Klacht bovenstaandequote:Op donderdag 9 juli 2020 12:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Linkse mannen zijn homo, transgender of een van de letters van het alfabet of het zijn van die iele veganistische figuren die je eigenlijk geen man zou kunnen noemenDe eerste groep doet het niet met vrouwen en de tweede groep heeft vanwege het veganisme geen sterk zaad.
Nikonlover is toch die user met een verzonnen vriendinnetje?quote:
+ dat de ervaring leert dat mensen die nogal hard tekeer gaan over en tegen homo's het vaak zelf zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef Questular het volgende:
Nikonlover is een "man" die zich voordoet als vrouw + hij koopt Jenssen shirts.
Gevalletje kansloos dus.
Ohne Scheiss. Had zo'n gast op de middelbare die mij gay noemde omdat ik een vrouwenfiets had. Nu is hij kapper en toen ik op zijn facebook ging kijken stond hij op de foto met zijn 'mannetje'quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
+ dat de ervaring leert dat mensen die nogal hard tekeer gaan over en tegen homo's het vaak zelf zijn.
Ik heb mn Jensen shirts verkochtquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef Questular het volgende:
Nikonlover is een "man" die zich voordoet als vrouw + hij koopt Jensen shirts.
Gevalletje kansloos dus.
@Pendulequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:47 schreef Fernweh het volgende:
Links en rechts zijn karikaturen van zichzelf geworden.
Als je links bent moet je perse die hele lhbtq+ dingen omarmen.
Als je rechts ben mag dat niet.
Alsof er geen rechtse homo's zijn.![]()
Sowieso zijn de meeste mensen niet of 100% rechts of 100% links.
Klinkt eerder alsof je daar bang voor bent. Toch niet mannelijk genoeg?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:03 schreef matigeuser het volgende:
Linkse cucks die lekker veel moslims en negers willen importeren om onze vrouwtjes te bezwangeren omdat ze zelf geen vrouw kunnen bevredigen en / of zwak zaad hebben. Sukkeltjes.
I see what you did therequote:
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Durmada het volgende:
Zo kan elk verhaal van die mongool wel een klacht worden natuurlijk hè.
Zo ziedend zijn dat je er een topic over opentquote:
Geef toe linkse mensen zijn vaak wel echt raar.quote:
ik ben ambidex geborenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:25 schreef RTR het volgende:
[..]
Geef toe linkse mensen zijn vaak wel echt raar.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nikonlover is toch die user met een verzonnen vriendinnetje?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:26 schreef Nikonlover het volgende:
Als je de rest van mn post niet had weggelaten zou je zien dat ik gewoon een punt heb.
Hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Chia het volgende:
Zulke microagressies richting homoseksuelen zeggen vooral iets over Nikonlover zelf.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |