Volgens mij ging het in dat verhaal van de film die ze ging opnemen om de straat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel echt schandalig, heeft zij niet gewoon een studio ofzo?
Toen liet ze zich vullenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij ging het in dat verhaal van de film die ze ging opnemen om de straat.
Eén van die meiden die in drie films heeft meegespeeld van die andere vrouw (niet die Kim Holland maar die lange brunette die 'toeristen' nummertjes laat maken) werkte met mij in de bijbaantijd in de AH. Daar was ze al aartslui en ging alleen maar feesten. Uiteindelijk zag ze in dat vakkenvullen niks voor haar was. Toen paar jaar later ging er een filmpje rond waarin zij de hoofdrol speelde...
Nee!! En dan die stem van haarquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ziet er ook niet echt gezond meer uit na al die jaren.
Dat ze denkt dat haar verschijning mensen trekt...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee!! En dan die stem van haar![]()
Vreeeselijk
Bizarww toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat ze denkt dat haar verschijning mensen trekt...
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderaad, ze kan beter in de Gremlins meespelen.
Euh jaaa!!quote:
Lijkt me ook wel wat paar nachtjes met een ...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:46 schreef engine het volgende:
Maar niet om te wonen. Gewoon paar nachtjes lijkt me wel mooi.
Jonkvrouw?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat paar nachtjes met een ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prinses?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat paar nachtjes met een ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |