https://www.ah.nl/product(...)e-boter-campingboterquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:11 schreef AchJa het volgende:
Ik weet dat campingboter al ettelijke malen voorbij is gekomen:
[ afbeelding ]
Maar dat is dus echt helemaal nergens meer te krijgen...![]()
Ik mis dat spul echt voor op de boot, camping etc. Hoefde niet in de koeling en je kon er alles mee...
quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:04 schreef soapie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appie geeft wel deze!
'Echte boter camping blikje ongezouten''.
I know, maar dat is "gewone" boter. Je moet dat spul gekoeld bewaren anders wordt het vloeibaar. Dat had je met die campingboter niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)e-boter-campingboter
De dobbelsteen heeft zes kleuren. Je wint als je als eerste alle kleuren gegooid hebt. Daar komt het op neer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee meer wat de bedoeling was
Nu in de supermarkt, net als Purol, Old Spice, After eight.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:00 schreef chufi het volgende:
Vroeger in het zwembad kon je ze kopen
[ afbeelding ]
Jesus wat ben jij een ouwe zeiker geworden. Post eens wat leuksquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu in de supermarkt, net als Purol, Old Spice, After eight.
En ecoline bij een hobbyzaak.
Het gaat me er eigenlijk om dat je echt geen 40+ hoeft te zijn om die dingen te kennen. Daar is het topic toch voor?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat ben jij een ouwe zeiker geworden. Post eens wat leuks
Niet alles tot op de letter serieus nemen .. Dat er vroeger dingen waren die er nu ook nog zijn .. Prima toch mogelijk kwaliteits dingetje ..quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me er eigenlijk om dat je echt geen 40+ hoeft te zijn om die dingen te kennen. Daar is het topic toch voor?
Je zeikt wel overal he?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me er eigenlijk om dat je echt geen 40+ hoeft te zijn om die dingen te kennen. Daar is het topic toch voor?
Ecoline zit tegenwoordig zelfs in hippe stiftvorm en de potjes heb ik ook nog.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu in de supermarkt, net als Purol, Old Spice, After eight.
En ecoline bij een hobbyzaak.
Die dingen waren er vroeger toen wij jong waren ook al .. daar gaat het om. Dat dingen er nu nog zijn is verder geen punt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 augustus 2020 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zeikt wel overal he? [ link | afbeelding ]
[/quote
Die at mijn broertje heelveel. Hij nog geen 30.
Mss moeten jullie opzoek naar wat oudere dingen
Oh, dus een tv of een paar schoenen kan ook?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dingen waren er vroeger toen wij jong waren ook al .. daar gaat het om. Dat dingen er nu nog zijn is verder geen punt.
Schoenen kan prima: https://www.dailymotion.com/video/x99ypzquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:07 schreef mootie het volgende:
Oh, dus een tv of een paar schoenen kan ook?
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De jeugd van tegenwoordig weet helemaal niet wat zure regen is. Wel een gemis hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |