefoon en trage reacties per mail en app.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nog schoonmaken en studeren na het werk vandaag. Maar even de schouders eronder
Alcohol is lekker! Vanavond weer aan het bier voor het eerst deze weekquote:
Tot hoe laat moet je nog werken?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nog schoonmaken en studeren na het werk vandaag. Maar even de schouders eronder
Ik heb het zelfs nog nooit gedronken volgens mijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de slijter hebben ze wel lekkere, gerijpt op het vat
maar zelden dat ik dat drink vorige week een klein flesje gehaald in een opwelling
Aan vieux mis je niks.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs nog nooit gedronken volgens mijNet als vieux en oude klare en hoppe en dat soort dingen. Begin ik wel aan als ik 80 word, is vroeg genoeg.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd wel intrigerend gevonden hoe zo'n neut een pik-kut-anussie genoemd wordt trouwens.
Hollandsch produkt, lekker hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs nog nooit gedronken volgens mijNet als vieux en oude klare en hoppe en dat soort dingen. Begin ik wel aan als ik 80 word, is vroeg genoeg.
Ik had laatst oma's kersenlikeur, dacht eerst dat het voor homoseksuelen en bejaarden was of een combinatie daarvan, toch lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de slijter hebben ze wel lekkere, gerijpt op het vat
maar zelden dat ik dat drink vorige week een klein flesje gehaald in een opwelling
Ik las: even de schoonouders eronderquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Ik hoef nog maar een goed half uurtje en dan weekendquote:
Oud nieuws inmiddels.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja en daar gaan we, het virus is gemuteerd.
https://www.dailymail.co.(...)ping-Kazakhstan.html
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Cases of 'unknown pneumonia' which are sweeping across Kazakhstan are likely to be undetected Covid-19 infections, an expert has said.
The Chinese embassy had claimed the pneumonia outbreak is more dangerous than coronavirus.
But Professor Lawrence Young, a virologist and oncologist at University of Warwick, said it was 'difficult to believe' the pneumonia is not related to Covid-19.
*steekt weer een peuk op*quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Wel lekker gerookt dan hequote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knalgeel van de nicotine de kist in
Lekker glibberen en naar vis ruiken, ik zie het helemaal voor mequote:
Hmm goed idee, dat ga ik morgen maken. Al lang niet gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
eten vandaag hier is bloemkool en aardappels
Krijg je nog borstvoeding dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb nog nooit iets met alcohol of prik gedronken
Wtfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb nog nooit iets met alcohol of prik gedronken
Helemaal niet angsthaasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja het ergste is achter de rugquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie blauwe lucht. Vandaag moet de 6e dag met >8000 stappen worden om mijn recordlange streak van 5 dagen te verbeteren. En ik sta pas op 1860. NU MOET HET GEBEUREN
nee hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het ergste is achter de rug
Mooi nummerquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo gevoelig was, krijgen we nu de echte haags te zien?
Dit dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goede omstandigheden voor een persoonlijk record ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie blauwe lucht. Vandaag moet de 6e dag met >8000 stappen worden om mijn recordlange streak van 5 dagen te verbeteren. En ik sta pas op 1860. NU MOET HET GEBEUREN
Trap er niet in. Dit is test van haags 2.01quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trap er niet in. Dit is test van haags 2.01
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf jongens, een nummertje en ik ben meteen gevoelig
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee. Nee stop hou op.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de bühne keihard maar in het privé leven gevoelig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent een gevoelige jongen, ontken het maar niet.
Zie je, ik ken je gewoon best goedquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de bühne keihard maar in het privé leven gevoelig.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de bühne keihard maar in het privé leven gevoelig.
Daarom zijn wij vriendjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, ik ken je gewoon best goed
Ruilen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ingewikkelde meeting weer op deze toch al onrustige vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |