Mijn ouders hadden een groot blik vol met van die speldjesquote:
Arcoroc bestaat nog steeds, die leveren ook veel spul voor in de horeca nu.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die hadden wij.
Je had ze ook in rood.
Daar heb ik nog 1 diep en 5 platte borden van.
En een diepe van die gele (amber)
Arcoroc
Ik had van die grote vellen schuimrubber vol met allerlei speldjes. Maar het meest zonde vind ik toch dat al mijn sleutelhangers de vuilnisbak in zijn gegaan. Ik had er zo veel en er zaten zulke leuke tussenquote:Op zondag 26 juli 2020 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een groot blik vol met van die speldjes![]()
Hij staat nu bij mijn zus.
Dat is inderdaad zonde, in die tijd vond je het niet zo belangrijk om te bewaren, maar naarmate je ouder wordt hecht je daar veel meer aan.quote:Op maandag 27 juli 2020 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had van die grote vellen schuimrubber vol met allerlei speldjes. Maar het meest zonde vind ik toch dat al mijn sleutelhangers de vuilnisbak in zijn gegaan. Ik had er zo veel en er zaten zulke leuke tussen
Ja echt wel. Dan zou je een tijdmachine willen hebben om die dingen stiekem uit de vuilnisemmer te halenquote:Op maandag 27 juli 2020 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zonde, in die tijd vond je het niet zo belangrijk om te bewaren, maar naarmate je ouder wordt hecht je daar veel meer aan.
Ja inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2020 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt wel. Dan zou je een tijdmachine willen hebben om die dingen stiekem uit de vuilnisemmer te halen
Ook zo zonde, hoe leuk is het om zoiets aan je kinderen te kunnen laten zien.quote:Op maandag 27 juli 2020 12:35 schreef vencodark het volgende:
Zo had ik een jaargang Break Out’s uit 1996-1997 weggegooid. Stom!![]()
Neuj, daarvoor had ik ze nu niet willen hebben. Gewoon toffe herinneringen voor mezelf.quote:Op maandag 27 juli 2020 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook zo zonde, hoe leuk is het om zoiets aan je kinderen te kunnen laten zien.
Echte bazen hadden niet zo een flutding, maar een heuse Darda racebaanquote:
Nah, wij vonden het als pubers geweldig dat een vriendje een stapel in de schuur van pa had gevonden.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:06 schreef babylon het volgende:
Ik heb ooit mijn verzameling TUK en Seventeen weggegooid. Maar die hoefde ik ook niet aan mijn kinderen te laten zien
Geen idee, maar als het nog bestaat is het ongetwijfeld nog altijd net zo goor. Als er iets niet samen gaat qua smaak in mijn mond is het wel chocola en mintquote:
wat zij Remia toen je ze mailde?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:11 schreef AchJa het volgende:
Ik weet dat campingboter al ettelijke malen voorbij is gekomen:
[ afbeelding ]
Maar dat is dus echt helemaal nergens meer te krijgen...![]()
Ik mis dat spul echt voor op de boot, camping etc. Hoefde niet in de koeling en je kon er alles mee...
Bestaat nog. Staat hier in de kast. Smaakt nog steeds hetzelfdequote:Op zondag 2 augustus 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het nog bestaat is het ongetwijfeld nog altijd net zo goor. Als er iets niet samen gaat qua smaak in mijn mond is het wel chocola en mint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |