quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
Op het hbo had ik iemand een keer betrapt op fraude en had het fraudeprotocol ingeschakeld. Kwam ik dat gozertje een paar dagen later tegen bij de ingang van het gebouw. Begon hij te keer te gaan dat ik hem had gemeld bij de Examencommissie. Ik zei tegen hem dat ik vermoedens had, niet dat het daadwerkelijk fraude was want die uitspraak mag de Examencommissie alleen doen.
Werd hij nog bozer van waarom ik niet aan hem heb gevraagd om uitleg te geven waarom zijn werk sterk op dat van een ander lijkt. Tja, ik ben geen Examencommissie omdat te bepalen.
Toen werd hij nog bozer en zei dat hij zijn propedeuse wou halen omdat zijn ouders wilden dat hij net als zijn oudere broer dan naar de universiteit kon om Geneeskunde te studeren.
Ah jammer, maar begrijpelijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha wij staan er zelf ook op, dus helaas!
Je was al voorbestemd voor je huidige baan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Piloot worden is niet mis hoor. Wilde dat vroeger ook. Helaas kon dat niet. Bovendien zou ik er toch niet lang van hebben kunnen genieten aangezien ik HoS moest worden...
Hij kwam in tijdnood omdat hij zijn aandacht aan een ander vak gaf en wou natuurlijk een voldoende voor al zijn vakken scoren dus een andere student was zo behulpzaam om hem de antwoorden te geven die hij letterlijk overnam (ipv er een draai naar eigen inzicht van te maken).quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]Oeffff!
Maar wie weet had hij wel een goede verklaring?
Misschien dat ik later vanavond ff ga kijken waar ik de foto heb, en dat ik hem dan wat kan editen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah jammer, maar begrijpelijk
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kwam in tijdnood omdat hij zijn aandacht aan een ander vak gaf en wou natuurlijk een voldoende voor al zijn vakken scoren dus een andere student was zo behulpzaam om hem de antwoorden te geven die hij letterlijk overnam (ipv er een draai naar eigen inzicht van te maken).
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ik later vanavond ff ga kijken waar ik de foto heb, en dat ik hem dan wat kan editen.
Ik denk als de dingen sowieso al zo waren gelopen zoals ze zijn gelopen dan zou geen enkele baan het lang hebben volgehouden omdat ik dan toch moest stoppen om HoS te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je was al voorbestemd voor je huidige baan?
Maar je moest echt HoS worden?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk als de dingen sowieso al zo waren gelopen zoals ze zijn gelopen dan zou geen enkele baan het lang hebben volgehouden omdat ik dan toch moest stoppen om HoS te worden.
Maar piloot wou ik altijd al worden. Als jochie van 3 vloog ik voor het eerst en aan de foto's te zien was ik bijzonder onder de indruk van zo een grote vliegmachine.
Mijn ogen zijn net iets te slecht voor een keuring. Nu heb je van die lasertechnieken etc.
Ik zit wel te overwegen om hobbyvlieger te worden maar dan moet ik er wel tijd voor vrij maken...
Of ik had moeten weigeren. Op die leeftijd klonk het allemaal nog wel leuk en al maar naarmate je ouder wordt zie je dat je toch moeite met bepaalde protocollen gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je moest echt HoS worden?
Lijkt me wel een heftige keuze......zou je nu nog kunnen stoppen om alsnog je dromen na te jagen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Of ik had moeten weigeren. Op die leeftijd klonk het allemaal nog wel leuk en al maar naarmate je ouder wordt zie je dat je toch moeite met bepaalde protocollen gaat krijgen.
Ik was 17 toen ik erin kwam. En dat naast je studies en al. En dan ga je het leiderschap leuker vinden dan al het andere. Al komt er dan een moment waarop je dan denkt van 'dan heb ik dit of dat toch gemist'.
Je hoeft het niet te vertellen uiteraard maar ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Of ik had moeten weigeren. Op die leeftijd klonk het allemaal nog wel leuk en al maar naarmate je ouder wordt zie je dat je toch moeite met bepaalde protocollen gaat krijgen.
Ik was 17 toen ik erin kwam. En dat naast je studies en al. En dan ga je het leiderschap leuker vinden dan al het andere. Al komt er dan een moment waarop je dan denkt van 'dan heb ik dit of dat toch gemist'.
Wat is HoS?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen uiteraard maar ik ben nieuwsgierighoe oud ben je nu, ongeveer?
Koningquote:
Hij schijnt een gezellige studentijd te hebben gehadquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stokj toen hij nog piloot wilde worden.
Uiteindelijk wel gelukt!
Ja mij is het verder ook niet duidelijk hoor!quote:
In privé sferen zou het verklaren misschien. Maar op werk een HoS zijn, dat snap ik niet. Tenzij je Rutte bent ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mij is het verder ook niet duidelijk hoor!Hij heeft het steeds over Head of State, en iemand zei ooit een keer dat het best logisch is dat hij zich zo noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |