Nope.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
Wie heeft deze niet gelezen [ afbeelding ]
Vroeger had je de serie Spijkerhoek.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gelezen.
En ik dacht destijds dat ‘Spijkerbroek’ een plaatsnaam was
Ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
Wie heeft deze niet gelezen [ afbeelding ]
Nee, dat zegt me niets. Ik heb het boek ook lang daarvoor gelezen.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vroeger had je de serie Spijkerhoek.
Dat is door Carlo en Irene gepersifleerd naar Spijkerbroek.
Misschien komt het daar door?
In Duitsland liggen ze bij het tankstation. Kauwgomversie, als je blaast komt er ‘rook’ uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet meer voor te stellen dat zulke chocoladesigaretten er nu zouden zijn.
Ja, ik ook, later een vulpen want schrijven met een ballpoint zou slecht zijn voor je handschrift.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
Vroeger nog mee geschreven tussen lijntjes
[ afbeelding ]
...quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Joris Driepinter is dat toch?
Tot 1988 heb ik ook op dat model gekookt. Daarna op een losse kookplaat en later op een inbouwplaat. Sinds dit voorjaar inductie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef chufi het volgende:
Hier heb ik nog op gekookt
[ afbeelding ]
Vroeger 3 a 4 liter melk per week gedronken.quote:
Fluortablettenquote:Op maandag 14 september 2020 06:34 schreef TLC het volgende:
Ik weet nog dat we als kind iedere dag een lepel levertraan moesten opdrinken en je kreeg uit zo'n klein rose potje een klein tabletje, wat schijnbaar iets voor t gebit was of zo
jep, ik was lid van de M brigade.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
...
ja zn naam staat er onder .. 3 glazen melk per dag
Ik geloof, 1 jaar mee geschreven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
Vroeger nog mee geschreven tussen lijntjes
[ afbeelding ]
Mooie is ook nog dat vitamine c tabletten een groot placebo zijn. Ook in de huidige tijd.quote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef deedeetee het volgende:
Wij kregen vroeger grote vierkante kalktabletten. Echt lekker waren die niet maar we kregen zo zelden snoep dat we die braaf opkauwden. De kleine gele vtamine c tabletje waren zo zuur dat die meteen ingeslikt werden.
Dat zijn deze:quote:Op maandag 14 september 2020 06:34 schreef TLC het volgende:
Ik weet nog dat we als kind iedere dag een lepel levertraan moesten opdrinken en je kreeg uit zo'n klein rose potje een klein tabletje, wat schijnbaar iets voor t gebit was of zo
Deze vond ik wel lekker eigenlijk! Beter dan die vieze rode (van Davitamon was dat geloof ik.)quote:Op maandag 14 september 2020 08:31 schreef deedeetee het volgende:
Wij kregen vroeger grote vierkante kalktabletten. Echt lekker waren die niet maar we kregen zo zelden snoep dat we die braaf opkauwden. De kleine gele vtamine c tabletje waren zo zuur dat die meteen ingeslikt werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |