abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:09:16 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193996932
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Fikkie, af.
Slechte hond!
Hilarisch weer, ludo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193996934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je een doorsnee dertien -in-een-dozijn rechtse roeper bent was me al duidelijk met je ge-slalom betreffende honden en mensen.
Aldus de standaard deugende moreel superieur wanende linkse huillie, die lekker vanuit z'n ivoren torentje de eloquente jongen uithangt en zijn mening als feiten neerzet ondersteund met gecherrypick van boeken en opdringt aan een ander en zo poogt de ander moreel te chanteren en een schuldgevoel aan te praten.

In een zeker boek was jij het varken.
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:11:39 #278
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193996972
Het eerste lijstje voor de concentratieheropvoedingskampen is dus bekend.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_193996993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hilarisch weer, ludo.
Nee, gedraag je tegenover je superieuren.
Dit gedrag wil ik niet meer van je zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:13:10 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997005
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Aldus de standaard deugende moreel superieur wanende linkse huillie, die lekker vanuit z'n ivoren torentje de eloquente jongen uithangt en zijn mening als feiten neerzet ondersteund met gecherrypick van boeken en opdringt aan een ander en zo poogt de ander moreel te chanteren en een schuldgevoel aan te praten.

In een zeker boek was jij het varken.
Ah, daar gaan we weer...

Luister Faxie, als jij gewoon lekker Gobineau wil naspelen, en dat ook allemaal gelooft, lekker doen. Dat anderen, waaronder ondergetekende, dat niet doen, betekent niet direct dat men zich een hogere moraal toe-eigent; enorm vermoeiend spelletje van labiele discussiepartners als jezelf die nog niet helemaal zeker zijn of ze hun eigen standpunt nu wel of niet ethisch kunnen onderbouwen en als bange konijntjes naar de groep kijken om bevestiging te ontvangen (ludo is bij je, geen zorgen).

Schuldgevoel waarover, trouwens? Als je een beetje opgelet had en niet steeds in je rechtse stuip schiet omtrent islam, buitenlanders, negers en wat dies meer zij, had je al meegekregen dat ik gruw van BLM-Nederland en die hele SJW-heisa die uit Amerika is overgewaaid. Om precies dezelfde reden dat ik jouw geroeptoeter niet serieus neem: emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat.

M.a.w: Grow up.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997013
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:
In een zeker boek was jij het varken.
Is dit op feiten gestoeld? Hoe heet dat boek?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193997019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ah, daar gaan we weer...

Luister Faxie, als jij gewoon lekker Gobineau wil naspelen, en dat ook allemaal gelooft, lekker doen. Dat anderen, waaronder ondergetekende, dat niet doen, betekent niet direct dat men zich een hogere moraal toe-eigent; enorm vermoeiend spelletje van labiele discussiepartners die zelf nog niet helemaal zeker zijn of ze hun eigen standpunt nu wel of niet ethisch kunnen onderbouwen.

Schuldgevoel waarover, trouwens? Als je een beetje opgelet had en niet steeds in je rechtse stuip schiet omtrent islam, buitenlanders, negers en wat dies meer zij, had je al meegekregen dat ik gruw van BLM-Nederland en die hele SJW-heisa die uit Amerika is overgewaaid. Om precies dezelfde reden dat ik jouw geroeptoeter niet serieus neem: emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat.

M.a.w: Grow up.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.

Racist :D
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:14:27 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.

Racist :D
Waarover-schuldgevoel-Faxie...

Probeer eens een argument te formuleren...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
ethisch kunnen onderbouwen.
Wat ethisch is is echter subjectief dus als je dat onderbouwing noemt kom je weer terug bij af, datgeen wat Faxie moraliteitchantage lijkt te noemen.

Lijkt Faxie toch de rationaliteit te omarmen en niet jij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 21:14:46 #285
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193997039
Bij hondenrassen definieren we het ook zelf je kunt best een herder hebben met dwerggroei maar dat wordt geen herder meer genoemd. Het is ook heel lastig te bepalen waar een herder ophoud een herder te zijn als je z'n stamboom niet bijhoudt. En daarom zijn honden en konijnen etc rassen ook een raar voorbeeld omdat die volledig door mensen zijn gedefinieerd.

Er is geen enkele reden om een kruising tussen een mechelse herder en een duitste herder geen duitse of mechelse herder te noemen maar omdat we weten dat het 2 door ons gedefinieerde hokjes als ouder heeft noemen we ze dan asbak. Ik vraag me af of je dat genetisch kunt onderbouwen.

Het voorbeeld van politie honden gaat daarom dus ook niet op omdat deze rassen hier op geselecteerd en zelfs afgekeurd worden. Een kleine herder met een witte vlek wordt geen volledige herder meer genoemd en uit de stamboom gehaald/gelaten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:15:08 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997049
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat ethisch is is echter subjectief dus als je dat onderbouwing noemt kom je weer terug bij af, datgeen wat Faxie moraliteitchantage lijkt te noemen.
Ja, daarom noem ik het dus juist GEEN onderbouwing...

"emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat."


:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ga jij nu echt het verschil tussen mannen en vrouwen ontkennen?
Ga je nou ook echt lezen wat ik schrijf of maak je er maar wat van?

Tip: de verschillen binnen de mannen-/vrouwenpopulatie zijn waarschijnlijk veel groter dan de verschillen tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.

[ Bericht 12% gewijzigd door DireStraits7 op 08-07-2020 21:21:47 ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193997072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarover-schuldgevoel-Faxie...

Probeer eens een argument te formuleren...
Waarom doe jij dat dan niet?

Het is weer het standaard 'ik weet m'n zinnen mooier te verpakken, dus ik heb gelijk' riedeltje van een of ander zielige kneus die denkt dat als iedereen op de wereld maar hetzelfde denkt als hij, de wereld een groot festijn van vrede en liefde zal worden.

Die gedachten hebben ondertussen al meer dan honderd miljoen doden op hun geweten, en dat is een voorzichtige schatting.
pi_193997075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, daarom noem ik het dus juist GEEN onderbouwing...

"emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat."

:')
quote:
als jezelf die nog niet helemaal zeker zijn of ze hun eigen standpunt nu wel of niet ethisch kunnen onderbouwen
Je mag pretenderen dat je deze zin anders hebt bedoelt dan ik hem heb geïnterpreteerd.
Geloven doe ik het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193997081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, daarom noem ik het dus juist GEEN onderbouwing...

"emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat."

:')
Wat jij dus telkens doet
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:17:28 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997088
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom doe jij dat dan niet?

Het is weer het standaard 'ik weet m'n zinnen mooier te verpakken, dus ik heb gelijk' riedeltje van een of ander zielige kneus die denkt dat als iedereen op de wereld maar hetzelfde denkt als hij, de wereld een groot festijn van vrede en liefde zal worden.

Die gedachten hebben ondertussen al meer dan honderd miljoen doden op hun geweten, en dat is een voorzichtige schatting.
Welk schuldgevoel praat ik je aan, Faxie... Geen gewoon eens antwoord i.p.v. te gillen als een speenvarken (of Alex Jones die enkele parmantig hoppende amfibieën heeft gespot)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997094
Moet werken :*

Kom er later op terug,. als het er dan nog staat :')
pi_193997099
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welk schuldgevoel praat ik je aan, Faxie... Geen gewoon eens antwoord i.p.v. te gillen als een speenvarken (of Alex Jones die enkele parmantig hoppende amfibieën heeft gespot)
Hoho, jij was het varken :{w
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:18:10 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Je mag pretenderen dat je deze zin anders hebt bedoelt dan ik hem heb geïnterpreteerd.
Geloven doe ik het niet.
Uiteraard niet, dan zou je moeten toegeven dat je er faliekant naast zit. Wat die zin bedoelt lijkt me vrij helder door die ándere zin: "emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat."
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:18:26 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat jij dus telkens doet
Welk schuldgevoel, Faxie...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:18:47 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoho, jij was het varken :{w
Welk schuldgevoel, Faxie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:19:34 #297
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat jij dus telkens doet
Voorbeeld?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteraard niet, dan zou je moeten toegeven dat je er faliekant naast zit. Wat die zin bedoelt lijkt me vrij helder door die ándere zin: "emo-gebaseerd feitenvrij gelul om een bepaald waarde-idee te voorzien van een onderbouwing die niet bestaat."
Kword hier moe van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 woensdag 8 juli 2020 @ 21:21:10 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193997157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kword hier moe van.
Uiteraard; teveel leeswerk, dan wordt het weer te moeilijk.

Gewoon dingen blijven roepen, werkt altijd. Vooral als je er nog een pseudo-verontwaardigd sausje overheen giet. Je stamina voor een superieure kweek is wel behoorlijk matig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193997187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteraard; teveel leeswerk, dan wordt het weer te moeilijk.

Gewoon dingen blijven roepen, werkt altijd. Vooral als je er nog een pseudo-verontwaardigd sausje overheen giet.
Kijk je plaatst 2 alinea's en ik moet dan destilleren dat het laatste zinnetje van de 2e alinea bij het laatste zinnetje van de eerste hoort.

Als jij kamp rationeel bent, behoor jij het dan niet eens te zijn met heer Faxie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')