Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh neeWaarom zou ik dat hebben?
Gewoon in stukjes hakken en wat teveel is invriezenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
Ligt dat niet zwaar op de maag, mod in ei gebakken?
Nee, zo precies is het ook weer niet. Gemiddeld gaat er hier een doosje met 6 eitjes doorheen. Maar ik raak ze ook weleens een paar weken niet aanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.
En Haagsie probeerde je nog wel te helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik was intussen aan die course begonnen
Verkeerde account, Bitterbalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in stukjes hakken en wat teveel is invriezen
Zachtgekooktquote:
Ja ik zag het. Haagsiequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Haagsie probeerde je nog wel te helpen.
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfdequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een beetje een gewoontedier bent en zo stellig zegt dat er 6 per week doorheen gaan. Dat lees ik als elke week precies 6.
Even het kopje eraf tikkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben idd wel een zachtgekookt ei
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil etenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfde
Buda eet patat op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die eten elke week op dezelfde dag hetzelfde
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil eten
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat doe ik absoluut niet. Ik kijk sowieso bijna per dag wat ik wil eten
Vaak wel, maar niet altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?
Ik had ooit schoonouders waarbij vrijdag inderdaad patatdag was. Nou dan ging er toch een berg aan gefrituurd spul doorheen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is vrijdag niet meer patatdag bij jou?
Bij biefstuk denk ik vaak aan een kutquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.
Ik probeer altijd wel voordat ik naar de winkel ga te bedenken wat ik wil eten, anders word ik gek van de keuzemogelijkheid en loop ik zo doelloos rond. Maar ik doe wel elke dag boodschappen voor de avond.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ren meestal door de winkel heen en dan kom ik wat tegen, of ik ruik iets of iemand doet me aan iets denken waar ik zin in heb.
Snel nieuwe vriendin zoeken dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij biefstuk denk ik vaak aan een kut
Laat me raden.. Perzikken? Donuts? Meloenen? Bloemkolen? Courgette? Komkommer?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, heeeeeeeeel soms haal ik al wat voor de volgende dag want dan denk ik hmzzz druk dagje en dan heb ik alvast wat maar daar komt meestal dan weer niets van de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel voordat ik naar de winkel ga te bedenken wat ik wil eten, anders word ik gek van de keuzemogelijkheid en loop ik zo doelloos rond. Maar ik doe wel elke dag boodschappen voor de avond.
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.quote:
Ja dat je denkt, fuck hoe kon ik gister nou denken dat ik hier vandaag zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, heeeeeeeeel soms haal ik al wat voor de volgende dag want dan denk ik hmzzz druk dagje en dan heb ik alvast wat maar daar komt meestal dan weer niets van de volgende dag.
Je verward me met wat oversekste puberale users hierquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden.. Perzikken? Donuts? Meloenen? Bloemkolen? Courgette? Komkommer?
* rolt ogen uit oogkas *quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.
Nog niet eens, ze zal wel weer onbeschrijfelijk lang en vies op het toilet hebben gezeten waardoor het lijkt alsof ze honger heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kindjes in Afrika, die hebben trek. Jij hebt gewoon honger.
Vergeet je ze niet op te rapen en weer terug te stoppen.quote:
Door je leeftijd?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan me echt niet langer dan 1 minuut contentreren op zo'n stompzinnige course
Maar tonijn is smerigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Proteineshakes zijn ook eigenlijk niet nodig, een gewoon eetpatroon bevat genoeg eiwit.
Tenzij je de steroidopgepompte mannetjes van de sportschool gelooft, dan moet je echt veel ei, tonijn en shakes eten. Die shakes kunnen ze leveren hoor, en die heb je echt nodig.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |