Daar loop ik volgende week ook rondquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe. Half Nederland en half Duitsland loopt hier zo rond.
ja, echt heel triest. Maar ze zijn deze week weer open gegaan.quote:
Dat wilde ik zaterdag. Zat de zaal al praktisch volgeboekt. Een film die om 00:30 zou beginnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Zit er wel serieus aan te denken om naar de bios te gaan
He bah.quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wilde ik zaterdag. Zat de zaal al praktisch volgeboekt. Een film die om 00:30 zou beginnen
is tuurlijk wel anders dan op een woensdagquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wilde ik zaterdag. Zat de zaal al praktisch volgeboekt. Een film die om 00:30 zou beginnen
Fair point.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is tuurlijk wel anders dan op een woensdag
en vol is nog steeds niet vol.
Goed moment wel om je telefoon weer eens te pakken en te zien hoe het met je vrienden is.quote:
smiddags zal toch ook maar een handje vol zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat er 's ochtends geen leuke films draaien, want dan is het meestal leeg. Heb dit jaar pre-corona al een paar keer alleen in de zaal gezeten.
Is de maximum capaciteit niet nog veelal een handje vol, of valt dat mee?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
smiddags zal toch ook maar een handje vol zijn?
Nja wel iets meer want de zalen mogen wel weer onbeperkt vol maar met 1,5 meter.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Is de maximum capaciteit niet nog veelal een handje vol, of valt dat mee?
Kleine zaaltjes hier gelukkig, dus er verandert eigenlijk niets dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja wel iets meer want de zalen mogen wel weer onbeperkt vol maar met 1,5 meter.
Dus altijd wel veel lege stoelen, maar iets meer dan een handje vol.
Online pubquiz?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef Californium het volgende:
Nu snel naar huis rondje hardlopen en dan vanavond pubquiz
Uiteraardquote:
Denk dat ze dat in het ziekenhuis erg moeilijk kunnen verantwoorden...quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja in het filmcafé in Utrecht is ie weer gewoon op locatie
Beetje COVID is goed voor de weerstand.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk dat ze dat in het ziekenhuis erg moeilijk kunnen verantwoorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |