Saotoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:22 schreef stokj het volgende:
Saoto soep en een glas water (als de kok saoto soep maakt is het altijd voor 2 dagen omdat het zo heerlijk is).
Het is saoto. Geen soep erachterquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:22 schreef stokj het volgende:
Saoto soep en een glas water (als de kok saoto soep maakt is het altijd voor 2 dagen omdat het zo heerlijk is).
Achja, voor de kennersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is saoto. Geen soep erachter
Als je het op de juiste manier maakt en je eigen smaak eraan toevoegt is het heerlijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Saotoveel te lang geleden en zo lekker dat!
Net thuis, niks in huis dus zo lekker chill Grieks afhalen
Ik kan en kook ook zelf maar dit keer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kok? kook je niet zelf?
zo 2 pita broodjes met shoarma en een salade
Lamskoteletten, souvlaki, gamba's en gyros hebben we.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je het op de juiste manier maakt en je eigen smaak eraan toevoegt is het heerlijk!
Heb je een souvlaki afgehaald
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook. Dat is met vis en groente ook jummy!
En Le Creuset
Ik was bij mijn lief op de bankquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Waar woon jij? Luilekkerland?
Wij straks vleesfondue
Anders heb je soep soep leerde iemand mij ooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is saoto. Geen soep erachter
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Anders heb je soep soep leerde iemand mij ooit.
Ik ga voor dezequote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zeker!
Met de deur open en de afzuigkap aan
Is dat niet gewoon frituren?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga voor deze![]()
Garpje. Kan ook met bouillon. Maar Oldskool is vet!!!
Lekker!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Lamskoteletten, souvlaki, gamba's en gyros hebben we.
Ik laat meneer Molo afhalen
Haha was heerlijk warm weer, jij naar de ijssalon en dan alleen een cappuccino bestellenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:45 schreef Molo het volgende:
Cappuccino bij de ijssalon![]()
Genieten met dit weer
Geen zonmens, wel een koffiemensquote:Op zondag 19 juli 2020 07:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha was heerlijk warm weer, jij naar de ijssalon en dan alleen een cappuccino bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |