Gisteren geleerd wat een sauna club is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah lijkt me niks zo voor een camera..
Vertel !!!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren geleerd wat een sauna club is.
Ook maar even afgeslagen
Nouja exact wouden ze het niet zeggen, dan moest ik maar meegaanquote:
Die kan er vast geen genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim houdt vast wel van goed gevulde eitjes
Kan je niet op commando komenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah lijkt me niks zo voor een camera..
Kim is nergens vies vanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kan er vast geen genoeg van krijgen
Ff testen:quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ..kan niemand...uitstellen misschien
Kim Jung Unquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is nergens vies van![]()
Brrrr engerd dat het is![]()
![]()
Oh Kim Oenquote:
Ik was zo goed gehumeurdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Fernweh het volgende:
Ho wacht stop met over eitjes te praten voordat ToT met die demonische gruwel eieren van hem komt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Fernweh het volgende:
Ho wacht stop met over eitjes te praten voordat ToT met die demonische gruwel eieren van hem komt.
Volgens mij als je richting master/slave dingen gaat met meesters en meesteressen moet je dingen op commando kunnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet ..kan niemand...uitstellen misschien
Ziet er ook niet echt gezond meer uit na al die jaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim is nergens vies van![]()
Brrrr engerd dat het is![]()
![]()
@ToT ik moet dan opeens denken aan die kuiken dat als gerecht wordt gebruikt waar je ooit een foto van liet zienquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Fernweh het volgende:
Ze is ook al heul oudquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ziet er ook niet echt gezond meer uit na al die jaren.
Ja, ik herinner me nog dat er een straat werd afgesloten omdat zij daar een film ging opnemen...Moest ik helemaal omrijden. Hoorde nog net zo een kale buurtopa schreeuwen dat voor zo een vies wijf iedereen een omweg moest makenquote:
Balut!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:29 schreef stokj het volgende:
[..]
@:tot ik moet dan opeens denken aan die kuiken dat als gerecht wordt gebruikt waar je ooit een foto van liet zien
Maar dat is ook wel echt schandalig, heeft zij niet gewoon een studio ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me nog dat er een straat werd afgesloten omdat zij daar een film ging opnemen...Moest ik helemaal omrijden. Hoorde nog net zo een kale buurtopa schreeuwen dat voor zo een vies wijf iedereen een omweg moest maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |