dank je!quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-den-hoogenband.html
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een fout. Dit had gvd in de OP gemoeten
Tering wat dom.
Misschien opletten met je bolle harsesquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een fout. Dit had gvd in de OP gemoeten
Tering wat dom.
nou nou nou.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien opletten met je bolle harses
heb je je nooit afgevraagd hoe het kan dat die gesneden kipfilets zo groot zijn uit een pakje?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
Het zijn toch 4 broodjes geworden @:jancees
Nu met kipfilet
Weet je wie er ook een stukje kipfilet heeft gehad? Benji!
Grote kippen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je je nooit afgevraagd hoe het kan dat die gesneden kipfilets zo groot zijn uit een pakje?
[ afbeelding ]
Die waren heel stil.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe reageerden de andere vogels gisteren op Tali?
anders dan katten dan, want als ik een kat achterliet bij de dierenarts waren die anderen nog net niet aan het dansen maar het scheelde niet veel.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)luis-sluis~a822f7ef/
@:Lenny_Leonard
@:Caland
Irmagodin
Inderdaad een grijs geval, er is immers geleverd en dus de overeenkomst rechtsgeldig gesloten. Betaling heeft geen juridische status binnen een overeenkomst. Kan zijn dat MediaMarkt zich gaat beroepen op een wilsgebrek om zo de overeenkomst te vernietigen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger te liggen omdat het spul al geleverd is. Misschien weet @:napoleonfour meer over de kansen van deze mensen. Wel gelachen om die man die meteen 3 heeft gekocht, en straks het hele bedrag niet kunnen aftikken zeker.
zie je meteen dat je dit soort dingen niet aan het FB volk kan overlatenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)luis-sluis~a822f7ef/
@:Lenny_Leonard
@:Caland
Irmagodin
hee napgodquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad een grijs geval, er is immers geleverd en dus de overeenkomst rechtsgeldig gesloten. Betaling heeft geen juridische status binnen een overeenkomst. Kan zijn dat MediaMarkt zich gaat beroepen op een wilsgebrek om zo de overeenkomst te vernietigen.
maar de factuur bij de levering kan uiteraard wel de normale prijs hebben gehad ook al heeft die klant al betaald wat er aangegeven was op de websitequote:Op woensdag 8 juli 2020 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad een grijs geval, er is immers geleverd en dus de overeenkomst rechtsgeldig gesloten. Betaling heeft geen juridische status binnen een overeenkomst. Kan zijn dat MediaMarkt zich gaat beroepen op een wilsgebrek om zo de overeenkomst te vernietigen.
Zon gemeenteraad zal ook kiezen voor een man die ooit in het verleden iets heeft gezegd over een marginale groep. Ik ben voor Telstar Sluis, nu deze ook in Velsen ligt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie je meteen dat je dit soort dingen niet aan het FB volk kan overlaten
neequote:
Factuur doet er juridisch voor een koopovereenkomst niet toe. Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan met een geldige titel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de factuur bij de levering kan uiteraard wel de normale prijs hebben gehad ook al heeft die klant al betaald wat er aangegeven was op de website
bizarquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhh 200 sats.
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer
quote:Wat de vrouw niet wist, is dat haar werkgever de berichten mee kon lezen. De assistent-hotelmanager had haar WhatsApp geïnstalleerd op een bedrijfslaptop, die tijdens haar ziekte werd gebruikt door een andere werknemer. De laptop was eenvoudig te ontgrendelen met het wachtwoord 1-2-3-4. Haar collega zag de berichten en attendeerde zijn baas.
dus ze kunnen op basis daarvan niet het restant incasseren?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Factuur doet er juridisch voor een koopovereenkomst niet toe. Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan met een geldige titel.
is dat die collega die nu assistent manager is?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ijfslaptop~a7f38625/
[..]
[ afbeelding ]
@:Doublepain
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, maar ze kunnen het moeilijk gesneden geplaktplofkipvlees noemen
woooowquote:
Ik vind het een wat warrig verhaal. Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Volgens mij kan je dan ook geen berichten lezen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat die collega die nu assistent manager is?
is niet zoquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
neequote:Op woensdag 8 juli 2020 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze kunnen op basis daarvan niet het restant incasseren?
het is gewoon een bitch anyway dus terecht ontslagenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een wat warrig verhaal. Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Volgens mij kan je dan ook geen berichten lezen?
@Drizztquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dom wijfquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onlo heeft een Chinese telefoon he.quote:
Ohjaquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onlo heeft een Chinese telefoon he.
Even vliegtuig modus aangezet. Over 30 seconden kijk ik of ik een tabblad met web whatsapp kan openenquote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vliegtuig modus aangezet. Over 30 seconden kijk ik of ik een tabblad met web whatsapp kan openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |