Daar weet ik als poolboy dan wel raad meequote:
Alles goed met de kleine spruit?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad as we speak bij de dierenarts
hehequote:Op woensdag 8 juli 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar weet ik als poolboy dan wel raad mee
Zou raar zijn. Vrouwen komen normaal niet op mij af..quote:
Wil je zeggen dat Fok! vrouwen normaal zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou raar zijn. Vrouwen komen normaal niet op mij af..
Daar heb je wel een goed punt..quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Fok! vrouwen normaal zijn?
Weer geld teveel?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad as we speak bij de dierenarts
Net zo normaal als fok mannen!quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Fok! vrouwen normaal zijn?
Dekhengsten.quote:
Vergrote clit toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De FOK! vrouwen hebben ook een pener van 40 cm?
Dat getal gaat ook met decimeters omhoog zegquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De FOK! vrouwen hebben ook een pener van 40 cm?
Nee hoor, Vrouwen hebben nou eenmaal 10cm meer dan mannenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat getal gaat ook met decimeters omhoog zeg
Het is Fok.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar eigenlijk is iedereen hier dus single?
Ik denk dat we een gezonde mix hebben van bezette en niet bezette mensen. Open en gesloten relaties.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar eigenlijk is iedereen hier dus single?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook pas sinds je weet dat CE misschien in de buurt komt wonen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook pas sinds je weet dat CE misschien in de buurt komt wonen.
Wanneer? dan zet ik het alvast in de agenda.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezelligheid
over 6 jaar met de hele groep meeten!
Kijken wie er nog leeftquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezelligheid
over 6 jaar met de hele groep meeten!
hoeft alleen maar te doen alsof hequote:
Maar waar tover ik dat kind vandaan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft alleen maar te doen alsof he
Zeggen dat je man op zakenreis is en jij je verveelt.
dat soort dingen
Kind stelen en de hele nacht laten janken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft alleen maar te doen alsof he
Zeggen dat je man op zakenreis is en jij je verveelt.
dat soort dingen
wat een hel!quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind stelen en de hele nacht laten janken.
Uhm, niet doen. Ik zou niemand adviseren kinderen ergens vandaan te toveren. Je weet maar nooit of het lukt om ze weer weg te toveren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waar tover ik dat kind vandaan?
Nee, dit is geen verzoek.
Dat is wel een beetje een mood-killer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind stelen en de hele nacht laten janken.
Niets dat niet door een bak zoutzuur en een versnipperaar opgelost kan worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een mood-killer.
Net zoals bij de Sims. en dan wachten tot de dood komt en boter-kaas-en-eieren spelen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhm, niet doen. Ik zou niemand adviseren kinderen ergens vandaan te toveren. Je weet maar nooit of het lukt om ze weer weg te toveren.
Opgelost!quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niets dat niet door een bak zoutzuur en een versnipperaar opgelost kan worden.
"die slaapt dit weekend bij Oma"quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waar tover ik dat kind vandaan?
Nee, dit is geen verzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |