blijft een domme fout natuurlijk maar lijkt me toch ook vreemd dat je dan geen kans hebt om dat te herstellen.quote:
??????????????????????????????????????????????? ben je echt knakendom jijquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vliegtuig modus aangezet. Over 30 seconden kijk ik of ik een tabblad met web whatsapp kan openen
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vliegtuig modus aangezet. Over 30 seconden kijk ik of ik een tabblad met web whatsapp kan openen
Oprotten.quote:Privacy- en cookiebeleid
Fok.nl is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en/of vergelijkbare technieken, en u te informeren over het gebruik daarvan op onze website.
Fok.nl gebruikt cookies, JavaScript en/of vergelijkbare technieken voor de volgende doeleinden: het optimaliseren van de website; de integratie van social media; het verzamelen en analyseren van statistieken en het gebruik, beheer en gericht kunnen tonen van advertenties. Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk.
Door op de knop 'Ja, ik geef toestemming' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en daarmee het verzamelen van (persoonlijke) informatie en door derden op onze website.
je hebt ook mensen die op de markt een schilderij kopen en dan blijkt het opeens een Van Gogh te zijn en dus meer waard dan die euro.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een domme fout natuurlijk maar lijkt me toch ook vreemd dat je dan geen kans hebt om dat te herstellen.
Oh. Dat wist ik niet. Either way, goed dat ze ontslagen is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef JanCees het volgende:
als je verbinding hebt met internet met telefoon én laptop/pc maakt het niet uit hoe ver ze uit elkaar zijn
en ik dacht dat ik een digibeet was maar met stip verslagen door @onlogischquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:59 schreef JanCees het volgende:
als je verbinding hebt met internet met telefoon én laptop/pc maakt het niet uit hoe ver ze uit elkaar zijn
Ik weet waar de aan- en uitknop van een pc zitquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een digibeet was maar met stip verslagen door @:onlogisch
ja maar dat is niet helemaal vergelijkbaar omdat de verkoper in dat geval tevreden was met die euro, dit is een product wat aantoonbaar 2000 kostquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die op de markt een schilderij kopen en dan blijkt het opeens een Van Gogh te zijn en dus meer waard dan die euro.
ok boomerquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet waar de aan- en uitknop van een pc zit
volgens mij valt dat bij u wel meequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een digibeet was maar met stip verslagen door @:onlogisch
Zit jij nog in crypto eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat werd al behoorlijk duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, maar wezenlijk is de overeenkomst dus klaar en rechtsgeldig omdat MM heeft geleverd. Die overeenkomst kunnen ze nu wel vernietigen met een beroep op dwaling.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat is niet helemaal vergelijkbaar omdat de verkoper in dat geval tevreden was met die euro, dit is een product wat aantoonbaar 2000 kost
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit jij nog in crypto eigenlijk?
User @:aTypisch raadde een tijdje geleden aan om maar snel uit Vechain te stappen en over te schakelen naar Bitcoin.Wat ik laatst al zei; beetje Waves nog, beetje VEC, beetje FUN. Maar ik had er op dat moment al in 2 jaar niet naar gekeken. Alles bij elkaar zo'n 100 dollar, dus ik ben ontzettend rijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
typisch een boomerquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch probeert het gesprek wanhopig op een ander onderwerp te krijgen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een wat warrig verhaal. Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Volgens mij kan je dan ook geen berichten lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |