abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 20:48:14 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_194212917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Sjemmert het volgende:
Ghislaine Maxwell schijnt stiekem getrouwd te zijn om zo haar vermogen veilig te stellen. Ze wil ook niet bekennen met wie ze getrouwd is.
[..]

https://www.google.com/am(...)wont-reveal-name.amp
Eprey Jeffstein :Y
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_194212967
Je zou toch denken dat overheidsystemen wel kunnen opduiken met wie ze is getrouwd.
  donderdag 23 juli 2020 @ 07:51:29 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194217417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:50 schreef potjecreme het volgende:
Je zou toch denken dat overheidsystemen wel kunnen opduiken met wie ze is getrouwd.
Wie zegt dat ze in Amerika getrouwd is? Ze is sinds Epsteins dood een tijdje van de radar geweest....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194321305
Schijnbaar komen er vandaag allerlei (oudere) documenten vrij die de advocaten van Maxwell tegen wilde houden. Ben benieuwd!
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 12:11:52 #55
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194321556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Eprey Jeffstein :Y
:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 30 juli 2020 @ 12:16:45 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194321656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schijnbaar komen er vandaag allerlei (oudere) documenten vrij die de advocaten van Maxwell tegen wilde houden. Ben benieuwd!
Heb je een bron voor me, maat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194321697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je een bron voor me, maat?
https://abcnews.go.com/US(...)ll/story?id=71934696

Hier gaat het erover.

Maar zouden dus vandaag moeten uitkomen, want het bezwaar (waar het linkje het over heeft) wat was ingediend was afgewezen of niet ingediend, 1 van die 2.
  donderdag 30 juli 2020 @ 12:23:15 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194321759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

https://abcnews.go.com/US(...)ll/story?id=71934696

Hier gaat het erover.

Maar zouden dus vandaag moeten uitkomen, want het bezwaar (waar het linkje het over heeft) wat was ingediend was afgewezen of niet ingediend, 1 van die 2.
Lol @ dat filmpje aan het begin. Zo doorzichtig weer allemaal. Stelletje boeven zijn het :')

Maar we zullen zien. Ik ben einde van de middag en de avond op pad, dus lees het morgen wel wat er uit is gekomen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194321841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lol @ dat filmpje aan het begin. Zo doorzichtig weer allemaal. Stelletje boeven zijn het :')

Maar we zullen zien. Ik ben einde van de middag en de avond op pad, dus lees het morgen wel wat er uit is gekomen.
Lees nu net dat er een deel vandaag vrij komt, de rest maandag. Toch iets uitgesteld ofzo.
pi_194333159
https://www.courtlistener(...)order_by=desc&page=1

Al die documenten van vandaag _O-

Dat zijn allemaal verzoekjes om het 1 en ander toch nog weer tegen te houden, door advocaten van Maxwell ingediend. Tot nu toe is alles afgewezen en komt er vandaag een deel, en maandag de rest.
pi_194333221
Die Maxwell moeten ze met onmiddelijle ingang vrijlaten. Dit is een heksenjacht en puur wraak zoeken. De gevallen zijn gedateerd en vallen zelfs buiten de verjaringstermijn. Daarnaast is het bewijs best rommelig aan alle kanten. En zelfs al je in al die argumenten niet opgaat bestaat er nog de juridische immuniteitsverlening die ze kreeg ten tijde van de Epstein-zaak. Puur politiek schijntoneel waardoor ze een politiek gevangene is.

Aan haar gezicht alleen al kan ik beoordelen dat ze een lieve, fatsoenlijke, highclass woman is die nooit zulks barbaarse daden had kunnen uitrichten. In een horrorgevangenis hoort ze al helemaal niet.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 02:05:51 #62
117098 Hathor
Effe niet
pi_194333230
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:00 schreef Eindbaas_ het volgende:
Die Maxwell moeten ze met onmiddelijle ingang vrijlaten. Dit is een heksenjacht en puur wraak zoeken. De gevallen zijn gedateerd en vallen zelfs buiten de verjaringstermijn. Daarnaast is het bewijs best rommelig aan alle kanten. En zelfs al je in al die argumenten niet opgaat bestaat er nog de juridische immuniteitsverlening die ze kreeg ten tijde van de Epstein-zaak. Puur politiek schijntoneel waardoor ze een politiek gevangene is.

Aan haar gezicht alleen al kan ik beoordelen dat ze een lieve, fatsoenlijke, highclass woman is die nooit zulks barbaarse daden had kunnen uitrichten. In een horrorgevangenis hoort ze al helemaal niet.
Oh dat kan jij al bepalen als je haar gezicht ziet? Ze zal best wel van de hoed en de rand hebben geweten, ze is tenslotte lang genoeg in de buurt van die teringlijer geweest. Onschuldig kan ze domweg niet zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194333255
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh dat kan jij al bepalen als je haar gezicht ziet? Ze zal best wel van de hoed en de rand hebben geweten, ze is tenslotte lang genoeg in de buurt van die teringlijer geweest. Onschuldig kan ze domweg niet zijn.
Ja, dat kan ik. :) Misschien was het wel een onwillige getuige/handlanger. Verkeerde plek, verkeerde tijd. Verder hulpeloos om wat daaraan te doen want als ze Epstein verraadde of afviel stortte haar hele wereld in van faam, prestige, en carriere. Hij had haar trouwens in zijn macht. Het was of de rol meespelen of genadeloos het gat van de deur gewezen worden.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 02:41:39 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_194333294
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:21 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik. :) Misschien was het wel een onwillige getuige/handlanger. Verkeerde plek, verkeerde tijd. Verder hulpeloos om wat daaraan te doen want als ze Epstein verraadde of afviel stortte haar hele wereld in van faam, prestige, en carriere. Hij had haar trouwens in zijn macht. Het was of de rol meespelen of genadeloos het gat van de deur gewezen worden.
Als dat betekent dat ze willens en wetens onschuldige jonge vrouwen in het hol van de leeuw heeft gebracht, is ze wel degelijk schuldig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194333318
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dat betekent dat ze willens en wetens onschuldige jonge vrouwen in het hol van de leeuw heeft gebracht, is ze wel degelijk schuldig.
Heb jij ooit van verzachtende factoren gehoord? Gelukkig gaat ons rechtssysteem niet zo draconisch in zijn werk. :)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 02:51:54 #66
117098 Hathor
Effe niet
pi_194333326
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:50 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Heb jij ooit van verzachtende factoren gehoord? Gelukkig gaat ons rechtssysteem niet zo draconisch in zijn werk. :)
Wat valt er te verzachten aan jonge vrouwen bewust naar het prive eiland van een monster brengen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 02:59:54 #67
269689 crew  Viv
pi_194333342
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:21 schreef Eindbaas_ het volgende:
Verkeerde plek, verkeerde tijd. Verder hulpeloos om wat daaraan te doen want als ze Epstein verraadde of afviel stortte haar hele wereld in van faam, prestige, en carriere. Hij had haar trouwens in zijn macht. Het was of de rol meespelen of genadeloos het gat van de deur gewezen worden.
Volgens mij had ze hem helemaal niet nodig voor faam, prestige of carrière. Zij was al rijk en behoorde al tot de jet set voordat hij in beeld was. Zij had het netwerk en introduceerde Epstein bij beroemdheden.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 03:02:45 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_194333349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Volgens mij had ze hem helemaal niet nodig voor faam, prestige of carrière. Zij was al rijk en behoorde al tot de jet set voordat hij in beeld was. Zij had het netwerk en introduceerde Epstein bij beroemdheden.
Juist.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194333352
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 02:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat valt er te verzachten aan jonge vrouwen bewust naar het prive eiland van een monster brengen?
Ze kan zelf ook slachtoffer zijn geweest van hem. Valt niet uit te sluiten. Bekijk het maar zo. Je gaat met een vriend in de auto rijden en dan stoppen jullie bij een winkel om wat te halen. Komt de vriend korte tijd later aangerend terug en met een pistool in zijn broekband. Hij spring met alle haast erin en dwingt je weg te rijden. Er blijkt dat hij de zaak overvallen heeft, daar wist je niets van van te voren. Wat ga je doen? Weigeren en zeggen dat het fout is en dat je hem aangeeft? Met alle gevaren en gevolgen van dien voor eigen lijf en ledematen? Of gewoon meewerken en jezelf proberen te redden?

En om even dit voorbeeld uit te werken om zodoende het meer op de mogelijke gang van zaken bij Ghislaine te laten lijken, stel je voor dat tijdens de vlucht je vriend/inmiddels dader je dwingt opnieuw te stoppen en ditmaal met hem mee naar binnen te gaan terwijl hij met een pistool opnieuw een zaak berooft. Hang jij de stoere held uit of ga je gewoon het spelletje meespelen?

Voordat je het weet ben je dus medeplichtig aan twee ernstige delicten en zoekt de politie ook jou. En je weet dat bij een verroordeling je minstens 5 jaar boven het hoofd hangt.

Ik vrees dat zulke schuldkwesties heel snel in een stroomversnelling kunnen geraken en dat zogenaamde handlangers zich vrij snel in een onredbaar slechte positie kunnen bevinden.

Macht en status dicteren veel van wat we doen. Ook al bevinden we ons aan de verkeerde kant daarvan.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 03:06:29 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_194333364
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 03:03 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ze kan zelf ook slachtoffer zijn geweest van hem. Valt niet uit te sluiten. Bekijk het maar zo. Je gaat met een vriend in de auto rijden en dan stoppen jullie bij een winkel om wat te halen. Komt de vriend korte tijd later aangerend terug en met een pistool in zijn broekband. Hij spring met alle haast erin en dwingt je weg te rijden. Er blijkt dat hij de zaak overvallen heeft, daar wist je niets van van te voren. Wat ga je doen? Weigeren en zeggen dat het fout is en dat je hem aangeeft? Met alle gevaren en gevolgen van dien voor eigen lijf en ledematen? Of gewoon meewerken en jezelf proberen te redden?

En om even dit voorbeeld uit te werken om zodoende het meer op de mogelijke gang van zaken bij Ghislaine te laten lijken, stel je voor dat tijdens de vlucht je vriend/inmiddels dader je dwingt opnieuw te stoppen en ditmaal met hem mee naar binnen te gaan terwijl hij met een pistool opnieuw een zaak berooft. Hang jij de stoere held uit of ga je gewoon het spelletje meespelen?

Voordat je het weet ben je dus medeplichtig aan twee ernstige delicten en zoekt de politie ook jou. En je weet dat bij een verroordeling je minstens 5 jaar boven het hoofd hangt.

Ik vrees dat zulke schuldkwesties heel snel in een stroomversnelling kunnen geraken en dat zogenaamde handlangers zich vrij snel in een onredbaar slechte positie kunnen bevinden.

Macht en status dicteren veel van wat we doen. Ook al bevinden we ons aan de verkeerde kant daarvan.
Je hebt wel een punt, maar ik vind het maar moeilijk te verteren. Ik hoop eerlijk gezegd dat die hele beerput wagenwijd word opengetrokken. En als daarbij hele grote koppen gaan rollen dan is dat maar zo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194333503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 03:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, maar ik vind het maar moeilijk te verteren. Ik hoop eerlijk gezegd dat die hele beerput wagenwijd word opengetrokken. En als daarbij hele grote koppen gaan rollen dan is dat maar zo.
Ja klopt. Indien schuldig, ja. Alleen zet ik daar met recht hele grote vraagtekens bij. Want lang niet alles is zoals het lijkt. Waarom kwamen de slachtoffers niet eerder naar buiten? Net zoals bij talrijke andere groot geworden mannetjes en vrouwtjes die pas worden beschuldigd op een voor henzelf zeer inopportuun moment. Geld kan in zo'n wereldje hele bergen verplaatsen bij wijze van spreken. :)
pi_194333832
Nog niks echt concreets in de documenten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 31 juli 2020 @ 06:24:38 #73
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194334151
quote:
Bill Clinton Went to Jeffrey Epstein's Island With 2 'Young Girls', Virginia Giuffre Says

[...] In the questioning by lawyer Jack Scarola, Guiffre was asked, "Do you have any recollection of Jeffrey Epstein's specifically telling you that 'Bill Clinton owes me favors?'"

"Yes, I do," Guiffre answered. "It was a laugh though. He would laugh it off. You know, I remember asking Jeffrey what's Bill Clinton doing here [on Epstein's island] kind of thing, and he laughed it off and said well he owes me favors."

"He never told me what favors they were," Guiffre continued. "I never knew. I didn't know if he was serious. It was just a joke... He told me a long time ago that everyone owes him favors. They're all in each other's pockets."

Shortly thereafter, Scarola asked her "Were sexual orgies a regular occurrence on the island at Jeffrey's house?" Guiffre responded, "Yes."

Scarola then asked if she was ever present with Epstein and Clinton on the island.

"Ghislane, Emmy [another girl who was allegedly a regular at Epstein's house], and there was 2 young girls that I could identify. I never really knew them well anyways. It was just 2 girls from New York," Guiffre answered, and said they were all staying in Epstein's house on the island. [...]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 06:32:18 #74
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194334185
Toch kan ik niet geloven dat dat eiland volledig geautomatiseerd zou zijn. Er moeten toch bussen vol personeel bij betrokken zijn, piloten, koks, schoonmakers, onderhoudsmonteurs, etc, die toch nooit geen van allen iets gezien kunnen hebben. Of worden die bewust achter de hand gehouden?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194334231
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 06:32 schreef Tyr80 het volgende:
Toch kan ik niet geloven dat dat eiland volledig geautomatiseerd zou zijn. Er moeten toch bussen vol personeel bij betrokken zijn, piloten, koks, schoonmakers, onderhoudsmonteurs, etc, die toch nooit geen van allen iets gezien kunnen hebben. Of worden die bewust achter de hand gehouden?
En ze moeten daarna ook jaren lang zwijgen. Vind het moeilijk te geloven dat Epstein ze allemaal stuk voor stuk heeft afgekocht. Of allemaal zo onder de duim had.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 juli 2020 @ 07:23:02 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194334402
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 06:45 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En ze moeten daarna ook jaren lang zwijgen. Vind het moeilijk te geloven dat Epstein ze allemaal stuk voor stuk heeft afgekocht. Of allemaal zo onder de duim had.
Wat denk jij dan dat er allemaal is gebeurd? Zoals ik het lees, heb je in ieder geval redelijk uitgedokterd wat er allemaal niet waar kan zijn want ‘zo ziet ze er niet uit’ en ‘waarom’ komen slachtoffers pas jaren na dato aanzetten; dat moet wel geld zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194334406
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 06:45 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En ze moeten daarna ook jaren lang zwijgen. Vind het moeilijk te geloven dat Epstein ze allemaal stuk voor stuk heeft afgekocht. Of allemaal zo onder de duim had.
Het zal niet zo zeer Epstein zijn geweest die ze oner de duim had, maar misschien juist al die grote en machtige figuren die daar als klant kwamen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194334425
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat denk jij dan dat er allemaal is gebeurd? Zoals ik het lees, heb je in ieder geval redelijk uitgedokterd wat er allemaal niet waar kan zijn want ‘zo ziet ze er niet uit’ en ‘waarom’ komen slachtoffers pas jaren na dato aanzetten; dat moet wel geld zijn.
Gewoon gezellige familieachtige samenkomsten met mogelijk zo nu en dan kleine kinderen erbij om de sfeer erin te houden. Meer niet.
pi_194334432
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het zal niet zo zeer Epstein zijn geweest die ze oner de duim had, maar misschien juist al die grote en machtige figuren die daar als klant kwamen.
Ze zouden tewerkgesteld zijn geweest door Epstein. Want zijn eiland.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 juli 2020 @ 07:57:10 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194334591
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:28 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Gewoon gezellige familieachtige samenkomsten met mogelijk zo nu en dan kleine kinderen erbij om de sfeer erin te houden. Meer niet.
Ok. Maar ben wel blij dat jij geen rechter of advocaat bent. Ik denk dat er dan veel schuldige mensen buiten rond zouden lopen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194335254
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:28 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Gewoon gezellige familieachtige samenkomsten met mogelijk zo nu en dan kleine kinderen erbij om de sfeer erin te houden. Meer niet.
_O-
pi_194335259
https://www.reddit.com/r/(...)ocuments_megathread/

Hier een overzichtje van wat er uit de documenten komt.
pi_194335276
Overigens schijnt er een bizarre fout te zijn gemaakt; alles wat redacted is, kan/kon je kopiëren naar notepad waardoor de tekst wat redacted had moeten zijn alsnog zichtbaar was.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 31 juli 2020 @ 09:16:00 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194335335
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 07:28 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Gewoon gezellige familieachtige samenkomsten met mogelijk zo nu en dan kleine kinderen erbij om de sfeer erin te houden. Meer niet.
Kleine kinderen erbij om de sfeer erin te houden :D

Na het 'ik zie aan haar gezicht al dat ze onschuldig is' is dit toch wel het grappigste dat je hier hebt gepost, chapeau. Ongetwijfeld niet serieus, maar wel geinig :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194336839
Ze was vroeger best wel een MILFje. Nu is ze wel wat te oud overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 11:32:30 #86
269689 crew  Viv
pi_194336887
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ze was vroeger best wel een MILFje. Nu is ze wel wat te oud overigens.
Is ze een moeder dan? ;)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:35:47 #87
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194336931
Die Maxwell was er zelf ook niet vies van om met een lekkere jonge meid het bed in te duiken blijkbaar.

Lijstje 'redacted' namen:

Alan Dershowitz
Glenn Dubin
Stephen Kaufmann
Prince Andrew
Jean Luc Brunel
Bill Richardson
Marvin Minsky
Bill Clinton
Al Gore
Matt Groening
Naomi Campbell
Heidi Klum

Weer twee vrouwen aan het eind. Campbell zou ook meiden aangeleverd hebben...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:43:18 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194337031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ocuments_megathread/

Hier een overzichtje van wat er uit de documenten komt.
Even bijlezen. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens schijnt er een bizarre fout te zijn gemaakt; alles wat redacted is, kan/kon je kopiëren naar notepad waardoor de tekst wat redacted had moeten zijn alsnog zichtbaar was.
Ik ga niet klagen!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194337054
Ben ook wel benieuwd wie de hotelketeneigenaar is waar ze over sprak. Gaat dat over Hilton?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 31 juli 2020 @ 11:49:33 #90
269689 crew  Viv
pi_194337098
quote:
89s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef Tyr80 het volgende:
Die Maxwell was er zelf ook niet vies van om met een lekkere jonge meid het bed in te duiken blijkbaar.

Lijstje 'redacted' namen:

Alan Dershowitz
Glenn Dubin
Stephen Kaufmann
Prince Andrew
Jean Luc Brunel
Bill Richardson
Marvin Minsky
Bill Clinton
Al Gore
Matt Groening
Naomi Campbell
Heidi Klum

Weer twee vrouwen aan het eind. Campbell zou ook meiden aangeleverd hebben...
Campbell heeft in december 2019 gezegd dat ze Epstein wel kende, maar geen idee had van zijn praktijken:

https://eu.usatoday.com/s(...)-epstein/2077443001/
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:52:02 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194337133
quote:
89s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef Tyr80 het volgende:
Die Maxwell was er zelf ook niet vies van om met een lekkere jonge meid het bed in te duiken blijkbaar.

Lijstje 'redacted' namen:

Alan Dershowitz
Glenn Dubin
Stephen Kaufmann
Prince Andrew
Jean Luc Brunel
Bill Richardson
Marvin Minsky
Bill Clinton
Al Gore
Matt Groening
Naomi Campbell
Heidi Klum

Weer twee vrouwen aan het eind. Campbell zou ook meiden aangeleverd hebben...
Ik ben nog niet zover dat ik al die dingen heb gevonden, maar deze namen waren toch al bekend?
Althans, ze zijn voor mij geen van allen nieuw in deze zaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194337136
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zover dat ik al die dingen heb gevonden, maar deze namen waren toch al bekend?
Althans, ze zijn voor mij geen van allen nieuw in deze zaak.
Was Ehud Barak ook al bekend?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:54:43 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194337171
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Was Ehud Barak ook al bekend?
Yes. Iig in combinatie met Epstein, niet met Maxwell.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:04:55 #94
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194337341
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zover dat ik al die dingen heb gevonden, maar deze namen waren toch al bekend?
Althans, ze zijn voor mij geen van allen nieuw in deze zaak.
Ah ok, volg het niet op de voet, scroll af en toe zo'n Reddit door als hij gepost wordt, excusi.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:13:42 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194337467
quote:
89s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:04 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ah ok, volg het niet op de voet, scroll af en toe zo'n Reddit door als hij gepost wordt, excusi.
Geen punt, het was meer een vraag.
Vooral Dersh wordt al jaren genoemd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194337643
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 06:32 schreef Tyr80 het volgende:
Toch kan ik niet geloven dat dat eiland volledig geautomatiseerd zou zijn. Er moeten toch bussen vol personeel bij betrokken zijn, piloten, koks, schoonmakers, onderhoudsmonteurs, etc, die toch nooit geen van allen iets gezien kunnen hebben. Of worden die bewust achter de hand gehouden?
Zou het niet kunnen dat de mensen die daar hebben gewerkt gewoon geen zin hebben in gezeik en daarom onder de radar blijven? Wat hebben ze ermee te winnen om naar buiten te treden
pi_194337679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou het niet kunnen dat de mensen die daar hebben gewerkt gewoon geen zin hebben in gezeik en daarom onder de radar blijven? Wat hebben ze ermee te winnen om naar buiten te treden
Het werkt juist andersom. Door te zwijgen maken ze zich schuldig aan een misdrijf. Medeplichtigheid. Volgens mij een zeer motiverende reden om uit de school te klappen. Eat dus zeker zou zijn gebeurd.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:40:17 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194337817

Dershowitz heeft een probleem. Ben benieuwd of hij weer een stream gaat doen om te zeggen dat iedereen liegt.


Clinton uiteraard genoemd. Niks nieuws hier.

Voor de Orange Man Bad crowd hier:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:44:33 #99
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194337873
Kom er net achter dat ik salaris gevangen heb op een project wat mogelijk (deels) door Epstein gefinancierd is...dacht eerst dat het allemaal niet doorgegaan was, maar lijkt nu wel zo te zijn.

Nee, niet wat je denkt, was heel ver van hier.

Maar toch een raar gevoel...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194338082
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dershowitz heeft een probleem. Ben benieuwd of hij weer een stream gaat doen om te zeggen dat iedereen liegt.

[ afbeelding ]
Clinton uiteraard genoemd. Niks nieuws hier.

Voor de Orange Man Bad crowd hier:
[ afbeelding ]
Wie is daar aan het praten? Wie zijn V en JS? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')