Eefje > Spinvisquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ïk was alweer bijna vergeten hoe goed dit is. Allemaalmaggies.
Ik schrik hier ook wel van. Iemand van mijn leeftijd. Supergezond, super succesvol en dan gebeurd zoiets ineens. Hoe bedenk je zoietsquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig overacting aan, het komt stevig binnen - ook al zat het er helaas al wel een beetje aan te komen. Het is toch iemand waar je (nou ja, ik wel, uiteraard niet iedereen hier) de nodige jaren hele winters week in week uit naar hebt zitten kijken en dan ineens zoiets
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou je doen als onze Miguel van ons wegvalt?
Niks, part of life.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou je doen als onze Miguel van ons wegvalt?
Je sprong nog net niet van de brug toen Kobe Bryant een waardeloze piloot bleek te zijn.quote:
Kobe is een persoonlijke held, dat is wat anders. Een of andere schaatser, ja, het zal wel. Bijzonder treurig, meer ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je sprong nog net niet van de brug toen Kobe Bryant een waardeloze piloot bleek te zijn.
Toen mochten er opeens geen grappen gemaakt worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je sprong nog net niet van de brug toen Kobe Bryant een waardeloze piloot bleek te zijn.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit komt wel echt uit de lucht vallen.
quote:
Persoonlijke held, lees ik net.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen mochten er opeens geen grappen gemaakt worden.
[..]
[..]
[..]
Dat zogenaamde van een brug springen bleek dus ook wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen mochten er opeens geen grappen gemaakt worden.
[..]
[..]
[..]
Dus Superman is geen persoonlijke held van jou? Ik leer hier dingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kobe is een persoonlijke held, dat is wat anders. Een of andere schaatser, ja, het zal wel. Bijzonder treurig, meer ook niet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zogenaamde van een brug springen bleek dus ook wel mee te vallen.
Zelden was je zo emosjeneel.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet nu. Z'n vier dochters ook.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Zelden was je zo emosjeneel.
@Mani89 stond zo te zien ook op punt van een brug te springen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel enorm tragisch zijn.
Satire.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
@:Mani89 stond zo te zien ook op punt van een brug te springen.
Mani is een mensenmens.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
@:Mani89 stond zo te zien ook op punt van een brug te springen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben echt geschokt door het overlijden van Lara van Ruijven. Je gaat het leven niet veel kwetsbaarder zien, van topfit naar niks binnen een maandIk word er echt verdrietig van, die kwetsbaarheid. Het besef dat je zomaar ineens weg kan zijn. Sorry voor de overacting.
Die konijnen kun je nauwelijks dieren noemen, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:
Gelukkig hebben ze Farfetch'd met rust gelaten. Vooralsnog.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Na een Gengar en Dragonite heeft Ash nu ook een Farfetch'd gevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |